Konsey de elenen isim Hasan abi oldu. Bu kadar çabuk gitmesini beklemiyordum açıkçası. Acun abi bir şey hakkında bilgi verdi; 1.Iliski yaşamak yasak değil. 2.Birlesme partisi olacak.
Aslında bu durum benim için biraz daha iyi oldu. Yani 2.olay o tarafta da sevdiğim isimler var. Gokhan ve Bozok abi gibi.
Begüm "Daldın gittin."
Sesle irkildim. Kumsalda tek başıma oturuyorum. Gece saat kaç kim bilir?
Serenay "Korktum!"
Biraz sert oldu sanırım.
Serenay "Pardon canım kusura bakma öyle gelince biraz sert oldu. Otursana!"
Elimi kumsala koydum.
Begüm "Yok önemli değil Sero ama kalk hadi geç oldu yarın oyun var."
Bıktım oyunlardan ne zaman oyuna gitsek birseyler oluyor. Kazanmaktan mı korkuyorum? Kazanamamaktan mı? Bilmiyorum. Tek bir şey biliyorum o da artık oyun kazanmam gerekiyor.
Serenay "Tamam sen git. Gelirim birazdan!"
Begüm kafasını sallayarak gitti barakaya.
Adalar birleşince nolacak acaba? Merve Aydın. Merve ile barismak istiyorum aslında. Hayatta kimseyle küs kalamam. Ilk defa Merve ile bukadar uzun oldu. Ama bu küslük biran önce bitse iyi olacak. Çünkü eğer biz küs kalırsak Merve Gokhani benimle paylaşmaz. Yani ben de meraklı değilim Gökhana ama eski dostum sonuçta. Severim Gokhani. Merve yüzünden etrafında ki bütün arkadaşları bana düşman kesildi. Sahra, Duygu(Çetinkaya), Hasan abi, Ahmet, Almeda vs. vs. Ben ise hiç birine karşı kin nefret duymuyorum. Gerçi nefret edecek kadar değerli insanlar değiller. Oturup bir kahve bile içmek artık. Sorun şurda ben onları severken onlar bana nefret barındırıyor. Ama sanslıyim ki nefret duygusuna sahip bir kızım. Değerliyim...
Turabi "Yer var mı bize de?"
Hilmicem ve Turabi karşımda duruyordu.
Hilmicem "Korkutmadik dimi?"
Sevimli şiyyy !!! Töbe töbe.
Serenay "Yok yok. Gelin oturun."
Sağımda Turabi solumda Hilmi.
Hilmicem "Ee uyku mu tutmadı.!"
Deli gibi uykum var.
Serenay "Hayır deli gibi uykum var sadece düşünüyorum."
Turabi "Ne düşünüyon kız"
Saçimi oksadi.
Serenay "Adalar birleşecek biliyorsun onu düşünüyorum."
Hilmicem "Ee birlessin bize ne?"
Serenay "Öyle deme sonuçta Merve var. Bana düşman gibi olan Sahra var. Ama çok değerli insanlar da var. Gökhan ve Bozok abi gibi."
Hilmicem "Yani. Ama sen salla onları."
Off çocuğu birinci oldu diye kutlayamadim da.
Serenay "Bu arada tebrik ederim birinci oldunuz bayım!!"
Hilmicem "Teşekkürler hanim!"
Güldük.
Turabi "Aslında ben de şikayetçiyim birleşme den."
Turbomun Sahrayi sevdiğini biliyorum.
Hilmicem "Sen ne üzülüyon? Sahra ile ayni yerde Olcan! "
Bana bakıp göz kırpti. Off allahım bu nasıl bir tip. Dudislere bak. Saçlara bak. Gözlere bakk. Ay allahım!! Bizden alıp buna mi verdin?
Hilmicem "Beni izlemeyi kesecek misin??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilser Olmak(Sonlandı.)
FanficHerkese rağmen, her şeye rağmen inadına aşk diyen iki insan.