Dark paradise;2

143 11 12
                                    

Heeseung Hyung💞

Heeseung Hyung💞
Jungwon bana bak..
Söz bir dahakine seni başka yere götüreceğim
Onlardan uzak tamam mı?
Ben onların oraya geleceğini bilmiyordum şekerim

Jungwon💖
Sıkıntı değil hyung
Alıştım

Heeseung Hyung💞
Jungwonum alışman gereken birley değil bu
Bak istersen bizim eve gel
Konuşalım seninle?
Jake ve sürtük sevgilisi gelemez buraya

Jungwon💖
Birazdan gelirim hyung

Heeseung Hyung💞
Geliceksin ama tamam mı?

Jungwon💖
Tamam

Heeseung Hyung💞
İyi ol tamam mı?
Onları düşünme
Özellikle o sürtüğü
*görüldü*

Jungwon sabah sakladığı günlüğünü geri çıkardı.Kalemliğinden Jake'in onun için aldığı,doğum gününden kalma kalemi aldı eline.Ve yazısına kaldığı yerden devam etti.

Heeseung hyung ile en sevdiğim tatlıcıya gitmiştik. Oturmuş konuşuyorduk. Eski sevgilisi Sunoo hakkında konuşuyordu. Ailesi yüzünden ayrılmışlardı ama hala seviyordu onu...

Ben nankörlük olur diye Jake'den bahsetmemiştim,biliyordu zaten. Bir süre oturduk beraber tatlı yiyip limonata içtik. Sonra..sonra kapıdan içeriye Jake ve Heeseung hyung'un tabiriyle sürtük sevgilisi geldi.

İkisinin mutlu olması nedensizce kalbimi acıtıyor..sadece bilmiyorum. Arkadaşım için sevinmem lazım ama..kalp işte acıyor.

Onları el ele görünce içim sızlıyordu. Ağlayacak dereceye gelmiştim. Heeseung hyung anlamış olacakki hesabı ödedi ve eve gittik. Jake görmüştü bizi..ne olduğunu sorduğunda Heeseung hyung terslemişti.

Eve varınca yaptığım ilk şey; Jake ile gittiğimiz lunaparkta kazandığım ayıcığıma sarılmaktı..Heeseung hyungtan sonra sarılmayı en fazla sevdiğim şey oydu.

Heeseung hyung bazen Sunghoon'un Jake'i aldattığını söylüyor bana. Ama öyle düşünmüyorum ben. İkisi de birbirine çok düşkün.. Sunghoon yapmaz öyle şey desemde dinlemiyor..

Bazen ayrılmalarını diliyorum..Ne kadar kötü olsa da elimde değil. Sadece Jake'in parmaklarını o şefkatle saçlarımın arasında gezinmesini, dudaklarını benimkilerin üstünde olmasını istiyorum.. Çok mu?

Çok olmasaydı bende yaşardım..Ama yapabileceğim birşey yok sanırım..o benim karanlık cennetim..

Biliyor musun günlük? Onun bana aldığı bütün hediyeler duruyor.. Aldığı çikolata,dondurma içeceklerin bile ambalajları duruyor. Annem "çöp onlar,atmalısın" diyor ama takmıyorum.
Yatağımın altındaki kutuda duruyor hepsi.

Kahretsin çok acınasıyım..bu günü burada bitiriyorum. İyi kal hep.

-Jungwon

Günlüğünü eski yerine koyduktan sonra yatağına uzandı. Ayıcığını sıkıca sarılıp göz yaşlarını,istemeyerekde olsa olsaai akıtmaya başladı.

√'𝗕𝗮𝗱 𝗜𝗱𝗲𝗮-JakewonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin