<Tom szemszöge>
Én is haza mentem és díszíteni kezdtünk a fiúkkal.
Vettünk csak ma és csak most RÓZSASZIN szalagokat és lufikat na meg RÓZSASZIN ,,party sapkákat" na meg szalvéta,pohár,tányér na meg PIA!
A torta már megvolt mivel nem csak 1 tortával készültem neki mivel az milyen lenne már!
Vettünk még chipset meg csináltattunk sütiket és muffinokat na meg rendeltünk pizzát is.
Miután kidíszítettük a kertünket és a házat is küldtünk egy körüzit a vendégeknek hogy lassan lehet érkezni mivel ez egy MEGLEPETÉS party!
Kb 1 óra múlva megérkezett mindenki és meghozták az ajándékokat is.Szóval már készen állt minden!Tom:Na most hogy minden kész és mindenki itt van én indulok Selenaért!Majd jövünk!
Bill:Okés!Csáó!
Tom:Császtok!
Elindultam Selanaért kb 15 perc alatt ott is voltam.
Mondtam neki hogy csípje ki magát mivel ez a ő estéje!És amikor megláttam már tudtam hogy nagyon is komolyan vette!!Ilyen ruhában volt!
Hiába volt rózsaszin egyszerűen csodálatosan néhett ki!Tudom hogy imádja a rózsaszint esküszöm olyan mint egy kis Barbie de neki nagyon jól is áll!
Odasétált a kocsimhoz és beült.Selena:Hali bébimm!
Tom:Szia cicámm!*megcsókólom*
Tom:Geci jól nézel ki!
Selena:Köszönöm!*mosolyodik el*
Tom:Kösd be magad cicám!
Selena:Oké!*bekötötte magát és már indultunk is*
Kb 15 perc alatt vissza is értünk.
Tom:Csukd be a szemed bébi!Segítek kiszállni!
Selena:Uu oké*becsuktam a szemeit*
Kiszálltam a kocsiból majd neki is segítettem kiszállni.Óvatosan bevezettem majd kimentünk a hátsó kertbe.
Tom:Kinyithatod!
Kinyitotta a szemeit és nem hitt a szemének!
Mindenki:MEGLEPETÉS!
Selena szemei könnyekkel voltak megtelve és bele ugrott az ölembe.
Selena:Uramisten szerelmem nagyon szépen köszönöm!Olyan jó vagy hozzám!*a vendégekhez fordul*És nektek is köszönöm hogy eljöttetek!
Mindenki:Nincs mit Selena és boldog születésnapot!
Selena:Köszönöm!!*kiszáll az ölemből*
YOU ARE READING
Kaulitz Scream
FantasíaHello!Selena Cooper vagyok!16 éves Gimnazista lány!A barátom Tom Kaulitz aki 17 éves!A legjobb barátnőm Emma Clark pedig Bill Kaulitz barátnője!Na de hogy hogyan jövünk rá hogy a város 2 legnagyobb pszhiophata hidegvérű gyilkossával járunk az majd k...