İlk ders biyolojiydi. Özel bir liseye gittiği için imkanlarıda yüksekti. Defnede bu imkanları boşa çıkarmayacak kadar çalışkan. Dersin ortalarına doğru okul müdürü Emre Bey içeri yeni bir öğrenciyle girmişti...
Kısaca bize onu tanıttı. Ve isminin Berk olduğunu söyledi. Sadece Defne'nin yanı boş olduğu için Berk Defnenin yanına oturdu.
Berk tanışmak için elini uzattı. Ancak Defne karaltının nasıl olduğunu düşündüğünden Berk elini geri çekerken gördü sadece. Özür diledi ve elini uzattı. Tanıştılar.
Defne dersten hiçbirşey anlamamıştı. Kafasındaki bütün düşünceleri atarak yeni gelen çocuğu düşündü. İyi birisine benziyordu. Ama bunları düşünmek hiçbir şeyi unutturmuyordu.
Zil çaldı. Teneffüse çıktılar. Defne tam Rüzgarın yanına gitmek için ayaklanmışken, Berk kolundan tuttu ve "Bana bir çay borcun var." dedi. Defne anlayamamıştı. Berk;
- Bugün benimle tanışmakta geç kaldın. Bence beraber bir çay içebiliriz, dedi. Defne;
- Daha sonra içsek. Benim şimdi sevgilimin yanına gitmem gerek, dedi.
Berk'ten şüphelenmeye başlamıştı. Bu yüzden sevgilisiyle buluşması gerektiğini söylemişti.
Rüzgar'ın yanına gitti. Rüzgar;
- Neden uzun zamandır telefonlarımı açmıyorsun? Neden mesajlarıma cevap vermiyorsun? O yanında oturan çocuk kimdi? Çokta samimiydiniz, diyerek Defneye söz hakkı bile tanımadı.
Defne, Rüzgar'ın sözlerine tek tek cevap verdi.
- Bu aralar sadece senle değil hiç kimseyle konuşmuyorum. Annemle, babamla bile zorunda olmadıkça tek kelime bile söylemiyorum. Son olarakda yanıma oturan çocuk Berk. Sınıfımıza yeni geldi. Samimi değiliz aynı zamanda. Ben ona kabalık ettim. Bu yüzden onunla daha sonra bir çay içeceğiz.
- Artık baş başa içersiniz. Benide çağırmazsınız. Bende zaten senin kabalık yaptığına inandım. Sen çok kibar birisin ve kabalık sana göre değil. Bunu herkes bilir, dedi Rüzgar.
- Rüzgar, ben seninle buraya kavga için değil konuşmak için geldim. Biraz sakinleşebilir misin?
- Sakinleşemem. Ne demek sakinleş? Sen beni tanımıyor musun? Seni kıskandığımın farkımda değil misin? Sa-kin-le-şe-mem.
Rüzgar tam cümlesini bitirecekken Defne "Seni Seviyorum" diyerek Rüzgar'ı öptü.