Prom Queen;6

104 7 6
                                    

Jungwon kabinlerden birine hızlıca girmişti. Girdiği gibi kusuvermişti zaten. Sunghoon ise arkasından kapıyı kilitleyip girmişti.

"Jungwon iyi misin?"

Jungwon duyduğu sesle irkilse de iyi olduğunu iletti. Aldığı cevap ile dudağı kıvrıldı Sunghoon'un. Planı işliyordu artık tek yapması gereken Jungwon'un oradan çıkmasıydı.

Jungwon elinde peçete ile çıkmıştı kabinden. Ağzını yıkamak için lavaboyu açtı. Yıkadıktan sonra suyu kapattı. Sendeleyerekte olsa kapıya doğru yürüdü. Sunghoon'da fırsattan istifade Jungwon'un önünü kesti.

"Bak Jungwon açık olacağım. Jake'den uzak dur. O bana ait.Ondan hoşlandığını ilk günden beri biliyordum,sustum,aldırış etmedim. Zamanla geçer dedim. Ama bugün bardağı taşıran son damlaydı. Özellikle sana 'miniğim,Jungwon'um' demesi. Tanrım... Sevgilimdem uzak dur yoksa ben seni uzak tutarım. Anladın mı? Jake beni seviyor,seni asla ben gibi sevmeyecek,ben gibi koklayıp öpmeyecek bu boş hayalleri kafandan çıkar. Yoksa Jake ile olan aranı yerle bir ederim. Anladın mı beni küçük sürtük?"

Jungwon korkuyla onayladı. Düşündüğünden de kötüydü Sunghoon.. Heeseung'ı şimdi anlamıştı.
O melek yüzlü şeytanın tekiydi.

Sunghoon aldığı cevapla tatmin olmuş,kapının kilidi açıp gitmişti. Jungwon'u orada akmamak için tuttuğu gözyaşları ile yanlız bırakmıştı.

O olayın ardından en az iki dakika geçmişti. Jungwon kendi topladığını düşündüğünde çıkmıştı. Jake ile en küçük göz temasından kaçınıyordu artık.

Kimse fark etmemişti zaten,Jake hariç. Tuhaf bulmuştu. Yüzü ne dahi.bakmıyordu.

Saat gece yarısı olmuştu bile. Herkes teker teker ayrıldı kafeden. Jungwon, Jake ve Sunghoon kalmıştı.

Jake Jungwon'a beraber gitmeyi teklif etmeyi düşündü. Ama Sunghoon,sürekli onu çekiştirip duruyordu. Sadeve iyi akşamlar diyebilmişti.

Ani bastıran yağmurda Jungwon, eve tek gitmişti..

~'~
SUNGHOON'A LÜTFEN FAZLA SÖVMEYİN kirilir.

√'𝗕𝗮𝗱 𝗜𝗱𝗲𝗮-JakewonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin