0.8

418 58 70
                                    

İki Alfa'nın şaşkınlığını daha da artıracak "Tabii ki olmak isterim minik." diyen Omega idi.

Omega'nın cevabı Hyunjin'in gülümsemesine yol açarken Minho'nun sinirle kaşlarının çatılmasını sağlamıştı. Mia ise sevinçle kendiyle aynı boya gelmiş olan Omega'nın boynuna sardı kollarını. Geri çekilip Omega'nın ince elini tutup gri yüzüğü parmaklarına geçirdi.

"Çok yakıştı Seungmin Oppa." diyerek kıkırdadı. Seungmin karşısındaki kızı mutlu etmenin sevincini yaşarken Hyunjin, ikiliyi izlerken kalbinin durduğuna emindi. Minho ise kıskanç bir abi olarak ikiliye bakmamayı seçmişti.

Seungmin, onun tek dayanağıydı ve yanında ki adamın o dayanağı elinden almak istemesi onu sinir ediyordu. Kardeşinin mutluluğunu istese de bu adama kinlenmişti bir kere.

Mia ve Omega da bu sırada el ele tutuşup onlara sevgiyle bakan babasının yanına gelmişlerdi. Mia, Omega'nın elini bırakmadan tek elini babasına uzatarak eğilmesini isteyip "Babi, artık Seungmin Oppa da bizim aileden! Ve eline bak!" diyerek Omega'nın yüzük takmış elini tutup Omega'nın eğilmesini sağlarken yüzük takılı eli Alfa babasına gösterdi.

Hyunjin, hızla atan kalbinin aksine sakin ses tonuyla Seungmin'in gözlerinin içine bakarak "Çok yakışmış." diye mırıldandı.

Gözlerinin mor olduğunu ise tek Minho fark etmişti. Biraz öne eğilip kardeşinin gözlerine baktığında rahat bir nefes aldı. Göz renkleri sabitti.

Seungmin böyle bir kelime sarf etmesini Alfa dan beklemez iken yanaklarının kızarmasına izin vererek içine kaçan sesiyle "Teşekkür ederim." demişti.

Alfa abisi ise bu sevgi dolu ortamı bozmak için telefonla eşini arayıp seslice "Bebeğim nerede kaldınız? Okulun arada oğlumu ve seni bekliyoruz Seungmin aptalıyla." diyerek kardeşi için dediği aptal kelimesine baskı yapıp Omega'ya bakmıştı.

Seungmin hemen ayağa kalkıp abisinin yanına gelirken dil çıkartıp "Sensin aptal." demiş abisinin telefon da hâlâ konuşan eşine doğru seslice seslenirken "Ama en aptal da seninle evlenen arkadaşım." diyerek abisini sinir kat sayını artırmıştı.

Minho, kardeşine doğru bir kaç adım atarken Seungmin, abisinin açık kırmızı gözlerini görüp hafifçe gülümseyerek ondan önce davranıp Mia'nın yanına gidip "Mia hadi okulu gezelim." diyerek abisin den kaçmıştı.

Hyunjin ilk başta Minho'ya ortamlarını bozduğun dan içinden kızsa da Omega'nın tatlılığı ile kızma sebebini unutmuştu.

Mia, babasının da elini tutarak "Birlikte gezelim." demiş ve Hyunjin den yanağına kocaman bir öpücük kazanmıştı.

Mia orta da sağında babası solunda Omega varken içeri girmek için adımladı. Minho ise gördüğü görüntüyle ayağını yere vurup yanaklarını şişirip sıkıntılı bir nefes bıraktığı sırada beş dakika önce telefon da konuştuğu eşi ve oğlu görüş açısına girmişti.

Mia ile yaşıt olan küçük çocuk babasının elini bırakıp koşarak açık kırmızı gözlere sahip babasının yanına gelmişti. Minho anında eğilip oğlunu kucağına alırken yanağına öpücük koyup saçların da ki güzel kokuyu içine çekmişti. Oğlunun arkada bıraktığı eşiyse ikiliye gözlerinde ki mor renklerle bakarken dudakların da güzel gülümsemesi vardır.

Minho sol kolunu açıp eşini beklediği sırada Beta, eşinin kolunun altına girerek gülümsedi. Niki gülerek "Seungmin amcam nerede minmin baba." diye sorunca Minho'nun aklına kardeşinin yanındaki Alfa bozuntusu gelirken kaşlarını çatıp "Amcan seni bıraktı minik bebeğim. Beni de bıraktı. Gitti yabancıya." dediğin de Niki'nin kaşları da hemen çatılırken Beta, eşinin koluna vurup oğluna bakarak "Baban şaka yapıyor bebeğim. Seungmin amcan içeridedir." diyerek oğlunun anlına öpücük koymuş Niki ise Beta babasının dediği ile kucağın da olduğu babasına dil çıkartıp hızlıca kucağın dan inerek okula doğru koşmuştu.

Minho çatık kaşlarıyla eşine bakarken Beta aynı boyda olduğu eşinin yanağına yumuşak bir öpücük koyup "Çok kıskanç bir adamsın Lee Minho." diye hem eskiye atıf yapmış hem de eşinin gülmesini sağlamıştı.

Minho, eşinin belinde ellerini sabitlerken "Sevdiklerimi paylaşmamak gibi bir huyum vardır Lee Jeongin." diyerek eşine yanıt verdi.

Jeongin, önündeki eşinin koluna hafifçe vurup "Birgün illaki sevdiği olacak aptal adam." demiş Minho ise omuz silkip "Şimdiden o adama kolaylıklar dilerim." diyerek eşinin anlına öpücük koyup elinden tutarak okula doğru çekti. Jeongin ise hem inatçı hem kıskanç hem de tatlı olan eşine gülümseyip ayak uydurdu. 

İçeri girdiği gibi gözleri şaşkınlıkla açılırken hemen elini Minho'nun elinden çekip gözlerini kapatmış Minho ise sinirle "Bu Alfa elimde kalacak." diye mırıldandı.

🖤🤍

Kıskanç Minho'yu ilerleyen bölümlerde daha iyi anlarsınız diye düşünüyorumm

Kısa oldu ama kısa sürede yeni bölüm atarımmm🩵🩵

Kendinize çok iyi bakın ☃️❄️

Umarım gününüz müthiş güzellikte geçer ⛄🌨️

Öpüldünüz 😽😽😽😽

loss☆hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin