TALYA
Mă uit șocată în pod, ne venindu-mi să cred că sunt în sutien pe patul lui Carter Devenport. Îmi place, dar nu-mi place. Mi-e frică, dar sunt nerăbdătoare să mă atingă din nou.
Mă ridic pe fund exact când Carter se întoarce. Ține în mână o cutie de Activia de grâu.
— Voiai să pleci?
— Nu.
Răspund eu și îl urmăresc cum vine spre mine.
Mă uit la cutia din mâna lui.
— Ce vrei să faci cu aia?
— Vei vedea!
Îmi dă mâna ca să mă ridic. O fac Carter mă răsucește cu spatele la el și îmi apucă fermoarul fustei și îl trage ușor în jos. Mi-e mi se întețește pulsul. Buzele lui se plimbă ușor ca o adierea peste umărul meu.
— Relaxează-te, nu voi face nimic din ce nu-ți place.
Când fusta me cade la podea, Carter îmi descheie și sutienul în câteva secunde. Îmi acopăr pieptul, pentru că, părinții lui sunt acasă, și cine știe, pot intra oricând.
— Lasă-mă să-l văd Talya... știu că e frumos!
Îmi dă mâinile la o parte, și îmi privește sânii. Sunt extrem de rușinată, este prima dată când îmi expun trupul gol în fața unui băiat.
— Ești foarte frumoasă...
Zice el și își trece privirea de sus în jos asupra trupului meu.
— Carter... m-ai adus aici...
Ceea ce urmează să spun, va durea m-ai mult de cât am crezut.
—...doar ca să te culci cu mine?
Fața lui se schimbă dintr-o dată. Scutură din cap punându-mi mâinile pe talie.
— Te-am adus aici, pentru ceva ce ți-ai dorit întotdeauna să experimentezi!
— Mi-e frică să-mi pierd virginitatea...
Recunosc eu puțin rușinată.
— Nu e vorba despre virginitate...
Nu?
—...dar sincer, acum când mă uit la tine, nu știu dacă ar fi în siguranță cu mine!
Nu!?
Carter mă privește cu o privire, pe care nu am m-ai văzut-o niciodată. Cred că este...dragoste.
— Îmi dai voie?
Întreabă el puțin aplecat spre gura mea.
Da. Îi dădeam voie. Eram prea excitată, prea cu capul în nori ca să m-ai refuz.
— Da!
Se apleacă și își unește buzele cu ale mele. Îmi duc brațele după gâtul lui și simt cum cădem pe saltea. Mâinile lui urcă ușor pe coapsele mele și îmi apucă chiloții. Am încredere, așa că îmi ridic puțin șoldurile și îi permit să-i scoată. Gura lui îmi atacă gâtul iar eu suspin când abdomenul lui îmi atinge sexul. Aveam nevoie să facă ceva în legătură cu asta.
— Nu cred că m-aș m-ai sătura de tine! Îmi place la nebunie să te văd așa!
— Și mie îmi place la nebunie când te uiți la mine așa!
Carter zâmbește.
— Așa cum?
— Așa... cum nu te-ai m-ai uitatat la mine niciodată! Cu dragoste.
CITEȘTI
Mindnight in Paris
RomanceTALYA În viață poți întâlni oameni diferiți. Fie ei amabili, fie răutăcioși. Cred că am descoperit ambele variante, dar ultima mă sperie cel mai mult. Se întâmplă tot felul de lucruri pe care încă eu nu le știu, iar unul dintre acele lucruri, este C...