0.3

423 75 348
                                    

Seungmin duyduğu isim ile kaşlarını hafifçe çatmış ve düşünmeye başlamıştı. İsim tanıdık geliyordu ama tanıdığı söylenemezdi. Kucağında duran mia'ya dönüp "umm, hayır miacığım. Babanı tanımıyorum. Hmm peki... Şey annen veya diğer baban yok mu?"diyerek mia'ya bakmayı sürdürmüştü.

Mia, duyduğu soru ile aklına babasının dedikleri gelmiş, "annem varmış ama ben küçükken melek olmuş."ve babasının kendisine söylediği cümleyi seungmin'e söylemişti. Seungmin böyle bir şey beklemediği için ilk başta şaşırsa da sonrasında kucağın da ki kıza kocaman bir sarılma vermişti.

Mia kendisine sarılan omega'ya aynı şekilde karşılık vermiş ve başını yasladığı göğüsten kaldırıp meraklı bakışlarını omega'ya çevirmişti. Anlaşılan mia için oyun hâlâ devam ediyordu. Seungmin de mia'ya ayak uydurup az önce sorduğu soruyu telafi etmek amacıyla kendisine bakan küçük kıza bakmış, "sor bakalım tatlı şey. Sonuçta oyun hâlâ devam ediyor"diyerek kızın konuşmasına fırsat tanışmıştı.

Mia, omega'nın kendisini anlamsıyla sevinerek aklında ki soruyu sormuştu.

"Seungmin oppa, ben taehyun oppa ile konuşurken senin yanına böyle çoook yakışıklı bir oppa gelmişti, o kim ki?"

Seungmin, kucağın da ki kızın sorusunu sessiz sormasıyla karşısında kai ile uğraşan abisine kısa bir bakış atıp tekrar mia'ya dönmüş "o çok yakışıklı oppa, benim abim miacığım. Kendisi de bir polis ve buraya neden geldiğimi sordu."diyerek kızın sorusunu yanıtlamıştı.

Mia anladığını belirtir şekilde kafasını sallamış, "soru sorma sırası sen de oppa" ve seungmin den gelecek soruya odaklanmıştı.

Seungmin bir süre soracağı soruyu düşünmüş ve aklına gelen soruyla heyacanlı şekilde dile getirmişti.

"Büyüyünce ne olmak istiyorsun tatlı şey?"mia duyduğu soruyla aynı kucağın da oturduğu omega gibi heyecanlı şekilde konuşmuş "ben, aynı babamın çizdiği resimler den çizmek istiyorum oppa ama bu mesleğin adını bilmiyorum"diyerek dudaklarını büzmüştü.

Seungmin, mia'nın bu tatlı hareketi ile sıcacık bir gülümseme sunmuş"ben biliyorum bu mesleğin adını, sana söylememi ister misin?"demişti. Mia hızlı hızlı başını sallamış"evet, çok isterim oppa"demişti heyacanlı çıkan sesiyle.

"Bu mesleğe ressam deniliyor. Bence, sen de çok güzel ve yetenekli bir ressam olursun"

"Olur muyum ki oppa?"

Seungmin de az önce mia'nın yaptığı gibi yapmış ve başını hızlıca onaylar şekilde sallamıştı.

"Olursun tabi ki. Peki sıra ben de o zaman hmm"diyerek başka bir soru sormuş ve mia'nın babası gelene kadar oyunlarına devam etmişlerdi. Aradan geçen yirmi dakika gibi bir süreden sonra içeri yüzlerin den bile endişeli oldukları belli olan iki kişi girmişti.

Bir kaç bakış içeri giren iki kişiyi bulurken taehyun da mia'nın babasını görmesi ile masasın dan kalkmış ve ikilinin yanına adımlamıştı. Mia hâlâ kucağın da oturduğu omega'yla oyun oynadığı için içeri giren babasını fark etmişti ki zaten arkasın da kalıyordu ikili de.

Taehyun, endişeli iki adamın yanına giderek ilk sakin olmalarını istemiş sonra da onlara eşlik ederk mia'nın yanına getirmişti. Siyah saçlı alfa, kızını başka bir adamın kucağında görmesiyle kaşlarını çatarak mia'ya seslenmişti. Mia, duyduğu sesle arkasını dönmüş ve görüş açısına giren babasını görmesi ile sevinçle kucağın da oturduğu omega'nın kucağından inmiş ve hemen babasına koşmuştu.

Hyunjin, kızına sarılmak için dizlerinin üzerine eğilmiş, ona doğru gelen kızının beline kollarını sararak kucağına almıştı. Kızının yanaklarını öpmüş, kokusunu derince içine çekmiş sonra da kucağın da ki kızın dan biraz geri çekilerek yüzüne bakmıştı çatık kaslarıyla.

loss☆hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin