Ellerin de ki iki çikolatalı süt ve iki kekin ödemesini yapıp küçük bakkaldan çıkmıştı iki çocuk ile birlikte genç omega. Kai'nin isteği üzerine bakkalın sol tarafında ki parkta biraz oyun oynamak istemişlerdir. Seungmin ise küçük kızın kafası belki dağılır diye kai'yi onaylamış ve iki çocuğun parkta eğlenerek oynasın izliyordu oturduğu bankta. Ellerin de iki çocuk için aldı yiyecek poşeti var iken omzununa el ile irkilmiş ve boynunu çevirip arkasına bakmıştı.
Arkadaşını görünce yüzün de küçük bir gülümseme olmuştu. Bankta yana kayarak arkadaşına yer açmıştı. Taehyun onun için açılan yere oturup arkadaşına bakmaya devam etmişti. Seungmin üzerin de ki göz ile bakışlarını parkta oynayan çocuklar dan çekmiş ve sağ tarafında oturan arkadaşına döndürmüştü bakışlarını.
"Şuradaki minik kız"
Eli ile kaydıraktan kayan küçük kızı göstermişti. Taehyun, bir baş sallaması ile onaylamıştı arkadaşını. Birileri konuşunca işi yüzünden alışkanlık olmuş konuşması bitene kadar sadece dinliyordu.
"Evini kaybetmiş. Ben de koşu dan eve dönerken gördüm. Yanına gittiğimde bir süre sonra kai sayesinde konuştu benle. Konuşunca da üst mahalle de oturduğunu söyledi. Ben de bunu öğrendikten sonra karakola gelecektim ama minik kızın tedirgin olduğunu görünce senin gelmeni istedim"
Taehyun, arkadaşının düşünceli hâline gülümsemiş ve anladığını belirtecisine başını sallamıştı. İkili oturdukları bankta biraz daha parkta oynayan çocukları izlemişlerdi. Bir süre sonra abisinin arkadaşını gören kai koşarak taehyun yanına gelmişti. Taehyun kollarını ona koşarak gelen küçük çocuğa açmış ve kolları arasına girmesini sağlamıştı.
"Niye geldin ki taehyun hyung?"
Kai merak ettiği için taehyun'a aklın da ki soruyu sorar iken seungmin, minik adımlar ile onların oturduğu banka gelen kızın yanına gitmişti. Taehyun ise küçük kızı gözleri ile işaret edip dizin de meraklı bakışları ile oturan kai'ye dönmüştü tekrar dan.
"Küçük kız için geldim ufaklık"
Kai kafasını sallayarak anladığını belli etmiş ve yanlarına gelen omega ile kıza bakmayı sürdürmüştü. Genç omega eski yerine oturmuş ve küçük kızı kucağına almıştı. Kızın çatık kaşları ile yanın da ki polis üniformalı arkadaşına baktığını görünce kıkırdamış ve bakışların üzerin de toplanmasını sağlamıştı. Eline geçen fırsat ile de direk konuşmak için ağzını aralamıştı.
"Miacığım, bu taehyun. Kendisi çok güçlü bir polis ve senin gibi küçük çocuklara yardım ediyor"
Mia anladığını belirtmek için başını aşağı yukarı sallamıştı. Adam niçin geldiğini de anlamıştı. Kendi için gelmişti. Bunu küçük kızın gözlerine bakarak bile anlaşılıyordu.
"Buraya da sana yardım etmek için geldi. Senin gibi tatlı bir kızın kaybolduğunu duyunca hemen ileride ki polis evin den geldi yanımıza"
Taehyun, arkadaşının konuşmasını devralmış ve samimi bakışları ile omega'nın kucağında oturan küçük kıza bakmış ardından da söze girmişti.
"Minik kız evine gitmek istiyorsan benimle polis evine gelir misin?"
Mia, kucağına da oturduğu omega'ya bakmış ve küçük elleri ile omega'nın ellerini tutmuştu sıkıca.
"Eğer seungmin oppa da benimle gelecek ise gelirim"
Seungmin, küçük kızın ona güvenmesi ile şirince gülümsemişti. Küçük kızın kendine baktığını görünce de hemen başını sallamıştı. Küçük kız, omega'ın da onunla gelecek olmasıyla başını sallayarak karşısında ki adamı onaylamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
loss☆hyunmin
WerewolfBir kayıp çocuk, birleştirdiği iki kalp. Omega verse, kurt formu yok! #1 minhyun |20.12.23| #1 hyunseung |21.12.23|