Be kell mutatnom Tomot

208 15 6
                                    

Tom:És most húzzunk innen!
Bill:Egyett értek!
Bepattantunk a kocsiba és már repesztettünk is el onnan.

~Másnap reggel~
<Selena szemszöge>
6:37 kor keltem fel az ébresztőórám idegesítő hangjára..na hát igen SAJNOS ma még csak CSÜTÖRTÖK van..
De holnap SZÜLETÉSNAPOM!
Már nagyon nagyon várom!Pláne azt hogy mit kapok az én kis Tommy macimtól!
Kikeltem az ágyból és bementem a fürdőmbe valamit kezdeni a hajammal és az arcommal.
Gyorsan arcot mostam és kifésűltem a hajamat majd jöhetett a smink és a haj cucc.
Sminknek egy egyszerű zöld sminket csináltam.

Sminknek egy egyszerű zöld sminket csináltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valami ilyesmi^^

A számra pedig csak egy kis átlátszó szájfényt tettem fel.Oké ez meg van!Akkor most a haj cucc!
Mivel semmi ötletem se volt így csak kivettem egy zöld hajgumit és felfogtam lófarokba a hajamat.
Oké smink és haj letudva!
Most valami öltözet is kéne!
Vissza mentem a szobámba és keresgélni kezdtem valami ZÖLD szett után.Ma valamiért totál zöld szetett szeretnék ami fura mert alapjáraton nem kedvelem a zöldet!
Kb 5 perc keresgélés után megtaláltam a tökéletes outfitett!

Ma valamiért totál zöld szetett szeretnék ami fura mert alapjáraton nem kedvelem a zöldet!Kb 5 perc keresgélés után megtaláltam a tökéletes outfitett!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zöld is és én is vagyok az outfitt!I.M.Á.D.O.M.

Gyorsan bepakoltam a fekete Vans táskámba és mentem is le reggelizni.
Anyukám és az öcsém Michael már odalenn volt.Apukám sajnos elhagyott minket Michael születése előtt..
Selena:Jó reggelt!
Anyukám:Jó reggelt kicsim,csináltam gofrit!
Selena:Uu de jó jöhet!
Leültem Michael mellé aki a kis gofriját ette már.
Michael:Szia Selena!
Selena:Hali öcsi!
Michael:Aki tegnap haza hozott ő a pasid?
Selena:Maradj már csendbe!*szólok rá sutogva*
Michael:Miért?Anya nem tudja?
Anyukám:Mit nem tudok?
Selena:Semmit!*bele ütök Michael oldalába*
Michael:SELENANAK PASIJA VAAN!
Selena:ROHADJ MEG!
Anyukám:SELENA VIKTORIA OLIVIA COOPER!
Egyett tudok anyámról ha a TELJES nevemen szólít akkor nagybajban vagyok!
Selena:Igen?*mondtam elcsukló hangon*
Anyukám:Michael szivem menj ki a kocsiba mindjárt megyek én is!
Michael:Oké anya!*kiment*
Anyukám:Halljam miről beszélt az öcséd és miféle pasid van neked!?
Selena:Hát..1 éve járok egy fiúval..
Anyukám:1 ÉVE!?Hogy hívják?
Selena:Tom Kaulitz..
Anyukám:Jün Kaulitz fia?
Selena:Igen..
Anyukám:Még ma hozd haza!Vacsorára hívd át!
Selena:Micsodaa!?
Anyukám:Jól hallottad!Mi akadálya?
Selena:Igazából semmi de miért pont ma?
Anyukám:Hogy minnél hamarabb megismerjem!Kisebb korában láttam már.Van egy testvére is nem?
Selena:De..Billnek hívják..Ő Emmával jár..
Anyukám:A barátnőddel Emmával?
Selena:Igen
Anyukám:Hmm rendben.Ennyit egyelőre elég is tudnom!Most pedig egyél aztán sipirc a suliba!Én addig beviszem Michaelt!
Selena:Rendben anya,puszi szeretlek
Anyukám:Puszi!Én is téged!*kiment*
Hajhh mi a francért kelett megszólalnia Michaelnek!?Nem állok még erre készen!Nagyon nem!Mit csinálok most!?
Na jó mindegy!Túl kell esni rajta!
Gyorsan megkajáltam és siettem is a suliba.
Kb 15 perc alatt beis értem.Tom már a parkolóban várt engem Billel és Gustavékkal.
Tom:Szia kicsim!*megcsókól*
Selena:Szia szívem!*vissza csókolom*
Selena:Hali fiúk!
Bill:Hello!
Gustav:Szia!
George:Csákány!
Tom:Hány órád lesz ma szivi?
Selena:7 asszthiszem de tudnánk kicsit beszélni?
Tom:Persze mond!
Selena:De nem itt..
Tom:Oo..akkor hol?
Selena:Gyere velem*megfogom a kezét és magamután kezdem húzni*
Bill:Mindjárt kiderül hogy kereszt apa leszek!*kezd el nevetni Gustavékkal*
Selena:Kuss legyen Billy*szólok hátra nevetve*
Felértünk a könyvtárba és elmentünk leghátúlra ahol fotelek is voltak.
Tom:Na oké itt szerintem már elég messze vagyunk*felkuncog*hagy halljam mi van?
Selena:Anya megakar ismerni..
Tom:Mi!?Te el mondtad neki?
Selena:Nem!Öcsém szólta el magát aki látott minket tegnap csókolózni így gondolom össze rakta hogy a pasim vagy és anya utána a teljes nevemen hívott amit csak akkor szokott ha nagy bajban vagyok tehát muszáj voltam elmondani!
Tom:Áhh értem..és mi lesz most akkor?
Selena:Ma át kell gyere vacsorára..át jössz igaz?
Tom:Persze szivem!Hányra?
Selena:Szerintem kb 7-re már legyél ott!
Tom:Rendben!Elegáns leszek majd szóval nehogy rám mozdulj!Legalábbis anyukád és öcséd elött ne!
*húzza perverz mosolyra a száját*
Selena:Oo ne aggódj!*megcsókolom*majd holnap a bulimon*kacsintok egyett*
Tom:Már várom!*megmarkolja a fenekem*
Selena:Na de menjünk vissza a többiekhez!*megfogom a kezét és vissza megyünk*
A többiek már a szekrényeknél voltak.
Selena:Amúgy Bill tudsz valamit Emmáról?Már 2 napja nem is hallottam felőle!
Bill:A nagyszüleinél van,hétvégén jönnek haza!
Selena:Hogy mi!?Akkor a születésnapomon itt sem lesz!?De hisz azt mondta itt lesz ezt nem értem..
Tom:Később írj rá hogy nem tud e holnapra haza jönni de amúgy a lényeg hogy mi és a többi barátod ott lesz nem?
Selena:Az oké de Emma ovióta a legjobb barátnőm és eddig sosem hagytuk ezeket ki*kinyitom a szekrényem és bepakolom a cuccaim*
Selena:Na meg már az eleve fura hogy 2 napja nem ír!Pedig eddig minden nap írt vagy hívott!
Bill:Nyugi én se beszéltem valami sokat vele!
Tom:Nyugi van kicsim!Minden rendben lesz!*add egy nagy csókot a nyakamra*
Tom:Viszont mi most megyünk órára!Szünetbe tali a pályánál!Csók bébi!
Selena:Szia kicsim!Sziasztok!
Elmentek a fiúk én pedig bementem a terembe és leültem a helyemre.A 2 másik barátnőm Zoe és Lotti és a 3 haverom Sam,Freddy és Martin pedig oda gyűltek körém.
Sam:Sziaa cicaaa(évek óta így hív de a hugának tekint szinte)
Selena:Sziasztok!Mizuu?
Zoe:Áhh semmii várjuk a holnapi bulidat!
Selena:Tehát ti is henne vagytok a szervezésben?
Martin:Nem!Csak meg lettünk hívva és meglett szabbva hogy legfeljebb 3 embert hívhatunk magunkal tehát én a bandából hívtam Jacket,Jacobot és Matthewt.
Lotti:Én pedig a lovassuliból Saraht és Emilyt!
Sam:Én csak magam viszem!
Freddy:Én is!
Selena:És te Zoe?Te hívtál valakit?
Zoe:Csak Dominikot..
Selena:Uuu ő kicsoda?*kérdem kis kiváncsian*
Zoe:Az új fiúm!
Mindenki:Uuuuuuu
Zoe:Csak 2 hete járunk!Tehát semmi komoly még!
Selena:Minden esetre sokáig!
Többiek:Jaa sokáig csajszi!
Zoe:Köszönjük!
A kis baráti beszélgetésünk az idegesítő magyar tanárunk zavarta meg.
Ma vettük át ÚJRA  a Romeo és Juliát pedig már 8-ban is vettük 2 éve!(10.es vagyok)
Az óra elég unalmasan telt.Egyre csak azt vártam hogy mikor csengett ki hogy mehessek a kis Tommymhoz!

Kaulitz ScreamWhere stories live. Discover now