Uzun zaman sonra merhaba 👋 ❤️
~Five Anlatım ~
Otururken yanımıza klaus geldi Briellayı görünce gözleri parlamıştı resmen.
Klaus : Neredeydiniz?
Briella nın yanına oturup şüpheci gözlerle bizi süzdü.
Klaus : Briella? Bisey sordum.
Briella : Biraz gezdik.
Klaus: Nasıl? Nerede?
Briella : Sanane klaus gezdik geldik işte.
Klaus: Banane mi? Gerçekten mi?
Briella: Evet sık boğaz etme beni.
Klaus : Tamam nasıl istersen.
Kalkıp üzgün bi şekilde merdivenleri çıktı. Bu biraz üzücü olmuştu ama işime de gelmişti.
Briella: Başka bi şey yoksa odama çıkacağım.
Five: Hayır yok.
Saçını kulağının arkasına verip kalktı merdivenleri yavaşça çıktı. Onu hâlâ seviyorum, onun bana karşı hisleri kalmasa da.
Odama ışınlanıp kendimi yatağa bıraktım, canım fazlasıyla sıkılıyordu.
~ Briella Anlatım ~
Odama geçtiğimde aynanın karşısında üzerimi düzeltip banyoya, geçtim elimi yüzümü yıkayıp kuruladım odama geri döndüm.
Five beni mutlu etmişti, değişik tavırlarım fazlasıyla sinirlerini bozmuştu ama bazen gerçekten de sıkılıyorum. Onun için bi süre yada sonsuza kadar ayrı kalmak istiyorum.
Bunları düşünürken odamda kırmızı bi ışık yandı, çok geçmeden birisi karşımda durdu.
Alex: Naber güzellik?
Briella: Alex sen?
Alex : Seni seviyorum Briella.
Briella: Bi dakika, ne?
Üzerime doğru gelip ellerini yanaklarıma koydu kendine çekip öpecekken arkadan birisi onu çekti.
Five: O*o*pu çocuğuna bak
Alex: Napıyon lan!
Birbirlerine girdiklerinde şaşkınlıkla izliyordum. Birlikte yere düştüklerinde gülsem mi bilemedim.
Five: Ne yaptığını zannediyorsun lan!?
Alex: Five! Kalk üstümden!
Five: Kalkmazsam nolucak ha!? Nolucak!?
Saçma gelebilir ama ben bunları niye shipledim şimdi?
Alex: Briella! İzleme de al şunu üstümden!
Briella: Ah pardon!
Fiveyi çekmeye çalışsam da beceremedim. Odada yankılanan yumruk sesiyle gözlerim büyüdü. Five yumruk atmıştı.
Briella: Five ne yapıyorsun!?
Alex: Ahh! Gözüm!!
Briella: Five yeter artık!
Durmasıyla gözleri beni buldu, kendinden geçmiş bi halde bakıyordu.
Alex: Salak kalk üstümden!