DOUĂZECI ȘI ȘAPTE

1.2K 81 53
                                    

TALYA

Niciodată nu am fost atât de încordată ca acum. Părinții mei sunt la muncă, și cred că sunt la liceu, dar eu umblu prin cameră stresată la ce o să-mi spună tata și mama când vor ajunge acasă.

Oare cât de rău va fi? Dacă o să mă pedepsească? Nu am fost pedepsită niciodată. Of Doamne, s-au dacă îmi vor lua telefonul? Nu voi m-ai putea să vorbesc cu Carter.

Carter.

Mă gândesc de multe ori la el în ultima perioadă. Și m-ai ales la ce-am făcut aseară, mă gândesc mult. Mă întreb dacă este ok?

În orice caz, nici nu știu ce o să le spun părinților mei, și în trei ore trebuie să sosească.

Mă las pe pat și îmi i-au telefonul tastând:

Eu: Am nevoie să vorbesc cu cineva, ce faci?

Aștept vreo trei minute până să-mi răspundă.

Carter: Stau în pat. Tu ce faci?

Eu: Stai în pat? Dar ți-am spus să te duci la școală!

Carter: Nu vorbi ca maică-mea. Și oricum, mi s-a tăiat cheful.

Eu: Te înțeleg, și mie.

Carter: Încă ești îngrijorată pentru ce o să-ți spună părinții tăi?

Eu: Doar la asta mă gândesc...

Carter: Am o idee. O să uiți de stresul pe care îl ai. O să te sun!

Chiar voiam să mă sune. Doar că,  Carter mă sună pe apel video. Am puține emoții, așa că mă aranjez puțin și răspund.

— Hey!

— Bună..

— Arăți foarte sexy pe cameră!

Zice el zâmbind.

— Pot spune același lucru!

Chicotesc eu.

— Știu că o să sune nebunesc, dar... m-am tot gândit la tine de când ne-am despărțit. Și în capul meu tot apare imaginea ta goală...

Clipesc.

— Vrei să spui că...

— Da, sunt singur, și sunt excitat!

— M-ai sunat ca să îmi spui că ești excitat?

Întreb eu puțin încruntată.

— Da, și nu... speram să încercăm să ne masturbăm împreună!

M-ai că scap telefonul din mână. Niciodată vreun băiat nu-mi ceruse asta. Nu credeam că o să ajung la situația asta.

— Carter... vorbești serios?

— Sunt pe cât se poate de serios ghiocel, știm amândoi că ți-a plăcut seara trecută... ce-ai spune să o recreem? Doar că, în varianta video.

Este total greșit. Și ceva ce nu ține de mine. Ceva ce n-am m-ai făcut niciodată, dar ceva ce mă intrigă.

— Și dacă părinții tăi vin acasă?

— Părinții mei se întorc la șase. Maică-mea a plecat să-l plimbe pe Darwin și pot să jur că o să întindă coarda!

— Părinții mei vin în trei ore...

— Minunat, așadar, nimeni nu o să știe, vrei să o facem? Mă dezbrac o dată cu tine!

Asta-i nebunie curată. Dar faptul să fiu din nou în climax, mă excită teribil.

Mindnight in Paris Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum