CARTER
Talya arată super drăguț în seara asta. Nu pot să mint, și nu-mi place asta. Stă la un metru de mine în lift fără să spună vreun cuvânt.
Este cam tăcută, și nu-mi vine nimic în cap acum ca să pornesc o conversație. Ea nu se uită la mine așa des cum mă uit eu la ea.
Ce puii mei se întâmplă cu mine!?
Eu nu plac tocilare. Nu-mi plac plangăcioasele. Nu-mi plac tipele care aleargă după note! Nu-mi place de Talya Murphy! Dar, doar pe ea o văd, de fiecare dată.
— Cred că am ajuns...
De ce nu poate și ea să fie m-ai...nu știu, sexy? Să își arate m-ai mult trupul — care mi-l și imaginez cât de frumos trebuie să fie — și să nu fie atât de închisă în sine? Pun pariu că dacă ar îmbrăca o rochie scurtă fără bretele, c-am toți băieții s-ar uita la ea.
— Carter!
Sau, dacă mă gândesc m-ai bine...poate fără rochie fără bretele. De fapt, nici o rochie scurtă, Talya nu-i pregătită pentru flirturi și diferiți idioți care vor să-i intre în chiloți!
Cineva îmi dă peste nas.
— Isuse Hristoase, ai intrat într-o transă?
Clipesc.
O, deja ajunsesem. Nici nu mi-am dat seama, eram cu gândul în altă parte. La ea.
— Nu!
— Eu cred că da. Și de ce te uitai la mine de parcă...
Se îmbujorează.
— ... ști tu, mă admirai?
Rânjesc.
— Asta și făceam. Îmi place bereta ta, e mult m-ai drăguță decât cea gri!
Își mușcă buza.
— Ăăă...mersi. Cred. Hai să mergem, vreau să fac câteva poze cu telefonul!
— Nu ți-ai luat aparatul de fotografiat?
Scutură din cap.
Îmi bag mâinile în buzunar și vin în dreptul ei spunând, în timp ce mergem înspre barele de metal:
— Ei bine...cred că data viitoare, ar trebui să-l iei!
— Data viitoare? Va m-ai exista o dată viitoare?
Întreabă ea nesigură.
Dau din cap și îmi sprijin antebrațele pe una din barele de fier.
— Vor m-ai exista date viitoare ori de câte ori îți dorești ghiocel, doar să știu că voi fi de față!
Talya nu răspunde, dar ochii ei se uită înspre luminițele care luminează străzile orașului.
— Mi-aș dori să vin aici în fiecare seară, este atât de frumos!
Vantul adie ușor făcând câteva șuvițe să i se clatine ușor în bătaia vântului. Observ niște cercei drăguți în formă de steluțe în urechile ei. Nu i-am observat până acum. Îmi plac.
— Vrei să ne întâlnim în fiecare seară la șapte? Promit să mă port frumos!
De unde a venit asta?
Isuse, nu. Deja devin romantic ca taică-miu. Și sunt romantic, cu ea. Talya Murphy. Cum de, este brusc așa de drăguță? Arată minunat, în acest moment, nu mă pot abține să nu mă uit la ea.
— Ummm...nu știu, asta ar însemna să avem... păi...
Pare puțin timidă și se îmbujorează, așa că îi termin eu propoziția.
CITEȘTI
Mindnight in Paris
RomantikTALYA În viață poți întâlni oameni diferiți. Fie ei amabili, fie răutăcioși. Cred că am descoperit ambele variante, dar ultima mă sperie cel mai mult. Se întâmplă tot felul de lucruri pe care încă eu nu le știu, iar unul dintre acele lucruri, este C...