Глт. Кейтлин
Стаята която е изцяло за мен много ми хареса. Райън слезе долу а аз легнах на леглото. Започнах да се взирам в тавана. Беше много хубаво. След малко слязох долу.Райън го нямаше. Къде ли е. Отидох в кухнята защото бях гладна. В кухнята имаше три жени които правеха различни ястия.
-Здравейте госпожице аз Вероника и искам да Ви дам бележката която господинът остави.
-Добре но моля те не ми казвай госпожице. Казвай ми по име.
-Добре Кейтлин. Заповядай.
Даде ми ми бележката а на нея пишеше-
Tesoro аз имам малко работа с момчета. Ще се прибера късно. Не ме чакай. Оставил съм в офисът ми карта. Момичетата искаха да излезете. Когато решиш им се обади и вземи картата. На бюрото ми е. Доскоро принцесо.
Оставих бележката на плота и седнах на един стол. Наядох се и си взех телефона. Звъннах на момичета и те ми казаха къде ще се чакаме. Качих се в стаята ни с Ник и си избрах да облека това-
(Представете си че панталона и шапката са чисто черни а потника е бял и без чантичката)
Сложих черно-бели те си jordans и тръгнах към уреченото място. След като се видяхме отидохме до KFC и се започна след това голямото обикаляне по мола. Влезнахме във всички възможни магазина и от всеки един си взехме по нещичко.
Вече беше станало 20:00 часа. Толкова бързо ли минава времето. Решихме да се прибираме все пак. Когато се прибрах се качих в стаята ни изкъпах се и си измих зъбите. Облякох пижамата ми и легнах. Бях наистина много изморена. Оставих всички торби до гардероба и смятах да ги подредя утре.
Не гледах въобще в телефона си и направо заспах.Глт. Райън
Прибрах се в 1:25ч. Кейтлин вече спеше. Изкъпах се облякох един сив анцунг и бяла тениска и легнах. Придърпах малкото ми добро момиченце към мен и съм заспал.
YOU ARE READING
I Hate It
RomanceТя била продадена от собствените си родители... Кейтлин Стейси е седемнадесет годишно момиче със средна височина,тъмна коса и тъмни очи. Добро момиче,което обичало да чете книги. Тя имала три най-добри приятелки. Амбър,Кейси и Вероника. И четирите м...