1

403 49 22
                                    

Jeongin her gün sokak sokak gezer zamanını böyle geçirirdi. Ve bir gün yeniden sokakta gezmek için dışarıya çıkar. Bir süre yürüdükten sonra önüne sessiz bir sokak çıkar. Ve merak edip sokağa gider. Etrafa bakınırken arkasından bir grup genç Jeongin'i görür. Ve sessizve arkasından giderler. Hepsinin elinde silah vardı. Tam yaklaşırken Jeongin son anda arkasını döndü ve onları gördü. Bağırdı ve kaçmak için koşmaya başladı. Ama kaçamadı, onlar çok hızlıydı. Lider olan Changbin Jeongin'in ağzını ve burnunu elindeki ilaçlı mendil ile kapattı, Jeongin bayıldı. Kucaklayıp deney odasına götürdüler. Üzerinde deney yapacaklardı. Sedyeye bağladılar Jeongin'i. Hepsi Jeongin'in uyanmasını bekledi. Ve bir süre sonra uyandı.

Jeongin: "Nerdeyim ben, B-Burası neresi! Bırakın beni!"

Changbin: "merak etme hemen öldürmeyeceğiz"

Jeongin: "YARDIM EDİNN!!"

Changbin: "Minho, bantla şunun ağzını."

Minho liderinin dediği gibi Jeongin'in ağzını bantladı.

Changbin odada olan iki madde aldı eline ve konuştu

Changbin: hmm, acaba hangisini döksemm.

Jeongin ağlıyordu, hiç durmuyordu. Deney yapan bir grup gençten birisi aslında buna zorlanıyordu, Changbin tarafından. İsmi ise Jisung idi.

Changbin: "Jisung, bunu sen yapmak ister misin?"

Jisung geldi ve Changbin bir tanesini Jisung'a verdi.

Jisung: "özür dilerim isimsiz."

Elinde ki titrasyon şişeşini Jeongin'in bacağına getirdi ve ters çevirdi. Jeongin çırpınıyordu. Canı acıyordu. Düşünün üstünüze yanıcı bir madde dökülüyor. Jisung hepsini döktükten sonra Changbin'e verdi. Jeongin ağlıyordu. Çok acıyordu.

Changbin: "beyler ben acıktım gidiyorum. Siz bakın buna."

Changbin odadan çıktı ve Jisung diğer kişilere yöneldi.

Jisung: "En azından Changbin gelene kadar serbest bırakabilir miyiz?"

Felix: "hayır Jisung."

Jisung Jeongin'in yanına gitti ve onu çözmeye başladı.

Felix: "Jisung Napıyorsun!"

Felix Jisung'un yanına gitti ve kolundan tutu.

Jisung: "Felix bırak, o suçsuz."

Felix bunun üzerine silahı Jisung'un kafasına dayadı.

Jisung umursamadı ve Jeongin'in bacaklarını çözdü.

Felix: "Jisung!"

Felix silahı Jisung'un bacağına doğrulttu. Ve depoda silah sesi yankılandı. Jisung yere düştü.

Felix: "aklın başına geldi mi Jisung!"

Jisung: "Felixxxx!!!!!"

Jisung bağırıyordu. Gençler oturdu.

Minho: "Felix, Changbin gelince kızabilir."

Felix: "bırakmasına izin verseydim daha çok kızardı."

Gençler beklemeye başladı.











Bölüm bittiii.
Bu bölüm kısa olduu

Hediye:

Hediye:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
DeneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin