Arra ébredtem fel hogy Bill hív engem így óvatosan felkeltem Selena mellől és odébmentem telefonálni.
~TELEFONBESZÈLGETÉS ~
Tom:Reggelt Bill,mizu?
Bill:Reggelt Tom,szóval meg van a srác neve és lakcíme viszont albiben lakik így ott nem tudjuk megölni mivel túl feltünő lenne!Tehát kell egy terv!
Tom:Mégis milyen terv Bill!?*felemelem a hangom*
Bill:Körbe kéne csalni!
Tom:Mégis hogyan?*felvonom a szemöldököm*
Bill:Ha el kussolnál el mondanám!
Tom:Bocs
Bill:Na szóval,írok egy levelet neki Selena nevében hogy menjen a parkba ma 11 re.
Tom:Igen és?
Bill:De nem Selena lesz ott hanem mi,és odébb sétálunk a nagy tölgyhöz mivel oda nem lát rá a kamera és bumm meg öljük!
Tom:És mégis hogy vennénk rá hogy jöjjön oda velünk?*ismét felvonom a szemöldököm*
Bill:Úgy hogy leírom a levélben hogy oda menjen!
Tom:Cseles vagy öcsi!
Bill:Ugyeee?*felnevet ördögien*
Tom:Na jól van megyek mert ébredezik Selena!Köszi szépen majd írj ha meg van!Csáó!
Bill:Okés nincs mit csáó!
~TELEFONBESZÉLGETÉS VÉGE~Vissza mentem Selenahoz aki már épp nyújtózkodott.Annyira édes volt!
Tom:Jó reggelt gyönyörűség!*felé hajolok és megpuszilgatom*
Selena:Jó reggelt szivem*mosolyodik el a csókjaimtól*
Tom:Hogy aludtál?*simogatom meg a vállát*
Selena:Nagyon jól aludtam!Na és te?
Tom:Én is kicsim na de lassan pakoljunk össze és menjünk el valahova reggelizni aztán menjünk haza!
Selena:Okéé*felül és add egy hosszú csókot*
Össze szedtük a szemeteket és kidobtuk őket majd az ágyneműket össze hajtogattuk.
Tom:Induljunk akkor gyere kicsim!
Erre nem mondott semmit csak beültünk a kocsiba megfogtam a combját és már indultunk is.
Tom:Hová szeretnél menni?Kávézó vagy a Mekibe a reggeli menűre?
Selena:Legyen a kávézó mivel a meki reggeli menűjét nem nagyon szeretem!
Tom:Rendben akkor egy 10 perc és ott vagyunk!Tudok egy remek kávézót ahol isteni a palacsinta meg a kávé is!
Selena:Rendben szivem*adott egy puszit*
Egész úton a combját simogattam hol beljebb hol lejebb amit ő látszólag élvezett.
10-15 percen belűl értünk oda és be is mentünk a kávézóba leültünk egy asztalhoz és rendeltünk.Ezt rendeltem én,sonkás sajtos rántottát.
Ezt pedig Selena:Csokis gofri eperrel és tejszinnel.
Kb 15 perc múlva már meg is kaptuk a reggelinket.Jó izűen ennyi kezdtünk amikor csipogott a telefonom.
Megnéztem a mobilom és láttam hogy Bill írt.
Gyorsan meg is néztem hogy mit.
YOU ARE READING
Kaulitz Scream
FantasíaHello!Selena Cooper vagyok!16 éves Gimnazista lány!A barátom Tom Kaulitz aki 17 éves!A legjobb barátnőm Emma Clark pedig Bill Kaulitz barátnője!Na de hogy hogyan jövünk rá hogy a város 2 legnagyobb pszhiophata hidegvérű gyilkossával járunk az majd k...