despair

52 7 7
                                    

Arkaaslae ben "family" bolumunu biraz 🤏🏻 degistim de ilk onu okursanız sevinirim onemli cunku yani biraz diyorum da butun hikaye degisti cunku Mina falan dinleyenin Chae oldugunu biliyorlardi normalde ama ben onu degistim artik bilmiyorlar     👉🏻👈🏻 GWIDJUWIDJWUDJNX bu emoji cok komik neyse gidin okuyun ilk onu amk hadi yallah (bu ara jihyo zone albumu cok iyiydi agladim)

𓆉︎

3 ay sonra----

     Şu geçen üç ayın kısaca bir özetini yapmak gerekirse; Chaeyoung'un sandığının aksine, sınıfındaki beşli grup ona asla hesap sormamışlardı. Chaeyoung onu görmediklerini düşündü. Rahatlamıştı.

     İlk sınavlar yaklaşmıştı ve kantinde oturuyorlardı.

TZ "Ojem nasıl küçük tatlı ay çiçeklerim?"

DH "Iyy bu ne böyle? Hüdapar yeşili tırnak mı olur? Midem kalktı bu rengi görünce bile krize giriyorum..."

TZ "Ya sen kör müsün? Orman yeşili bu! Ne hüdaparı?"

CY "Ay Tzuyu kusura bakma da Dahyun haklı. Orman yeşili neymiş ya? Hüdapar yeşili işte!"

SN "Tzuyu tırnaklar çok iyiymiş. Patlıyorlar!"

TZ "Zorbalar!"

     Üçü birleşip Tzuyu ile dalga geçip gülüyorlardı. Tam eğlenirlerken beşli grup kantine gelmişti. Artık sesleri Chaeyoung'u rahatsız etmiyordu. Ya da belki de, Chae olmak istemiyordu. Kendine yediremese de, içten içe Mina'ya bir sempati beslediğinin farkındaydı. Hoşlanıyor muydu ondan? Hayır hayır, tabii ki hayır. Ya da... Chae öyle olmasını umuyordu...

DH "Dünyadan Chaeyoung'a! Ya bu gene daldı gitti. Ne zaman bu kızlar yakınımıza gelse felç kalıyo bu kız."

TZ "Ewuwqwğh Chae aşık olmuş!"

CY "NEY?" Chaeyoung, arkadaşının bir anda söylediği şey karşısında ses tonuna sahip çıkamamıştı. Şuan bütün kantin -kantindeki türkü dinleyip tost yapan abi bile- ona bakıyordu. Ama en önemlisi... Mina! Olamaz, rezil oldu! Yer yarılsın da beni içine al tanrım... Öleceğim...

Mina's POV

     Mina'nın yanındaki arkadaşları Chaeyoung'un aniden bağırmasına gülerken Mina gülmüyordu. Yüzünde hafif bir gülümseme vardı ama bu onu tatlı bulduğu içindi. Tatlı mı buluyordu? Ne? Mina kendine sorduğu sorular karşısında farkında olmadan kaşlarını çatmıştı. Ne diyorsun yahu Mina?

     Kendi yaşından epeyce küçük duran bu kız ona gerçekten şirin görünüyordü. Haraketleri, enerjisi... Her şeyi. Mina'ya hoş geliyordu... Ama bu ne demekti ki? Aşık mıydı? Ah hayır! Yok artık bu çok abartı. Hem Mina aşk ne bilmezdi ki... Zaten bilse de olamazdı. O kız mutluydu, Chaeyoung beyazdı. Baştan aşağıya... Ama Mina siyahtı. Hayatı pürüzlüydü. Birilerini kırması, ağlaması bir ilacını unutması bakardı. Bu mutlu kızın hayatını batırırdı.

     Arkadaşları için de öyle düşünüyordu bazen. Onların da hayatını batırmış gibi. Her gün onu ilaçları için uyaran dört tane annesi vardı resmen. Mina bazen onları dinlemiyordu. Aslında dinlemek istiyordu, onları üzmek istemiyordu ama yapamıyordu. O ilaçlar onu delirtiyordu. Mina onları içmediği zaman gerçekleri görebiliyordu. Ya da gerçek zannettiklerini. Ama ilaçlar onu kör ediyordu. Bu hayat kötüydü, zordu. İnsanlar güvenilmezdi. Ama ilaçları içtiğinde böyle düşünmüyordu...

author's POV

     Mina daha ortaokul çağlarından kalma travmalara sahipti. Sadece ailesi bile bir travmaydı evet ama mazide bazı arkadaşları ile yaşadığı olaylardan sonra kimseye güvenmemeye başlamıştı. İlk başlarda sadece güvensizlikti evet ama zamanla hastalığa dönüştü. Kafasında kurmaya, herkesi kötü bilmeye başladı. Elinde olmadan yapıyordu. Bir olay olduğunda gerçekleri bilmeden kendi kafasında bir senaryo kuruyor, kurduğu senaryoyu gerçek belliyordu. Doğru ya da yanlış sorgulamadan gerçeklerin bunlar olduğunu düşünüyordu. İlaçlar onu gerçek hayata döndürüyordu aslında. Aklı başında, sorgulayan, araştıran, kesin olmayan şeylere inanmayan birisi oluyordu. İlaçlar Mina'yı olması gereken kişi yapıyordu ama Mina tam tersi olduğunu düşünüyordü. Bu yüzden bazen ilaçları içmiyordu. Arkadaşları onu uyarıyordu, her zaman. Zaten dedim ya, Mina'nın annesi gibiydiler. Yani ilaçlarını hatırlatıp içiren, bazen içmeyip krizler geçirerek onları kırmasına rağmen ona her haliyle destek olan, onu olduğu gibi kabul edip ona sahip çıkan bir anne gibi. Mina onlara minnettardı. Ama yük olduğunu da düşünüyordu bazen... Kötüydü. Dayanamıyordu...

𓆉︎

Bolum kisa oldu cunku yarın da aticam

Yaz tatili bitmeden taslak kaydettim baya 💪🏻

Neyse simdi gidip yargı izlicem arkasslae tesekeler

Oylarsaniz sevinirimm 💗 (OYLAYIN LAN!!)

Gorusuruz minik tatli ay ciceklerim 💕💕

616 kelime

    

real you // michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin