beginning

117 8 28
                                    

𓆉︎

Chaeyoung, yeni okul yılının ilk gününde duymaktan nefret ettiği alarmı çalmaya başlayınca küfürler eşliğinde yatağından sonunda kalkabilmişti. Her sabah yaptığı gibi tuvalete gittikten sonra görünce bile midesinin bulandığı okul formasını gene ve gene küfürler eşliğinde giymeye başladı. Yaklaşık 10 dakikalık bir kravat bağlama krizinden sonra sonunda bağlamayı başarmış, neden formalarında bir kravat olduğuyla ilgili söylenmeye devam ediyordu. Saçlarını tarayıp güzel bir şekil vermeye uğraşırken başaramayacağını anlayınca, "Ammann. Defileye mi çıkıyoruz sanki, amk okuluna gidip gelicem boş ver " dedikten sonra mutfağa doğru yürümeye başladı.

Mutfaktaki masanın üstünde annesinin her sabah onun için yaptığı sandiviçini aldı ve üstündeki notu okudu: "Okulunun ilk gününde başarılar güzel kızım. Seni çok çok çok seviyorum. -Annen" Annesinin tatlı notu yüzünde bir gülümsemeye sebep olmuş, sabahın köründe nefret ettiği okuluna gideceği gerçeğini 5 saniyeliğine de olsa unutturmuştu. Chaeyoung telefonunu açıp saate baktıktan sonra biraz daha evden çıkmazsa okula geç kalacağını anlamış, telefonunu montunun cebine koyup montunu giymiş ve çantasını aldıktan sonra sonunda evden çıkmıştı.

Chaeyoung'un okulu evine çok yakın olduğu için zilden yaklaşık 5 dakika önce evden çıkıyordu ve öğretmen gelmeden okula yetişebiliyordu. Chaeyoung'un gittiği okul Kore'nin en prensip sahibi okullarından biriydi. Bu okula girebilmek de bir hayli zordu. Ya derslerde çok başarılı, ya sanatsal konularda çok yetenekli, ya da tabii ki çok zengin olmanız lazımdı. Chaeyoung'un nasıl girdiğini merak ediyorsanız, Chaeyoung, harika resim çizme kabiliyeti ve çok iyi gitar çalabilmesi sayesinde bu okula burslu bir şekilde girebilmişti. Dersleri koşmasa da bir şekilde yürüyor, biraz da hocaların gözüne girebildiği için sınıfı bir şekilde geçiyordu. Okulunda her 2 senede bir karma yapılıyordu. Ama Chaeyoung karma yapılmadan bir sene önce 9. sınıf olduğu için o 10. sınıfta geçtiğinde karma olmuştu. Şimdi de 12 sınıf olmuştu ve sınıfı gene karma yapılmıştı. Yeni sınıfına kimlerin düştüğünü bir yandan merak ederken, okuldaki en iyi -ve tek- arkadaşlarıyla aynı sınıfa düşmüş olduğunu umuyordu.

Chaeyoung arkadaşlarıyla 10. sınıfta aynı sınıfa düştüklerinde tanışmıştı. İçine kapanık biri olduğundan başka arkadaşları yoktu. Ve olmasını istiyor muydu... Sanmıyorum. Arkadaş grupları 4 kişiydi ve ona fazlasıyla yetiyorlardı.

Chaeyoung tam zil çaldığı sırada okulun bahçesine adımını atmıştı. Öğrenci kartını nöbetçiye gösterdikten sonra okula girmiş, okulun solundaki duvarda her zaman duran bilgi panosundan yeni sınıfını ve hangi katta olduğunu öğrenmişti. 12/D - 1. Kat. Güzel, en azından fazla kat çıkmayacaktı. Sınıfının der programını öğrenci bilgilendirmeden aldıktan sonra, sınıfa gitmek için merdivenlerden çıkmaya başladı.

Sınıfı şansına koridordun en sonunda sağ taraftaydı. İçinden: Güzel, yangın merdivenine yakınmış. Yangın merdiveni Chaeyoung ve arkadaşları için önemli bir yerdi. Acil durumlar harici kullanılması kesinlikle yasaktı ama kimin umurunda? Okul çıkışı merdivenleri kullanmak savaş alanına girmek gibiydi. Herkes zilin çaldığı gibi akın etmeye başladıkları için kullanmak çok zordu. Bu yüzden Chaeyoung ve arkadaşları kimseye görünmeden gizlice yangın merdivenini kullanıyorlardı. Onlar gibi orayı kullanan birkaç kişi daha vardı ama neyse ki fazla değillerdi. Yangın merdivenini sadece çıkışta değil, bir şey konuşacaklarında, etrafta çok insan olduğunda yalnız kalabilmek için, bazen saçma hareketlerini birbirlerine sergilemek adına da kullanıyorlardı.

Chaeyoung sınıfına girdiğinde sınıfına arkadaşlarını görmeyi umarak bir göz geçirdi. Etrafa bakınırken arkasından bir ses duydu:

"Chaeyoung-ssi!"

real you // michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin