14 част

107 9 1
                                    

Глт. Кейтлин

Събудих се в 10:35. Райън го нямаше до мен. Главата ме болеше страшно много. Не си спомням нищо от вчера. Разтърках очите си и се изправих. Погледнах на нощното шкафче от моята страна и видях бележка. На бележката пишеше" Скъпа принцесо аз излязох рано. Понеже вчера беше пила предполагам ще те боли главата за това ти оставих хапче върху бележката и чаша с вода."

Усмихнах се на прочетеното и взех хапчето в едната си ръка а чашата с вода в другата. Станах от леглото и тръгнах към банята. Изкъпах се,измих си зъбите и седнах пред тоалетката си. Една кърпа увих около тялото си а друга около косата си. Подсуших си лицето сложих малко спирала и гланц на устните. Изсуших си косата с сешоара и започнах да си избирам дрехи.

Избрах си това-

Косата си вързах на небрежен кок обух едни сиви чорапки и чехлички които изглеждаха така-

Отидох в кухнята и си изпуках пуканки. Взех сладко неща чипсове и седнах на дивана в хола. Пуснах си филм и започнах да гледам.

След 8 часа прекарани в ядене на храна и гледане на филми реших да спра малко. Изчистих хола. Опаковки и всички други боклуци ги изхвърлих. Оправих в кухнята,измих съдовете които бяха за миене. А ако питате къде са прислужниците. Ами те искаха да ми помогнат но аз ги освободих. Казах им да се приберат и да си отпочинат. Часът вече беше 21:30. Райън още го нямаше. Притеснявах се. Реших да му звънна.

Райън къде си? Какво правиш? Цял ден те няма.

Tesoro до 20 минути съм си вкъщи. Ако ти се спи не ме чакай а лягай. Утре ще сме само двамата защото имам изненада за теб.

Добре.

И му затворих. Каква изненада има? Радвам се и то много. Реших да му направя вечеря. Не може само аз да получавам неща от него а в замяна да не получава нищо.

Направих тези неща-

Направих тези неща-

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

А за десерт направих малинови кексчета и малки понички с шоколад и банан и ягода

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


А за десерт направих малинови кексчета и малки понички с шоколад и банан и ягода.

Сложих всичко на масата а аз отново започнах да мия съдовете.


Глт. Райън.

Прибрах се. Видях през стъклените прозорци че Кейтлин готвеше. Къде са прислужниците? Влязох тихо вътре и отидох при нея. Прегърнах я през кръста и целунах по врата. Тя леко трепна но после разбра че това съм аз.

Райън изплаши ме.

Спокойно tesoro. Аз съм. Ухае прекрасно.

Сядай тогава на масата за да хапнеш. Цял ден не си ял.

Добре.

Седнах и започнах да се храня. Всичко беше толкова хубаво. Накрая пробвахме десертите и те също се бяха получили страхотно. Качихме се горе тя облече пижамата си изтри грима си и легна. Аз се изкъпах и облякох един сив анцунг. Легнах до нея и я прегърнах. Тя се завъртя към мен и слепи устните в една красива и нежна изпълнена с любов целувка. Зарови се във врата ми и заспа. След малко аз също съм заспал.

I Hate ItTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang