Changbin: "çok iyi hissettiriyor.."
Jisung: "Changbin y-yeter mi?"
Changbin: "ben- mhh.. ben seni unutmuşum, Jeongin Jisung'u kucağına oturt. Hatta Jisung bana doğru Jeongin'in penisine otur."
Jisung: "ama ya.."
Changbin: "hadi. Bunun sonunu biliyorsun."
Jeongin elini çekti ve Jisung kalktı. Changbin'de Jeongin'in saçını bıraktı. Jeongin geri çekildi.
Changbin: "hadi bakalım."
Jisung yüzü Changbin'e doğru bir şekilde döndü ve Jeongin'in penisini tuttu. Yavaşça oturmaya başladı inliyordu.
Neredeyse ucu girmişti Jisung'un deliğine.
Jisung: "C-Changbin yeter mi?"
Changbin: "ahh.. Jisung~ ne kadar zevksizmişsin."
Changbin Jisung'un omzunu tuttu ve bir anda bastırdı. Jeongin ve Jisung aynı anda inledi. Jeongin'in penisi tamamen içindeydi Jisung'un.
Birisi kapıyı tıklattı.
Minho: "Changbin! Bizizz!"
Changbin üstünü giyindi ve kapıyı açarken söyledi;
Changbin: "size bu gün gelmenize gerek yok demedim mi!"
Minho: "ama sabah oldu."
Changbin: "peki bekleyin."
Changbin kapıyı kapattı ve Jisung'un yanına gidip gözünü çözdü.
Changbin: "Jisung kalk ve üstünü giyin. Daha sonra hiç birşey olmamış gibi davran. Yoksa keserim seni."
Jisung hemen kalktı, ağlıyordu. Üstünü giyindi ve göz yaşlarını sildi.
Hyunjin: "hadii!!"
Changbin kapıyı açtı.
İçeriye girdi herkes.
Minho: "Jisungg, erkenden gelmişsin."
Jisung: "hmhm."
Minho: "Jisung benimle gelebilir misin?"
Jisung: "istemiyorum."
Minho: "tamam öyle davranmayacağım, daha yavaş olacağım."
Felix: "aynen baya yavaş davranır bu arada."
Minho: "sussana sen!"
Changbin: "noluyor?"
Minho Changbin'in kulağına bir şeyler fısıldadı.
Changbin: "hmm.. tamam ama 1 saate burda olun."
Jisung: "ben istemiyorum ama!"
Minho: "yanımda kim gelmek ister?"
BangChan: "ben gelirim."
Minho Jisung'un kolunu tuttu ve kapıya doğru gitmeye başladı.
Jisung: "istemiyorum!!! YARDIM EDİN!!!"
Minho Jisung'un ağzını kapattı ve Jisung'un kafasını kendi omzuna yasladı.
Minho: "Jisung, burda mı istersin yoksa tek kaldığımız bir yerde mi?"
BangChan elin de yerde gördüğü bez ile geldi. Minho elini çekti ve BangChan Jisung'un ağzını bağladı. Jisung konuşamıyordu.
Minho Jisung'u kucakladı ve Jisung çırpınmaya başladı. Daha sonra ağlamaya başladı.
Minho: "YERİNDE DURSANA BE!"
Jisung korkmuştu ve çırpınmıyordu.
Minho: "Chan hadi gidelim."
Minho ve Bangchan çıktılar.
Jeongin: "ne zaman bırakıcaksınız?"
Changbin: "seni hiç bırakmayacağız. Burada çürüyeceksin."
Felix: "azdırıcı.."
Changbin: "hop hop dur orda. Onunla sadece ben sevişirim. Başka istediğiniz herşeyi yapın."
Seungmin: "napalım ki?"
Changbin: "bilmem"
Minho Jisung ve BangChan
Araba da Minho'nun evine gidiyorlardı. Siyah bir araba. Minho önde arabayı sürüyor, BangChan ile Jisung arkada oturuyordu. Jisung'un ağzı bağlıydı.
Bir süre sonra varmışlardı. Arabayı park etti. Minho arabadan inmişti ve Jisung'u kucağına alıp eve koştu. BangChan arkadaların geldi ve eve girdiler.
Ev bildiğin bir villaydı. Koskocaman havuzlu bahçe, lüks mobilyalar.. tam bir zengin evi. Yatak bile iki kişilikti.
Minho yatak odasına koştu. BangChan'da geldi.
BangChan: "Minho sabaha zaten sinirden çocuğun kafasını kanattın, gene sikeceksin. Yavaş ol bari."
Minho: "ne yavaş olması be, bana yakışmaz öyle."
Minho yatağının yanındaki komidinin en alt çekmecesini açtı ve oradan iki tane kelepçe çıkardı. Her zaman fantazi yapardı o. O yüzden evde böyle şeylerin olması çok normal.
Jisung ağzındaki bezi çözmeye bile korkuyordu. Her an bir şey yapabilirdi Minho.
BangChan: "Minho kelepçeleyeceksen neden çağırdın beni?"
Minho: "of bilmiyorum."
BangChan: "neyse ben bir sigara içip beklerim aşağıda."
BangChan odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
Minho elinde kelepçelerle kalkıp kapıyı kilitledi. Daha sonra anahtarı komidinin üst çekmecesine kattı.
Jisung'un kolunu tuttu ve kolayca yatağın başlığına kelepçeledi. Diğeri de aynı şekilde. Jisung'un ağzındaki bezi çözdü. Ve yere attı.
Minho: "sakın bağırayım felan deme."
Minho kalktı ve soyunmaya başladı. Soyundu.
Jisung: "Minho istemiyorum lütfen yapma."
Minho: "bak Jisung dün gözüm döndü."
Minho Jisung'un pantolonunu çıkarmaya başladı.
Minho: "ben de bu güzel bedene nasıl vurduğumu anlamadım ki?"
Minho Jisung'un pantolonunu çıkardı ve Jisung'un bacak arasında oturdu. Daha sonra Jisung'un bacaklarını tuttu ve kaldırdı.
Minho Jisung'un dudağına yapıştı.
Bölümler eskisi kadar okunmuyor. Eğer okunma daha aza düşerse yazmayı bırakacağım. OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
Hediye: