16. bölüm

591 42 5
                                    

Serenay "Ben özür dilerim. Bi daha Sero gibi davranırim. Nasıl olcak bilmiyorum ama."

Anıl "Serenay hadi gel bişeyler toplayalım."

Serenay "Yok ben tek kalsam biraz."

Begüm "Ser-"

Serenay "Tek Begüm lütfen.!"

Begüm "Sen nasıl istersen!"

Turabi "Hilmi gel ateş yakalım."

Hilmicem "Tamam."

SERENAYIN AGZINDAN
Beni bu kadar çok mu seviyor? Daha doğrusu Sero yu bu kadar çok mu seviyor? Ben Serenayim ama. Of ben Sero yum Serenay değil. Sen sakrak. Eğlenceli mutlu asla somurtmayan pratik Seroyum ben. Olgun mutsuz kavgacı ben böyle biri değilim. Hilmi haklı. Ben Seroyum Serenay değil. Şimdi kalkıp bir kaç kişiden ozür dilemem gerekiyor. Kumsaldan kalkıp Ateş başında oturan Turbo ve Hilmi ikilisinin yanına gittim.

Serenay "Yer var mı?"

Turabi "Tabi gel Sero bacim!"

Bak gene Sero dedi. Herkes beni Sero diye biliyor. Hilmi biraz kenara kaydı Hilmi ve Turabi nin ortasına oturdum.

Serenay "En başta Hilmi. Senden ozür dilerim. Yani ben de farkına vardım. Olgunlaştim biraz. Eski mutluluğum neşem kalmadı. Eskisi gibi sevecen de değilim kavgacı bir tip oldum. Biri bana bir şey diyince kendimi tutamıyorum artık. Ama ben Serenay dansa Sero olmak istiyorum. Eskisi gibi.. Eskisi gibi iki tane dostum olsun. Iki tane canımdan çok sevdiğim abim ve yaramaz bir çocuğum olmasını istiyorum. Ben sizi yeniden istiyorum. Beni eskisi gibi yanınıza alır mısınız? Yeniden Turserhil olabilir miyiz?"

Hilmicem "Biz sana her zaman açığız Sero. Sen hatani anlamışsin. Bu arada yaramaz çocuk ben mi oluyorum?"

Güldüm.

Serenay "Sana abi demeyeceğime göre."

Kafamı öptü.

Hilmicem "Sero mu özlemişim.!"

Turabi "Bende."

Ikisinin de kafasından tutup kendi kafama vurdum.

Serenay "Inanin ben de çok özledim sizi."

Begüm "Bize de yer var mı?"

Anıl "Sero nasılsın?"

Serenay "Iyiyim. Bu arada Begüm senden ozür dilerim. Bilip bilmeden bağırdım."

Begüm "Önemli değil bebeğim!"

Serenay "Anıl kardeşim sen den de ozur dilerim. O sinirli halimle sana sardım."

Anıl "Önemli değil! Sen kendine geldin ya önemli olan o."

Saçlarını karıştırdım.

Serenay "Bugün birimiz elenebiliriz!"

Hilmicem "Allah korusun!"

Begüm "Amin!"

Serenay "Ya ben elenirsem kimse üzülmesin tamam mı? Kötü bir hareketim olduysa ki bence oldu. Hepinizden af etmenizi istiyorum."

Hilmicem "Saçmalama ne elenmesi."

Anıl "Aynen ya saçmalama. Hem kötü bir hareketin de olmadı."

Begüm "Kesinlikle öyle düşünme Sero."

Icimden gelen bişey yani elencem gibi geliyor.

Serenay "Icimden öyle bir his var ya.!"

Hilser Olmak(Sonlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin