Begüm "Ne giycez diyom kızım!"
Serenay "Ya ben sana söylemeyi unuttum. Eşli gidiyormuşuz partiye! Aras bana eşlik eder misin?"
Aras "Ne zaman ki?"
Begüm "Yarın akşam!"
Aras "Gelmeyi çok isterdim canım ama malesef gelemem. Bi arkadaşım iş almış onu kutlayacagiz bende seni cagiracaktim ama işin varmış."
Serenay "Hadi ya!!"
Begüm "E ben Berk'i arıyorum sende Tolgayi ara bence!"
Serenay "Allahım ya! Kızım ne Tolga meraklisisiniz siz ya! Anıl bi yandan sen biyandan!"
Aras "Kim bu Tolga denen arkadaş?"
Serenay "Benim rol arkadaşım mavi göz ve sarı saçlı olan. Izlemişsindir!"
Aras "Ha evet izledim gördüm yani!"
Begüm "Kızım hadi gel gelen hediyelere bakalım!"
Aras "Ne hediyesi?"
Serenay "Ya bi mağaza bize hediye verdi onlar işte!"
Aras "La ben sizden her şekilde daha iyiyim bana niye böyle hediyeler vermiyorlar!?"
Serenay "Hayır canım her konuda iyi değilsin. Örneğin ben senden daha iyi futbol oynuyorum. Daha iyi bir oyuncu ve daha iyi bir modeli-"
Aras "Orda dur canım benim modelligim kimse ole tartışılmaz. Benden iyisini bulamazsın. Kıvanç, Çağatay falan halt yemiş yanımda."
Begüm "Aa sen manken misin?"
Aras "Evet!"
Begüm " Desene meslektaşız!"
Of baydi bu muhabbet de ya!
Serenay "Arkadaslar arkadaşlar bu gece çok yakınım biri geliyor ve Aras özellikle sen lütfen onun yanında böyle konuşma yoksa suratinin orta yerine indirir benden demesi!"
Begüm birden fırladı "Oha Hilmicem mi geliyor? Yaşasın Turserhilbegan buluşuyor mu yani?!"
Serenay "Bende isterdim ama Turabi geliyor malesef."
Yüzüm düştü çünkü bu partiye katılma sebebim onu görebilmekti kim bilir şimdi kimle birliktedir? Ben onu ne kadar ozlemisken o benden nefret ediyor dur belki de. Normal biri bana boş yere ilişkimiz bitsin artık dese bende o kişiden nefret ederdim. Normal!!!
HİLMİCEMIN AGZINDAN
Turabi "Yapma be Hilmi gel işte özlemiştir hem seni. Bizde çok özledik hem."
Hilmicem "Abi beni terk eden biri niye özlesin ki?"
Turabi "Serenay öyle biri değil biliyosun sende.!"
Hilmicem "Abi gelmek istemiyorum. O kılıksiz Anıli görmek de istemiyorum. Begümün sevgilisini de. Serenay kimle gelcekmiş?"
Turabi "Tolga diye bir rol arkadaşı var ya. Onunla gelcek galiba! Kızı sürekli sevgili olalım mı diye zorluyomuş her an sevgili olabilirler yani. Sende git karıştır ortalığı. Tak koluna çakma Adriana Lima kılıklı kızı. Git o partiye ve sende kıskandır Serenayi. Beni de kendine benzetti iyice ha bu Berna."
Of napıcam ben. Evet doğru duydunuz Berna da Mersinde yaşıyor artık. Turbo her ne kadar Sahrayi sevseydi Berna da onu yalnız bırakmıyor..
Gitsem mi acaba? Kimseyi görmek istemiyorum ne o Begümün şerefsiz sevgilisini ne de Serenayin o salak rol arkadaşını. Ne Serenayi görecek gücüm var ne de Fatmagülle eğlenmek için zamanım. Aynı dizide oynuyorlar zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilser Olmak(Sonlandı.)
FanfictionHerkese rağmen, her şeye rağmen inadına aşk diyen iki insan.