Akşam esintisi saçlarımı savururken odamda tek başıma oturuyordum, aşkam yemeğini yediğimiz gibi odama çıkmıştım.
Kapı tıklatma sesini umursamadım, ama ardından kapı açılma sesi gelmişti ani bir hareketle döndüm.
Five: Sadece konuşmak için geldim.
Briella:Hayır çık odamdan.
Five: Briella bi dinle.
Briella: Sana çık dedim lan.
Five: Bi konuşmama izin verir misin?Briella: Vermem.
Five: Hadi ama.
Briella: Çıkmıyor musun?
Five: Çıkmıyorum.Ateş kontrolünü elime aldığımda geriledi, ateşi daha da büyülttüğümde bağırdı.
Five: Kes şunu!
Briella: Odamdan çık five!
Five: Akademiyi yakacaksın salak!
Briella: Deneyeyim mi!?
Five: Delirme.
Briella: Akademiyi yakıp görünmez olup yangından kurtulurum.Five: Yanlız bana bisey yapamazsın ışınlanıyorum ya hani.
Briella: Sevgiline yaparım bende.
Five: Kendine zarar veremezsin.
Briella: Kes sesini ben senin hiçbir şeyin değilim.Five: Tamam söndür şu ateşi.
Briella: Götünü yakmak iyi fikir aslında.Five: Yok artık.
Briella: Çıkacak mısın?Bir şey demeyerek odadan çıktı tek kelimesini bile istemiyordum.
Kendimi yatağa bırakmamla gözlerimi kapadım.
~~~~
Seslerle gözlerimi açtım kıyamet mi kopuyordu ne bu ses!?
Hızla odamdan çıktığımda alt katta yangın olduğunu gördüm burada neler olduğunu kestiremiyordum.
Ateşin arkasında olan Sofiaya gitti gözlerim ateşin diğer yanında da five vardı.
Sofia: Niye sevmiyorsun lan beni!? Niye hâlâ onu seviyorsun!?
Five: Sakin ol sofia sakin ol.
Başka kimse yok muydu bu akademide!? Her odanın kapısı açılınca diğerleri de şaşkınlıkla ateşe bakıyorlardı.
Sofia: Yanacaksınız!
Klaus: Yanıyoruz ulan! Lan yanıyoruz!Allison: Babama haber verin!
Luther: Tamam!Luther reginald ın odasına doğru koştuğunda gözüm alucardı aradı neredeydi bu?
Briella: Alucardı gördünüz mü!?
Allison: Hayır o ormana gideceğini söylemişti.Briella: Reginald biliyor mu!?
Allison: Evet izin vermiş.
Briella: Bu yangını biz söndüremeyiz onu bulmaya gidiyorum!Allison: Dikkatli ol!
Başımla onaylayıp fiveye baktım önüme dönüp odama geçtim pencereyi açıp görünmez olup atladım ormana geçtiğimde görünür oldum.
Briella: Alucard! Alucard! Nerdesin!
Alucard: Briella? Ne oldu?
Briella: Akademi yanıyor!
Alucard: Ne nasıl!?
Briella: Ya anlatacak zaman yok hadi!Alucard: Tamam elimi tut.
Elini tuttuğum gibi havaya kalkmıştık
hızlıca akademiye vardığımızda kulağına yaklaşıp.Briella: Benim penceremden gir!
Alucard: Tamam!