Acun "Survivor reyting derecesi çok fazla olduğu için diğer program ve dizilerin reytingleri düşüyormus. Bu nedenle yönetmenlerden ve yapımcılarından bir sürü şikayet gelmiş. 2 hafta kaldı ama malesef bu hafta Survivor All Star birincisini bulucaz. Bir oylama olacak. Oylama da 1. 2. ve 3. çıkacak. Onlarda elenmesini istedikleri bir yarışmacinin adını soyleyecekler. Ve oylamaya göre az oy alan kişi elenecek. Toplam 4 kişi elenecek ve bu 4. Elenecek isimi ise seyircilerimiz karar verecek. Bu aksam bir konsey var."
SERENAYINAGZINDAN
Deyip öylece gitti. Biz ise öylece baka kaldık. Bir süre Gönüllüler kadrosundan uzak hilmicem den ve Begüm den çok daha uzak olmak istiyorum. Anıl yanıma geldi "Canım hadi gel Hindistan Cevizi keselim"Serenay "Tamam sen git ben biraz deniz tuzu getiriyorum"
Dedim ve denizin kenarından biraz tuzlu su aldım. Yanıma doğru gelen Begüm ü gördüm.
Begüm "Ya serenay allah aşkına ne bu cesaret sendeki sen kimsinde kalkmış bana hesap soruyorsun daha düne kadar mazlum melek dediğimiz Serenayin içinden adeta bir tilki çıktı."
Yüzümü ona doğru çevirmeden ve soğuk net bir sesle cevap verdim "Kasinmasaydin o zaman!"
Begüm "Cevap vermeye yüzün yok dimi"
Dedi gülerek ona döndüm ve "Birincisi cesaret işini geç canım çok takılma sen Hilmicemi seviyorsun her halinden belli. Kendini riske atmassin yoksa. Seni ben çok iyi tanıyorum. Anıl senden ayrıldı. Hilmicem ile sanada mutluluklar canım. Ha bu arada bana dedigin o tilki kelimesi var ya bu adada o tilki sadece sensin. İnsanların arkasından is çeviren. Aşağılık ve aciz bir kızsin. Yalnız kaldın. Kendi kazdigin kuyuya kendin düştün. Ama ben o kuyunun üstünü kumlayarak doldurdum. Üstüne birde ağır taşlar koydum. O kuyudan çıkma diye. Ayrıca kim olduğumu da sana hatırlatıyim. 22 yaşında güçlü savaşçı futbolcu oyuncu aynı zamanda harika bir sevgili ve yine aynı zamanda hayatında kaç kere kazık yediğini bilmeyen güzel bir kızım."
Begüm "Peki serenay tamam hersey okey ama bana Hilmicemi seviyorsun deme. Deme tamam mı deme. Çünkü ben Hilmicemi sevmiyorum. Ayrıca sen Anıl la hilmicem ile Gökhan ile fingirdesmek yerine biraz etrafına baksaydin eğer kimin tilki kimin melek olduğunu görürdun."
Anılın bagirisi benim kalkan elimi durdurdu.
Anıl "Hadi be Sero'm. Alt tarafi bir su alcan ha."
Serenay "Geldim..."
Begüm ün suratına dik dik bakarken bana bakan salincakta uzanan Hilmicemi gördüm ve yüzüne bakmadan yanından geçtim ki bilegimden tuttu. Bir hisimla elimi çektim ve Anılın yanına gittim..
Anıl "Begüm ile ne konuştun?"
Serenay "Ben bişey söyledim ama inşallah duymamistir."
Anıl "Sero'm gene ne dedin be."
Serenay "Aynı zamanda çok iyi bir sevgiliyim dedim."
Anıl "Bilmiyorlar mi senin sevgilin olduğunu.?"
Serenay "Malesef Hayır."
Hilmicem "Kimin sevgilisi varmış bakalım.?"dedi gayet mutlu ve umursamazca.
Anıl "Serenayin ya önemli bişey değil. Çok özledim falan diyodu."
Hilmicem şoka uğramış gibiydi ağzına attığı bir Hindistan Cevizi boğazında kaldı ve öksürdu. Ben ise Anıl a ölümcül bakışı mi attım.
Hilmicem "Kim bu şansız?"
Serenay "Şanslı demek istedin herhalde neyse."
Hilmicem "Cevap versene."dedi gülüşünün altında bir sinirin yattığı her halinden anlaşılıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilser Olmak(Sonlandı.)
FanfictionHerkese rağmen, her şeye rağmen inadına aşk diyen iki insan.