12 част

108 9 0
                                    

Глт. Кейтлин

Беше 19:35ч. Райън не слизаше. Толкова много работа ли имаше. Реших да отида при него. Почуках на врата му и се чу едно тихо влез. Влязох и го видях. Седнал на черния кожен стол пишещ документи.

Отидох до него и седнах в скута му. Зарових главата си във врата му и сложих ръцете си около него.

-Какво има tesoro?

- Нищо. Липсваше ми.

Засмя се и ме прегърна с едната си ръка докато с другата продължаваше да пише.

След около десетина минути вече беше готов. Взе кутия цигари от шкафчето и запали една. Погледнах го като преди това малко се изправих.

- Защо пушиш? Вредно е.

Засмя се на объркания ми поглед и издиша дима от цигарата си в лицето ми. Започнах да кашлям а той продължаваше да ми се смее.

Погледна към часовника си на ръката и видя че часът не усетно е станал 19:45.

Целуна ме леко по устните и ми каза да започна да се оправям.

Отидох в стаята ни и се изкъпах. Гримирах се с не много тежък но не и обикновен грим. Сложих роклята и токчетата които бях показала в предишната част и накъдрих много леко косата си.

Райън беше отново с черния си леко прилепнал костюм. Тръгнахме с мерцедеса който също показах в предишната част.

След 20 минути стигнахме. Мястото беше красиво и много голямо. Беше нещо като стриптийз бар. Имаше много пилони с момичета които се въртяха около тях. Някой бяха само по бельо, други по бельо и сутиен. Имаше напълно голи и такива които имаха сутиен и малка поличка която не прикриваше почти нищо. Седнахме на най- голямото VIP сепаре. Кожено,червено,уникално.

I Hate ItOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz