3

277 14 4
                                    

(5 saat aralıksız çalışmadan sonra)

Sonunda bütün işlerim bitmişti. Can dostum için bunu yapıcam! Ama önce kahvemi yenilemem ve dinlenmem lazım.. kalktım ve esnedim. Ofisimden çıktım. Mutfağa gittim. Mutfakta Chris ve Markus vardı. İkiside ayrıydılar. Markus konseye girdi çünkü ve bu aralarını açtı. Herneyse yapmam gereken tek şey kimseye bulaşmadan kahveyi değiştirmem. Mataramın kapağını açtım ve içine biraz su koyup çalkaladım. 2 paket kahve koydum ve kapağını kapatarak tezgaha bıraktım.Küçük bir tencere çıkarıp içine su koydum ve çalıştırdım.

Markus: işleri bitirdin mi?

Öff bu nerden çıktı şimdi! Kesin herşey mahvolacak..

BoraLo: evet, neden sordun?

Markus: son bir işim kaldı. Gruplu yapmamız gerekiyordu ve istediğimiz kişiler ile grup olabiliyorduk. Ben tek kişi yapmak zorunda kaldım ve fikir üretemiyorum. Konsey için çok önemli. Bana bu konuda yardım eder misin?

Siktir- bide grupla yapması gerekiyormuş! Hayır desem bile zorundayım.

BoraLo: Başka biri yokmu neden beni seçiyorsun? Mesela Chris'i seç. (Chris konsey için çalışıyor)

Chris/Markus: HAYIR!

BoraLo: niye?

Markus: BÜTÜN işlerini 6 saatte bitirdiğine göre sen daha bilgilisindir.

Öff! Şansımı sikiyim

BoraLo: tamam o zaman. 1 saat sonra odana geliyorum

Markus: tamamdır!

Markus koşarak mutfaktan gitti.Arkamı döndüğümde su taşmıştı. İlk önce mataranın ağzını açtım. Tencereyi tuttum ve mataranın içine suyu boşalttım. Tencereyi lavaboya koydum ve mataranın ağzını kapattım.

Chris: biraz yemek ye, bi deri kemik kalmışsın.

BoraLo: sen beni mi önemsiyorsun?

Chris: aynada kendine bak derim. Ve seni önemsediğim yok.

Mutfaktan çıktım ve odama gittim. Mataramı masama koydum ve uyumak için üstümdeki takım elbiseyi değiştirdim. Tam yatağa uzanacakken aynada ki yansıması gördüm

 Tam yatağa uzanacakken aynada ki yansıması gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(daha ince versiyonu. Ve gözlerinin altındaki morluk burnuna kadar uzanıyor.)

Belki uyanınca yemek yerim. Aç değilim aslında ama yicem. İsal olacak aq biraz kuru şeyler girsin. 1 saate alarm koyup uyudum..

(1 buçuk saat sonra)

Kapının kırılmışcasına çalınması ile kalktım. Kapının oraya gittim. Delikten kim olduğuna baktım. Markus kapıda dikiliyordu. Kapıyı açtım.

Markus: nerdesin sen?! 1 saattir seni bekliyorum!

BoraLo: uyuya kalmışım. Abartılacak bişey yok. 1-2 saate hallederiz

Markus: bu projenin yarım saat sonra teslim edilmesi gerekiyor!

BoraLo: bir dakika NE dedin sen!?

Markus: hazırlan ve odama gel!

Diyip odadan çıkmıştı. Ben alarmı tam bu saate yani 17.00' a kurmuştum! Hızlıca üstümdeki pijamayı çıkarıp takım elbisemi giydim ve Markus'un odasına koşmaya başladım..




















365 kelime

Can Dostum (Chris1545 × BoraLo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin