Глт Кейтлин
Райън пусна филма. Настани се до мен и започнахме да го гледаме.
*След един час*
Филмът не беше свършил,но усетих ръката на Райън под късите ми панталонки.
Какво по дяволите правиш?!
Не ми викай малката. А относно това какво правя. Ами забавлявам се.
Той започна да се приближава към мен,а аз отстъпвах назад. Докато разбира се не опрях стената.
Той разби устните си във врата ми. Започнах да го бутам но той беше много по-силен от мен. Не знам защо но това мляко или много ми харесваше. Стига Кейтлин стегни се! Няма да позволиш този задник да отнеме девствеността ти.
Ритнах го между краката и той се свлече на земята. Избягах и отидох веднага в стаята ни. Заключих се в банята и започнах да плача. Нарани ме това,че му бях само за секс. Дори и да се оженим той може да има други връзки а аз да съм му за проклетото чукане. Ами аз ако имам чувства към него. Ще си страдам а него няма да го интересува.
Я чакай малко бе. От кога това ми пука. Дори не го познавам толкова.
Щом той ще може да има тайни връзки значи и аз ще мога. Изтрих сълзите си и излязох от банята. Видях го да лежи на леглото само по боксерки. Защо не?Реших да го дразня. Ще видим до къде ще стигне. Взех тази пижама от гардероба-
Е
стествено събличах се пред него и после обличах пижамата. С периферието си виждах как не сваля очи от мен. Когато се облякох се изправих и наведох нарочно за да взема нещата си и да ги оставя в коша за дрехи. Легнах на леглото до него. Усетих го как се обръща. Хвана ме за корема и ме придърпа колкото се може повече. Вече усещах на дървения му член притиснат в дупето ми. Сложи едната си ръка на дупето ми а другата която беше под мен си намери място в къси панталонки. Но не направи нищо. Просто си седеше там. Побъркваше ме. Точно сега исках да видя колко е добър. Но не. Целуна ме веднъж по врата и се обърна на другата страна като преди това ме зави с одеялото. Мамка му защо го направи? Как ще издържа сега аз?
BINABASA MO ANG
I Hate It
RomanceТя била продадена от собствените си родители... Кейтлин Стейси е седемнадесет годишно момиче със средна височина,тъмна коса и тъмни очи. Добро момиче,което обичало да чете книги. Тя имала три най-добри приятелки. Амбър,Кейси и Вероника. И четирите м...