1 . bölüm

2.7K 69 18
                                    

SERENAYIN AGZINDAN
Dizinin çekimleri bittikten sonra deniz ile bir yerde oturup kahve içtik. Birden telefonun çaldı ve açtım. Survivor ekibinden birisi arıyordu.

Serenay "Buyrun"

X "Ben Survivor ekibinden arıyorum. Bu sene Survivor All Star'a gelmek ister misiniz?"

Serenay "Nasıl yani?" dedim garip bir sesle.

X "Şöyle 10 yılın en iyi Survivor'ını arıyoruz. Gönüllüler ve Ünlüler olarak oynanacak olan Survivor All Star'a sizi de bekliyoruz."

Serenay "Kimler var?" dedim heyecanlı bir sesle.

X "Ünlüler kadrosunda; Merve Oflaz- Pascal Nouma- Duygu Bal- Anıl Tetik- Bennu Gerede- Gökhan Keser Hakan Hatipoğlu- Gizem Hatipoğlu- Doğukan Manço- Merve Aydın- Nihat Altinkaya- Almeda Abazi- Tolga Karel
Ve dahası.
Gönüllüler kadrosunda; Hilmicem Intepe- Turabi Intepe- Begüm Yucetan- Sahra ışık- Seda- a"

Serenay "Tamam tamam anladım. Interim gelmeyi. Ne zaman."

X "1 hafta sonra program başlıyor. Bugün sizi imza için bekliyoruz."

Serenay "Gelicem."

X "Iyi gunler"

Telefonu kapatıp denizin sorgulayici bakışları sayesinde herseyi anlattım. Daha sonra arabama bindim ve duyguyu aradım.

Duygu "Tatlım haberleri aldın mi?"

Serenay "Almaz miyim. Tolga da var ya."

Duygu "Ben en çok Hilmicem ile Turabi yi merak ediyorum."

Serenay "Merak edilecek birseyi yok be. Niye merak ettin ki."

Duygu "Ya daha doğrusu Hilmicem i merak ediyorum. Turabi yi tanıyorum sonuçta."

Serenay "Ay salla ya ben tolga ile mervenin kavgalarıni merak ediyorum."

Duygu "Ay o mervenin suratına bakmak istemiyorum."

Serenay "Neyse tatlım ben geçiyorum imza gerekiyormuş sen ne zaman geleceksin."

Duygu "Bilmiyorum. Gelirim birazdan bende."

Serenay "Tamam duygu ben geldim şimdi çok kalabalık. Herkes burda. Görüşürüz canım bay."

Duygu "Bay bay gelirim bende bekleyin beni."

Iceri girdim ve birçok tanıdığım insanın bulunduğu sıraya geçtim.

HILMICEMIN AGZINDAN
Sabah kalkıp dans okuluma gittim. Telefonum çaldı tam içeri girerken.

Hilmicem "Buyrun?"

X "Merhaba ben Survivor ekibinden arıyorum. 2015 Survivor All Star'a gelmek ister misiniz? 10 yılın Survivor'ını buluyoruz."

Hilmicem "Neden olmasın."

X "Bugün imza atmanız gerek. Gelebilir misiniz?"

Hilmicem "Tabi iyi gunler."

Icimi bir heyecan kapladı. Murat da vardı. Süper olacaktı. Instagrami açtım. Yıkılıyor heryer. Bir tek ben görmedim herhalde. Neyse bakalım.

SERENAYIN AGZINDAN
Serenay "Selam arkadaşlar."

Merveaydin "Selam."

Yüzümü eksittim. Merveden nefret ediyorum.

1 HAFTA SONRA
Uçağa bindik ben hilmicem ve anil beraber oturduk ortada ben vardım. Anıl telefonundan bana bir caps fotoğrafı gösterdi. Sanırım biraz kahkaha atmış olabilirim ki Hilmicem in bana tip tip bakışları karşısında sustum.

Hilser Olmak(Sonlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin