,,HA MEGÖLÖD MEGÖLLEK"#2

122 8 3
                                    

~2 órával később~

Nagynehezen össze kapartuk az 57 000$ és indultunk is vissza Frankfurtba mivel már este fél tízre járt az idő.
Be vallom elég ideges voltam mivel kicseszettűl volt fogalmam arról hogy szegény Selena miket élhet át csakis miattam mert én nem vigyáztam eléggé rá!
A forgalom most nem volt nagy szerencsére de a közlekedési lámpák kurvára ellenünk voltak!
Azon voltam hogy minnél hamarabb ott legyünk,kifizessem ezt a majmot és elhozhassam az én egyetlen kis szerelmemet!

<Selena szemszöge>
Nagyon fáztam..reszkedtem és féltem..
Éhes voltam már nagyon és a torkom is elég száraz volt!Remélem Tom értem jönn és haza visz innen és lezárja ezt az ügyet!
Épp a köteleim próbáltam kioldani amikor lépteket hallottam és egy pillanatra levegőt is elfelejtettem venni!Az ajtón egy lány lépett be aki nem is akármilyen lány hanem EMMA!
Selena:Uramisten Emma hogy kerűlsz ide?És én miért vagyok le kötözve?Mi ez az egész?*bombáztam kérdésekkel legjobb barátnőm*
Emma:Én hoztalak ide..
Selena:Hogy mi?*éreztem hogy elsápadtam*
Selena:Miért tettél volna ilyet?Hisz legjobb barátnők vagyunk!Én ezt nem értem!
Emma:Ez a munkám..titkos ügynök vagyok..és a főnököm kért meg rá hogy hozzalak ide..*lesüti a fejét*
Selena:Ki a főnököd és mégis hogy keveredtél te ilyen helyre?
Emma:Nem mondhatok többet Selena..de egyett tudj hogy nagyon sajnálom és hogy tényleg egy nagyon jó barát vagy..*elhallgat egy percre*
Emma:Tessék hoztam neked egy kis ennivalót!
Segítek kioldani a kötelet de ne próbálj szökni mert akkor te is meg halsz és én is!
*nyeltem egy nagyott*
Selena:Rendben és köszönöm..*elcsuklott a hangom*
Nem hittem sem a szememnek sem a fülleimnek!Az én legjobb barátnőm akivel felnőttem szinte és akiben a világon a legjobban bíztam egy nagyon rossz társaságnak dolgozik!De akkor mégis miért rendes velem?És amit még mindig nem értek az az hogy ehez az egészhez mi köze van az én édes drága Tomomnak!?És ki ez az ember aki Emma felettese és mint kiderűlt Tom ellensége!?Annyi kérdésre szerettem volna választ kapni de éreztem hogy ennek még nincs itt az ideje!

Selena:Köszönöm az ennivalót..jól esett(idő közben megkajáltál amig túlgondolási rohamod volt)
Emma:Ezen nincs mit köszönnöd..
Selena:Nem minden túsz kap Mc'donaldsot!*ezt nevetve mondtam és ő is nevetett*
Jól esett egy picit nevetni de hamar elszállt a jó kedvem amikor ugyan az a magas koreai fickó belépet az ajtón mint ahogyan tegnap is.
Ugyan az a rideg és érzéstelen arc..nagyon félek!

Peter:Mi ez a jó kedv lányok?*megforgatja a pisztolyát a kezében*
Emma:Semmi uram!*vigyázban áll*
Ezek szerint ő lenne a főnöke!Szegény Emma!Biztosan ő is nagyon fél!
Peter:Reméltem!Na de a fogjunk miért is van eloldozva?*felvonja a szemöldökét*
Emma:Ételt hoztam le neki és szabad kéz nélkűl nem tudott volna enni így el oldoztam de megmondtam neki ha szökni mer agyon lövöm!
Peter:Ne játsza a kemény leányt P43-as ügynök!Ha nem tudná vannak kamerák!És még egy ilyen baklövés és nem csak a kis barátnője de még maga is meghal úgy hogy most fogja meg a fogjot és kötözze vissza azonnal!*rá mered Emmára*
Emma megbánóan és félve nézz rám majd oda int a székhez hogy üljek oda le.
Én persze le ültem mivel nem volt kedvem felidegelni a fickót,majd miután leültem pedig Emma vissza kötözött persze direkt nem szorosan!
Emma:Kész!
Peter:Remek!És most jöjjön és hagyjuk magára a kis fogjot!Telefonálnom kell a kis barátjának hogy siessen a pénzemmel!*felsétál a lépcsőn*
Emma:Azonnal megyek uram!*rám nézz megbánóan és a fickó után megy*
Újra egyedűl maradtam..legszivesebben bőgtem volna mint egy kis óvodás de éreztem hogy Tom közeledik,hogy eljönn értem és hamarosan nem lesz semmi baj,haza visz és biztonságban leszek!

<Tom szemszöge>
Már 23:00 volt és mi még fél órára voltunk Frankfurttól én pedig egyre idegesebb lettem!
Tom:A ROHADT ÉLETBE MÁR HOGY NEM HALAD EZ A GECI KOCSISOR!*dudálni kezdtem*
Georg:Nyugalom tesó,lassan lassan ott vagyunk!
Tom:Ez az geci hogy lassan lassan amikor én már MOST ott akarok lenni hogy a kicsikém a karjaimba legyen végre!*bele vertem a kormányba*
Bill:Tom nyugalom!Ezzel semmit nem oldasz meg!
Tom:Te mit tennél ha Emmaról lenne szó!?
Bill:Te is tudod hogy én is aggódnék de azt is tudod hogy nekem Emma nem jelent annyit mint neked Selena!*oktatóan nézz rám*
Tom:Igaz de akkor is!Ne mond nekem hogy nyugodjak meg!Tudod hogy mennyire fontos nekem!
Bill:Igen tudom..
Idő közben megindult a kocsisor és haladtunk tovább az úton egyre közelebb a szerelmemhez!
Hajtottam az úton ahogy csak tudtam és egy 20 perc alatt már Frankfurtban is voltunk!
A maffia tanya szerencsére nem a belvárosban volt így viszonylag hamar oda értünk.

Kaulitz ScreamWhere stories live. Discover now