Odasını toplamaya başlamıştı.
Bu sırada camdan küçük kardeşini ve babasını gördü. Ne kadar mutlulardi.
Babasi camda duran Defne 'yi gördü ve eliyle 'gel' işareti yaparak onu yanına çağırdı. Kahvalti daha hazir olmamisti. Defne odasını gelişigüzel topladı ve aşağıya indi . Babasının yanına giderken annesi kahvaltiliklari masaya koyuyordu.
Annesi Gizem Hanım :
-"Günaydın tatlım." dedi
Defne :
-"Günaydın anneciğim." dedi gülümseyerek.
Bir gün boyunca da böyle yapacakti. Neyin var Defne? diye soranlara
-IYİYİM TEŞEKKÜRLER. diyecekti
Ve böylece kimseye bişey anlatmak zorunda kalmayacaktı.
Lise son olduğu için ehliyetini almıştı
Babasi doğum gününde ona spor bi araba almıştı arabasına binerek Hazal in yanına doğru yola çıktı. Okul Defnelere uzaktı geçen üç yıl boyunca da hep servisle gitmisti o yüzden bu araba ona en güzel armagandi.
Hazal 'ın evine doğru giderken radyo da en sevdigi şarkı çıktı. En son ne zaman muzik dinlemişti? Hatirlamiyordu ve bu özlemi gidermek için çıkan müziği son ses açtı. Kafa hareketleriyle ve o gizemli ses tonuyla şarkıya eşlik ediyordu. Bununla birlikte arabasının da hızını arttırdı ve bir karalti gördü ani bi fren yaparak durmaya çalıştı fakat olmadı arabadan indi ve neye çarptığına bakmak istedi fakat hiçbirşey yoktu. Gözlerine inanamadı. Arabayı her bir taraftan kontrol etti. sagdan.. soldan.. önden.. Tek bir gerçek vardı ki o karaltiyi görmüştü . Tekrar arabaya bindi ve radyoyu kapatti.
Hazal 'ı evinden alarak okula doğru ilerliyorlardi.
Hazal :
Birşey mi oldu ? Yüzün bembeyaz.
Defne :
-Evet bela peşimi bırakmadı. Bugünde sana gelirken bi karalti gördüm . Ama arabadan indiğimde hiçbirşey yoktu.
Karaltinin da gerçek olduğuna eminim .
- Belkide sadece halisulasyon görmüşsünüdür .
- Bilmiyorum. Artık herşeyden, herkesden ve başıma gelenlerden bıktım.
Konuşurken ne ara okula geldikleri nin farkına varamadilar.
Okulun önünde bi süre bekleyip göz gezdirdiler. Üç seneleri geçmişti ve dördüncü senenin sonunda ayrilacaklardi. Ne çok haylazlik yapmışlardı ; sınav kagitlarini yürütmüşlerdi, yangın alarmini çalıp okulu ayağa kaldirmislardi vb. şeyler yapmışlardı.
Hissediyorlardi bu sene çok değişik olacaktı. Eninde sonunda bişey olacaktı ve hayatları değişecekti .
Içeri girdiler. Onlara bakan gözler rahatsız ediciydi . Tanıdıkları da vardı tanımadıkları da .
Rüzgar ve Hazal aynı siniftalardi Defne de kaydını oraya aldırmak istemiş fakat bütün sınıf dolu olduğundan o hemen yan taraftaki sınıfa kaydını yaptırmıştı .
Hazal 'a başarılar dileyip yerine oturdu. Herkes geçen yılki arkadaşıyla oturmuştu son ikili sırayada Defne oturmuştu .