TREIZECI ȘI ȘASE

1.2K 69 18
                                    

TALYA

Familia lui Carter este super. Iar verișoara lui e drăguță și amuzantă, ba chiar și mi-a cerut numărul de telefon. Pe scurt, a fost o seară reușită. Însă pentru Carter nu pare să fi fost așa, tot timpul parea distras, de parcă ar fi cu mintea în altă parte.

Când în sfârșit intrăm în camera lui, închide ușa în timp ce eu zic:

— Îmi păreai cam...

Dar nu apuc să termin, că buzele lui se zdrobesc de ale mele făcându-mă să scot un oftat înăbușit. Mă lipește de perete și se apleacă puțin săltându-mă ușor în sus. Mă azvârle efectiv pe pat iar eu aterizez pesaltea cu ochii mari. Cât ai clipi, Carter nu m-ai are bluza pe el și vine direct deasupra mea.

— În sfârșit. Ești toată a mea!

Pufnesc amuzată și îi cuprind gâtul cu brațele.

— Când nu am fost a ta?

— Pe vremea când erai virgină!

Mă îmbujorez.

Carter îmi trage bluza peste cap și se uită la sânii mei cu o privire arzătoare care face ca coapsele mele să se strângă ușor, și el vede asta. Le îndepărtează puțin și se uită la chiloții mei pe sub fustă.

— Cât de mult mă dorești ghiocel?

Întreabă el și își bagă mâinile ușor pe sub materialul fustei ridicând-o ușor.

— Foarte mult...

Zic eu, dar parcă vocea mi-e răgușită.

— Atât de mult încât mă vei lăsa să fac sex cu tine?

Afirm din cap.

— Spune-o Talya... spune-o cu voce tare!

Îmi cere el.

— Vreau să fac sex cu tine Carter!

Nu m-ai spune nimic, doar trece la acțiune. Gura lui îmi suge un sfârc în timp ce o mână îmi apucă fusta și încearcă să o îndepărteze. Îl ajut și se îndreaptă rapid trăgând-o în jos, după o aruncă. Nu mă deranjează. Se întoarce înapoi la trupul meu, dezmierdându-l cu săruturi ușoare.

— Carter...

Suspin eu și îmi trec palmele peste spatele lui.

—...te doresc!

Se oprește puțin, apoi se ridică.

— Și eu te vreau Talya. Dă-mi câteva clipe.

Se dă jos de pe mine, și începe să-și scoată blugii. Îi lasă pe podea, iar eu mă uit la erecția lui. Abia așteptam să intre în mine. Să-l simt. Să-l simt cu toată ființa lui.

Ia un prezervativ din sertar, și îl rulează pe penis. Este din nou între picioarele mele iar eu le desfac dornică, arzând de dorință. Carter își linge buzele într-un mod lasciv, după care zice:

— Îmi pare rău.

Sunt confuză.

— Îți pare rău? Pentru ce?

— Pentru faptul că, o să te posed după cum îmi place mie.

Și nici că apuc să zic ceva, că Carter pătrunde în mine atât de adânc încât scot un geamăt combinat cu un strigăt. Se mișcă în mine. Se mișcă atât de bine încât îmi încețoșează creierul și tot ce pot să m-ai fac, este să-l trag cu totul lângă mine și să-i gust buzele. Îi aud gemetele înfundate și sexy...ba chiar îi pot auzi și bătăile inimii. Încep și eu să-mi mișc șoldurile într-un ritm cu ale lui.

Mindnight in Paris Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum