2 част

191 10 0
                                    

Глт.Кейтлин

Събудих се от скапана аларма. Часът беше 7:25. Трябваше да ставам рано. Към 10:00 Райън трябваше да ме вземе и да отиваме в така нареченото вече наше имение.

Станах от леглото и тръгнах към банята взех си дълъг душ. Вече беше 8:00 и трябваше да почна да се оправям.

Облякох това-

С тези маратонки-

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

С тези маратонки-

Косата си леко накъдрих и оставих свободно да се спуска по раменете ми

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Косата си леко накъдрих и оставих свободно да се спуска по раменете ми. Взех два куфара,раницата си за училище и започнах да взимам всички нужни неща. Бях готова в една малка чантичка събрах нещата си от банята и тръгнах с всичките неща надолу по стълбите. Беше 9:30. Имах време да закуся и да изчакам Райън.

Майка ми беше направила палачинки. Седнах на масата при тях и започнах да се храня.

Браво,мила радвам се,че вчера запази самообладание. Явно вече си пораснала. Готова си с нещата си както виждам. Райън ще дойде след малко. Ще те закара в имението и можеш да започнеш да си подреждаш. Прислужниците ще ти покажат кое къде е,защото с Райън и неговите родители имаме малко работа. - каза баща ми. Истината е че не съм доволна но няма как да се съпротивлявам с решенията на родителите си.

След около десетина минути Райън дойде.

Готова ли си малката?

Ами да готова съм. Да тръгваме!

Не ми се говореше. Не съм доволна от факта че ще се оженя за човек когото не познавам на 17.

Тръгнах ме като преди това ми помогна да сложа куфарите си в багажника както и раницата и всички други неща. Имението явно си е доста далеч. Пътуваме от половин час.

Райън къде отиваме? Струва ми се че имението е доста далеч.

Да,все пак отиваме в Италия. Имението ни е там. Не ти ли казаха че ще живеем в Италия.

Кой град в Италия?

Милано.

Моля?!

Мхм.

Замълчах си. Не можех да повярвам,че ще живея с непознат в Милано. Реших да си изкарам телефона от джоба и да пиша на приятелките си.

✨Girl power✨

Keiti
Момичета трябва да ви кажа нещо.

Veronika
Да кажи какво има.

Ambur
Нещо станало ли е?

Keisi
Спрете с тези въпроси бе. Кажи Кейт.

Keiti
Нашите решиха да ме омъжат за момче което не познавам. Казва се Райън и е на 21. От Италия е. Сутринта дойде да ме вземе,защото сме щяли да живеем заедно. Проблемът е там,че имението ни е в Милано.

Keisi
Милано?!

Veronika
Милано?!

Ambur?!
Ще се жениш ли?

Кейти
Само колко сте единодушни. Да ще се женя Амбър.

Вероника
Ние също ще живеем в Милано. Чао. Ще говорим с нашите. И идваме. Няма да се отървеш толкова лесно от нас.

Кейси
Да така е.

Амбър
Не се надявай на свобода. С теб сме завинаги.

Кейти
Добре момичета. До после.

I Hate ItDonde viven las historias. Descúbrelo ahora