Biraz daha orda oturduğumuz da Soobin üşüdüğümü fark edip elimi tutarak kaldırdı beni ordan.
O an midemdeki kelebekler aynı anda kanat çırptılar, kızardığımı sonuna kadar hissedebiliyorum.
Yavaşca ormanda yürürken birden tefonuma mesaj gelmişti, bakmamış sadece anın tadını çıkarmak istiyordum.
Mesaj sesini umursamayıp yürümeye devam ederken daha da çok mesaj geliyordu. Daha fazla dayanamayıp elime telefonumu aldım.
Götüren götürene
+17 mesaj
Kai
Saçmalama gerizekalı
bir kere ben tanıyorum onu öyle bir şey yapmaz.Beomgyu
Gördük tanıdığın çocuğuSiz
Ne oluyor?Beomgyu
Ah~
En masum çocuğumuz Yeonjun.
Neler olmadı ki.Siz
Ne oldu?Kai
Bu salak çocuk ne yapmış biliyon mu?Siz
Ne yapmış?Taehyun
Felix'i öpmüşKai
Ben söyleyecektim salak çocuk
Neyse evet doğru söylüyor.
Gözümüzün önünde öptü
Felix şok oldu çocuk sonra Felix de şey dedi 'özür dilerim beomgyu sana karşı hislerim yok'Taehyun
Tabi bizimki bir göt olmuş olayyBeomgyu
Ne yapim Kai bana seni reddetmez o git açık dedi.
Ben onu tanıyorum o da seni seviyordur dedi.Kai
Ben sana git camdan aşağıya atla desem atlayacak mısın?Beomgyu
HayırKai
E o zaman niye gidip yaptın?Beomgyu
Köpek KaiSiz
Felix ile changbin flörtler siz bunu bilmiyor musunuz?
Hatta yakında çıkacaklar.Taehyun
Ben biliyordum.Kai
Olm mal mısın insan söyler bize de amk.
Biz yetimin piçi miyiz aqBeomgyu
GERİZEKALI TAEHYUN SÖYLESENE BEN KAÇ AYDIR SANA FELİX'İ ANLATIYORUM MAL OĞLU MAL.Taehyun
Ya söyleyecektim de kırılırsın diye söylemedim.Siz
Neyse ben gelince konuşuruz.Yeonjun adlı kişi 'götüren göterene' adlı grubu sessize aldı.
Telefonu cebime attığımda çoktan yaklaşmıştık eve.
Soobin hala elimi tutuyordu. Sadece elimi tutması bile sıcacık etmişti beni.
Kısa bir süre sonra eve geldiğimizde hemen kendimi yatağa atmıştım. Yatağın içinde titriyordum bir çocuk gibi.
Soobin ise bana sıcak bir çorba hazırlamak için mutfağa gitmişti. Onu odamdan görebiliyordum. Her yer küçüktü resmen her şeyi görebiliyordum evin içinde. Minicik bir kulübe gibi, tam hayallerimdeki ev.
Ben hala yatağımın içinde bir çocuk gibi titrerken elime telefonu aldım biraz video izleyip soğukluğu unutmam gerekti.
Ben video izlemeye devam ederken gözlerimin yavaşca kapandığını fark ettim, yavaşca telefon elimden kayıp giderken gözlerimi tamamen kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
________
Soobin anlatımı
Küçücük mutfakta internetten gördüğüm kadarıyla sıcak bir çorba yapmaya çalışırken birden odadan bir ses geldi elimdeki her şeyi bir kenara bırakıp hızlı adımlarla odaya girdiğimde Yeonjun'un telefonu yere düşmüş kendisi ise uyuyordu.
O kadar çok güzel, o kadar çok güzel uyuyordu ki saatlerce belki de günlerce onu izleyebilirdim. Onun güzelliği söylenecek bir kelime henüz günümüzde yoktu. Ama öyleydi işte güzeldi.
Yorganın içinde titrediğini hissedebiliyorum. Onu ısıtmak için ne yapacağımı da bilmiyordum. Hayatımda asla birini ısıtmak için uğraşmadım.
Mutfağa hızlı adımlarla girdiğimde hazır olan çorbanın altını kapatıp tezgahın kenarındaki telefonumu elime aldım.
Yavaş ve sessiz adımlarla odaya tekrar girdiğimde kapıyı sessizce kapatıp aynı şekilde sessizce onun yatağına yaklaşıp yorganın altına girdim.
Yavaşca yerleşip onu kollarımla ve bacaklarıma sardım. Bir süre böyle kaldığınızda titremesinin azaldığını ve mayıştığını fark ettim. Bu hoşuna mı gitmişti?
Kafamı onun saçlarına yaklaştırıp saçlarının güzel kokusunu içime çekiyordum. Bu koku ile sarhoş olmuştum resmen. Bir lavanta gibi kokuyor,bu çok güzeldi.
Bende yavaşca gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Umarım her sabah böyle uyanırım...
________
ฅ^•ﻌ•^ฅ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love me • Yeonbin
Fiksi Penggemar"Soobin Soobin you know you know Soobin" #47 Moa 🏅 #189 hyunın 🏅