Love me like this;9

96 6 23
                                    

Jungwon, Jake'in attığı adrese gitmişti. Ne olacağı hakkında fazla bir fikride yoktu. Düşünmeden çıkmıştı yola. Üstüne sıradan beyaz uzun kollu ve siyah montunu giymişti. Altında ise gri tonlarında pantolonu ve siyah beyaz Air Jordan'ları vardı.

Sandalyenin birini kendine çekmişti. Tek yapması gereken;Jake'i beklemekti. Sabırla sandalyesinde,telefonunu bakarak bekledi onu. Zaten çok sürmemişti. Beş dakika sonra gelmişti Jake. Nefes nefeseydi. Koşarak gelmiş gibiydi.

Geçiktiği için özür dileyip Jungwon'un karşısına oturdu. Aralarında rastgele sohbet başlatmışlardı,ortak noktaları çok olduğu için sohbet etmeleri kolaydı.

Sipariş ettikleri tatlılar geldiğinde sessizliğe gömüldüler. Birbirlerine baksalar bile asla konuşmuyorlardı.
Jungwon içinde garip bir kelebeklenme hissediyordu. Üç yılı aşkın arkadaştılar,ama kafede buluşma gibi aktiviteler belki hiç yapmamışlardı.

Tatlıları bitirdikten sonra beraber hesabı ödediler. Jake'in eşliğiyle parka gidiyorlardı.

"Doğum gününden sonra ilk defa benimle doğru düzgün konuşuyorsun Won. Neden bir anda öyle olduk?"

Jungwon açıkca nedenini biliyordu;Sunghoon yüzünden. Ayrılmaları kötü olsa bile artık pek bir engel değildi. Rahat sayılırdı.

Kafasında ki küçük sırları dışarı çıkartmaktansa,midesine indirdi.

"Önemli değil Jake,güven bana."

Omuzlarını silkeledi Jake duyduğu cevapla.

Sonunda parka gelmişlerdi. Yan yana oturdular. Pekte mesafe yoktu ikisi arasında. Bir yandan konuşuyor, bir yandan etrafta koşuşturan çocuklara gülüyorlardı.

"Seninle takılmayı özlemişim be Won."

"Bende."

Jake kafasını Jungwon'un omzuna yasladı. Derin bir çekti,anıları gelmişti aklına. Hiç istemediği anılardı.

"Sunghoon..onunla gelmiştim ilk buraya. Gece olduğu için beraber yıldızlara isim vermiştik."

Jungwon'un kucağında sıktığı ellerine baktı. Birini tuttu ve avucunun arasına aldı.

"Dün onu o herifle yatakta bastığımda,keşke varolmasaydım dedim. Olayı öğrendikten sonra akşamüstü Heeseung aramıştı,onunla bir takım şeyler konuştuk."

Kafasını kaldırdı, Jungwon'a baktı. Yanakları kırmızıydı.

Jungwon ona doğru yaklaşan Jake'i fark etmemişti. Hem heyecanlı hemde garip hissediyordu. Ne yapacağını bilmiyordu. Aklını mı dinlemeli kalbini mi bilemiyordu. Tek bildiğini aklı,burnununa dolan vanilya kokusu ile uyuştuğuydu.

Bir kaç saniye sonra ise dudakları buluşmuştu.

~
Az sonra 3+1 bölümle final geliyo

√'𝗕𝗮𝗱 𝗜𝗱𝗲𝗮-JakewonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin