Jungwon'un gözyaşları kurumuş,yanaklarını yapış yapış yapmıştı. Aklı hala,Sunghoon'un dün ona dediklerindeydi.
Jake beni seviyor,seni asla ben gibi sevmeyecek..
Kafasındaki sesler onu rahat bırakmıyordu. Onun bütünüymüş gibiydiler, asla ayrılamayacak bir bütün.
İçinde Sunghoon'a karşı olan sevgi,yerle bir olmuştu. Heeseung'a karşı onu koruduğuna dahi inanımıyordu.
Birkaç gündür yazmadığı,kahve gibi kokan,masada açık şekilde duran günlüğüne baktı. Heeseung kolundan çeke çeke çıkardığı için açık kalmıştı dün.
Yüzünü koluna sildi,sandalyeyi çekip oturdu.
Sevgili günlük;
Dün doğum günü. Dileğim klasikti,üç senedir dilediğim tek şey;Jake ve arkadaşlarım ile beraber mutlu olmaktı. Her şey çok güzel gidiyordu. Arada göz göze geliyor;bana gülümsüyordu. Çok güzeldi. Sanki dileğim sonunda kabul olmuş gibiydi..Sıra içecekleri dağıtmaya gelmişti. Sunoo hyung ve Sunghoon beraber dağıtıyorlardı. En son benim bardağım gelmişti;Sunghoon getirmişti. İçimde az da olsa ona karşı bir sevgi vardı,düşünceli,kibar biriydi. Bana sürekli gülümsüyor,iyi davranıyordu. Jake'in onu neden sevdiğini anlamış gibiydim. O çok saf ve iyi biriydi..
İçeceğimden ilk yudumu aldığım zaman,midende birşeyler hissettim. Koşarak lavaboda bir kabine girdim. Arkamdan kimin geldiğini görememiştim ama,kilit sesimi duymuştum. Ağzımı koluma dahi silmedem direkt yıkadım. O sırada fark ettim;gelen Sunghoon'du. Kontrol etmeye geldiğini düşünmüştüm.. Kapıya doğru gidiyordum ki önüme geçti. Gözlerinden siniri okunuyordu. Bir süre sadece bana bakıp konuştu.
Jungwon hatırladıkça hala kötü oluyordu. Masadaki peçeteye burnunu silip devam etti yazmaya.
'Sevgilimden uzak dur Jungwon. O beni seviyor,seni asla sevmeyecek,öpmeyecek. Ondan uzak durmazsan ben durdururum."
O zaman anladım onun gerçek yüzünü,neden Heeseung hyungun ondan nefret ettiğini. O iğrenç biri..
Benden önce çıkmıştı lavabodan. Ben kendimi toparlayıncaya kadar çıkmamıştım. Çıktığım Jake'in yüzüne bile bakamıyordum. Aramız bozulacak ye korkuyordum. Kimse soru sormamıştı zaten.
Yağmur bastırmak üzereydi. Erken bitirmiştik bu sene.Hediyeleri evde açıcağımı söyliyip hepsini poşede koymuştum.
Jake benimle gelmek istemişti..reddettim.
Yıllar sonra böyle olması kırıcı olsa da güzeldi..Hediyelerin birazını açtım.. Jake bana pandora ve yanında en sevdiğim..beyaz zambak almıştı. Üstüne de not yazdırmış aptal.. "Nice yaşlara Jungwon" bu onu sevmem için yeni bir nedendi.
Heeseung bana;geçen kitapçı da gördüğüm,çok istediğim kitabı, Sunoo hyung hediye kartı ve kocaman bir kedi peluşu almıştı. Sunghoon ise..en sevdiğim grubun posterini almıştı. Acaba diyorum bende mi sıkıntı hm?
Seni de çok yoruyorum günlük..bu günlük bu kadar yeter
-Sevgilerimle
Günlüğünü kapatıp yatağa uzandı. Sabaha bunlar geçecekti..
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
√'𝗕𝗮𝗱 𝗜𝗱𝗲𝗮-Jakewon
General FictionBir tarafta Jake ve çok sevdiği sevgilisi Sunghoon.. Bir tarafta Jake'i ilk gördüğü andan itibaren seven Jungwon.. Shim Jaeyun×Yang Jungwon ~Angst gibi~