baslıgımzıkookyedi

48 4 15
                                    

Bu kook'un sesiydi bir şeyler söylüyordu bekledim ancak susmadığında bir sorun olup olmadığını kontrol etmek amacıyla kook'un odasına yöneldim.

Uykusunda sayıklıyordu. Annesinden bahsediyordu ancak korkmuş gözüküyordu. Nefes alış verişleri hızlandığında onu uyandırmak için elimden geleni yaptım. Kabustan nefes nefese uyandı ve beni görür görmez sarıldı. Çok korkmuş olmalıydı.

Derin nefeslerini boynuma üflüyordu, ancak çekilmedim ve bende ona sarıldım buna ihtiyacı vardı. Sakinleştiğinde geri çekildi.

"İyi misin kook?"

"Sorun yok kabus gördüm. Seni uyandırdıysam özür dilerim. "

"Hayır uyku tutmamıştı zaten iyiysen sorun değil."

"İyi olmamı mı istiyorsun?"

"Tabii ki kook?"

"O halde bu gece benimle uyur musun kendimi kötü hissediyorum. Ancak istemezsen anlarım."

Masum gözlerle vereceğim cevabı bekliyordu. Reddedersem çok kaba olurdum.

"Peki o halde olur" demekten başka bir seçeneğim pek yokmış gibiydi kendimce.

Yatağında bana yer açtı. Biliyordum ki sarılsam hem onu iyi hissettiridi hemde mutlu olurdu. Bir elimi onun yüzüne koydum ve konuştum.

"İyi geceler kook, daha iyi hissetmen için elimden geleni yapıyorum" dedim ve ona sarıldım. Gözlerim aralıktı onun tatlı gülümsemesini görebiliyordum. Onu mutlu etmek beni de mutlu etmişti ancak aklımın ve kalbimin bir köşesi hala jimin'di.

"Teşekkür ederim chaenyoung" diyerek bana sarıldı. Hala gülümsemesi gözünün önündeydi. Sanırım uyumak için bir gülüşe ve sıcak bir sarılmaya ihtiyacım vardı diye düşündüm.

"Bana iyi geliyorsun jungkook"

Dedim gözlerimi kapatmadan önce hatırladığım son şey kook'un tatlı kıkırdamalarıydı.

...

j'ai pensé à toi Jirose-RosminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin