Alfa abisinin sesini, kucağında olduğu adam yüzünden duymamıştı.
Gözlerinin derinliğine bakan Alfa ile yanaklarının kızardığına emindi. Abisinin sesi ise kulaklarına bir uğultu gibi geliyordu.
İkisi birbirinin koyu kahvelerine odaklanmış iken hızla yanlarına kırmızı gözlere sahip Minho adımlayıp merdiven başında ki ikiliye ilerliyordu.
Peşinden koşar adımlarla gelen Jeongin ise eşinin kıskançlığına göz devirme den edemedi.
Hızla ikilinin yanına gelip bir kaç basamak çıktıktan sonra Hyunjin'in durduğu bir basamak yukarı çıkıp kollarını açarak "Bırak benim kardeşimi." derken resmen tıslar gibi çıkmıştı sesi. Jeongin, eşinin dediğine kıkırdayıp basamakların başında izliyordu onları.
Seungmin, abisinin sesiyle bulunduğu halin daha yeni farkına varır iken bu duruma nasıl geldiği hakkında en ufak bir bilgisi yoktu.
Hyunjin, önündeki Alfa'nın dediğine göz devirip kucağında ki şaşkın ve yanakları kızarık Omega'yı Minho'nun açtığı kollarına bırakıp mor gözleriyle "Dikkatli ol güzel Omega." diyerek basamakları arkasını dönerek inmişti.
Hyunjin'in dediği Minho'yu daha da sinir ederken abisinin kucağında bulunan Omega iyice küçülüp başını abisinin göğüsüne saklamıştı.
Hyunjin, merdivenlerin başında kendisine ateş saçan gözlerle bakan Alfa ile derin nefes verip kızının yanına geçmişti.
Seungmin ise başını kaldırmak gibi bir niyeti yoktu yanına gelen Jeongin olmasa orada kalırdı tüm gün.
Jeongin, eşi ve arkadaşının yanına gelerek "Senin de gönlün var." diyerek Seungmin'e atıf yapmış ve abi kardeşin çatık kaşlarıyla karşılaşmıştı.
Seungmin'in konuşmasına izin vermeden Minho, "Yok benim bebeğimin gönlü falan. Sus Jeongin. Ne diyor senin güzel dilin." diyerek merdivenler den kucağında ki kardeşiyle inip eşinden kaçmıştı resmen.
Jeongin, eşinin dediğine kahkaha atarken ikilinin peşinden gitmiş, Seungmin abisinin kucağından indiği gibi okuldan ayrılmak üzere olan Hyunjin, kızıyla birlikte gelip "Ben çıkışta gelip alacağım Mia'yı Seungmin. Tatlı ve eğlenceli vakitler dilerim size." diyerek Seungmin'e elini uzatmış Seungmin de gülümseyerek kendisine uzatılan eli tutmuş ve başını hafifçe eğmişti.
Hyunjin, tuttuğu yumuşak elle kalbi sanki kriz geçirecekmiş gibi durmadan hızla atarken elini çekip dizlerinin dibinde ki kızının saçlarını okşayıp yanığına öpücük koyarak çıkmıştı okuldan.
Hyunjin'in gittiğine emin olan Minho artık emniyette gidebileceğini kanaat getirerek ilk kardeşinin yumuşak saçlarını öpmüş, sonra eşinin yanağına öpücük koyarak oğlunun yanına da giderek onu da sevgiye boğup çıkarken kapının önünde kardeşine doğru "Çıkışta ben alacağım Niki ve seni salak Omega." diye seslenip emniyette doğru yola çıktı.
Minho'nun çıkmadan dediğine iki arkadaş gülerken Niki, amcasına bakarak "Köpüş amca sen beni unutun mu?" diyerek amcasına dudaklarını büzerek bakmış, onun bu bakışları ise birileri çok tatlı bulmuştu.
Seungmin hızla eğilip Niki'yi kolları arasına alıp saçlarına öpücük koyarak "O şapşal baban şaka yapmış bebeğim. Seni unutmak mümkün mü ki?" demiş Niki ise amcasına başını sallayarak cevaplamıştı.
Niki, amcasına kollarını sıkıca sarıp yanağına öpücük koyarak "Ben den başkasını çok sevmek yok." demiş Seungmin kıkırdarken başını sallamış, abisnin huyunun aynısı olan yeğeni kucağına alıp Mia'ya da elini uzatarak "Hadi gidip arkadaşlarla oynayalım." diyerek ikili ile yanındaki arkadaşıyla küçük çocukların oyun oynadığı alana girmişlerdi.
Tüm gün bol bol kahkaha ve eğlenceler ile geçerken bugünlük ayrılma vakit gelmişti. Tüm çocukları ailelerine güvenle bırakmış en son ise yeğeni Niki ve Mia kalmıştı. İkiliyle birlikte okulun önündeki kaldırıma oturup oyun oynuyorlardı.
İlk Alfa abisi ve arkadaşı gelmiş oyun oynayan Omega'ya bakarken onun diğer iki çocuktan farkı olmadığına yemin edebilirlerdi.
Gülümseyerek oyun oynayanların yanlarına gelmiş ve onların oyunlarına katılmışlardı. On dakika sonra da şirketten çıkan Hyunjin okula geldiğin de oyun oynayan üç çocuk ve iki kişiyle gülümsedi.
Aslına bakılırsa sadece Niki ve Mia çocuk olsa da Hyunjin için güzel Omega da çocuklar gibiydi. Bu yüzden üç çocuk olarak saymıştı.
Yanlarına geldiğin de Minho'nun ters bakışlarının hedefi olurken şimdiden bu Alfa bozuntusu yüzünden Seungmin'le aralarının yapmasının zor olacağına emindi.
Mia, babasını görmesiyle "Babi!" diyerek kaldırım dan kalkıp koşarak, kollarını açıp eğilen babasına sarılmıştı. Hyunjin, kızının saçlarına öpücük koyarak "Güzel kızım." diye mırıldanmıştı.
Onun, kızına olan sevgisi ise Omega'yı gülümsetiyordu. Bu Alfa, abisine çok benziyordu.
Kucağında ki Mia ile birlikte güzel Omega'nın yanına geldiğinde Niki kollarını Alfa babasına uzatıp kucak istediğini belli etmiş; Minho, oğluna gülüp kucağına almıştı.
Mia heyecanla bir babasına bir de Minho'nun kucağında ki Niki'ye bakıp yüksek sesle "Babi, ben aşık oldum!" diyerek gülmüştü.
🖤🤍
Babasın dan hızlı çıktı Mia njsjsdj🤭🤭
Mia dan bu atağı bekliyor muydunuz 🤔
Bölüm atmayı unutmuşum ben o yüzden yeni geldii 😶🌫️
Unutamazsam bu hafta içi bir bölüm daha atarımmm unutamazsam tabii🫣🫣
Kendinize çok çooook iyi bakın ❄️⛄
Umarım gününüz müthiş güzellikte geçer 🤍🌨️
Öpüldünüz 😽😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
loss☆hyunmin
VlkodlaciBir kayıp çocuk, birleştirdiği iki kalp. Omega verse, kurt formu yok! #1 minhyun |20.12.23| #1 hyunseung |21.12.23|