Geç geldi kusura bakmayın 💗
İyi okumalar 💗Herşeyin üzerinden bir hafta geçmişti akademi eski haline dönmeye başlamıştı, sofia geldiği yere geri dönmüştü, Alucard akademide kalmak istememişti ormanı tercih etmişti.Ben ise hâlâ olanların şokunu atlatamamıştım.
Sabah güneşi yükselirken yatağımdan çıkıp herseyimi hallettikten sonra aşağıya indim.
Yemek odasına geçtiğimde herkes oturmuştu yerime geçip oturdum.
Reginald: Bu sabah geç geldin 8 numara.
Briella: Evet öyle oldu uyanamadım kusura bakma baba.
Reginald: Bir dahakine dikkat et.
Başımla onayladıp kahvaltıma döndüm evet birisinin bakışlarını üzerimde hissediyordum tahmin etmek zor değildi, hafif başımı kaldırıp karşıma baktım fiveyle göz göze gelince hafif bakışlarım titredi. Acayip derecede kırgındım zaten insanlara güvenim yoktu ve bu darbe ondan gelmişti.
Bakışlarımı tabağıma getirip kahvaltıma devam ettim.
Reginald: Yakında göreve gideceksiniz bugün alıştırma yapın.
Allison: Kimler gidecek?
Reginald: Karar vereceğim.
Allison: Benim midem bulanıyor gitmesem olur mu?Reginald: Düşüneceğim.
Allison mutlu bir şekilde önüne döndü.
~~~~~
Kahvaltıdan sonra oturma odasına geçmiştik.
Klaus: Su bir haftada yaşadıklarımızdan kitap olur be.
Allison: Aynen ya.
Diego: Bir daha yeni numara gelmesin.Klaus: Evet evet.
Luther: 7 kişi iyiydik biz zaten.Mutlu bir gülüş attım onları az olsa da seviyordum.
Luther: Ama Ben ölmese daha iyiydik.
Klaus: O mutlu çocuklar.
Luther: Yanımızda olmasada biz yedi kişiyiz.Klaus: Sekiz kişiyiz.
Luther: Nasıl sekiz?
Klaus: Briella da var.
Luther: A pardon Briella.
Briella: Sorun değil.Hafif gülüş bırakıp önüme döndüm kırılmış mıydım evet ama fazla umursamadim.
Oturduğum yerden kalkıp hızlı adımlarla odama çıktım mavi ışığı gördüğüm gibi bağırdım.
Briella: Git five!
Five: Bir şey yapmadım.
Briella: Git yanımdan!
Five: Sakin olur musun?
Briella: Sana git dedim!
Five: Bir şey yapmıyorum Briella abartma sadece yanında durmak istiyorum.Briella: Sebep?
Five: Durumun iyi değil.
Briella: Bunu şimdi mi anladın?
Five: Eğer sorun benim yaptığım olaysa özür dilerim tamam mı?Briella: Umrumda değilsin istediğinle istediğini yapabilirsin.
Five: Bak insanlar hata yapabilir hataya düştüm bende.
Briella: O hata benim bütün güvenimi götürdü.
Five: Özür dilerim Briella tamam mı? Seni kıskandırmak için yaptım herseyi ama sen beni sevmiyormuşsun gibi davrandın Alucardla yakın oldun bende devam ettirdim.
Briella: İyi yaptın şimdi çık odamdan.
Five: Bir kere sarılsam?
Briella: Hayır.