?

61 8 23
                                    

Chaeyoung, yangın merdiveninde duyduklarından sonra yanlışlıkla ses çıkarınca yakalanmamak için kaçmış, kızların onu görmemiş olmasını umut ederek arkadaşlarını aramaya başlamıştı. İlk önce kızlar tuvaletine baktı ama arkadaşları çoktan çıkmışlardı. Daha sonrasında koşar adımlarla normal merdivenleri kullanarak okulun bahçesine indi. Arkadaşları her zaman buluşma yerleri olan güvenlik kulübesinin önünde onu bekliyorlardı. Chaeyoung koşarak yanlarına gitti.

"Chaeyoung? Nerde kaldın yahu, bizden önce çıkıp bizden sonra inmeyi nasıl becerdin?" Dahyun meraklı bir ifadeyle sorduktan sonra Sana da başını sallayarak ona onay vermişti.

Chae, nefes nefese bir şekilde; "Y-yangın merdiveninden ini-iniyordum. Sonra b-birileri orada konuşuyorlardı. Kim acaba diye bir bakayım dedim, bizim sınıftaki beşli grupmuş meğer..."

Chae durup soluklanmaya başlayınca Sana;

"Lan duraklaya duraklaya anlatma şunu ee sonra ne oldu"

"Sonra işte bi kız bağırıyordu ben de merak ettim acaba dedim ne konuşuyorlar şuan dedim dinlesem mi diye düşündüm gizlice dinledim."

Anlattıkça arkadaşlarının yüzünde korkmuş bir ifade oluşmaya başlıyordu.

"Neyse işte dinledim bir süre sonra Hayrettin yere düştü it oğlu it çok ses çıkardı geri de alamadım kaldı orada zaten çok sinirim bozuk neyse Hayrettin yere düşünce ses çıktı benim olduğum tarafa baktılar neyse son anda kaçtım işte umarım görmemişlerdir lan ya gördülerse sıçtım."

DH "Hayrettin kim amk?"

SN" Yanlış soru. Kim değil ne diye soracaktın. Çantasına taktığı metal kelebek var ya... Onun adı Hayrettin işte."

DH "Chaeyoung senin zihinsel sorunların mı var neden kelebeğe Hayrettin ismini verdin lan"

CY "Sen ne anlarsın isimden? Neyse ya üstüme gelmeyin zaten yere düşürdüm kaldı orada ağlicam."

SN" Ve eğer onlar Hayrettin'i buldularsa kimin diye sorarlar sen de onları dinlediğin belli olmasın diye 'benim' diyemezsin yani bir daha Hayrettin'i alamayacaksın..."

CY "Çok iyi tavsiye veriyosun kardes sağ ol."

SN "Dost acı söyler kawdeeessss"

DH "Bırak şimdi Hayrettin'i falan da ne konuştular sen onu anlat."

CY "Bir kafeye gidelim Tzuyu da gelsin öyle anlatayim taksit taksit hepinizle uğraşamam anlatmaya."

DH "İyi ben arayayım şimdi de gelsin."

Dahyun telefonunu çıkarıp Tzuyu aradı. Hopörlere alıp uzun süre açılmasını bekledikten sonra Tzuyu sonunda telefonu açtı.

TZ "NE VAR KARDESİM NE ARIYOSUN SABAHIN KÖRÜNDE UYUYORUZ BURADA AQ"

DH "AMK KARISI SAAT ÖĞLEN 4 AMK NE SABAHIN KÖRÜ"

TZ "HERKESİN SABAHI FARKLI KARDESİM BENİM SABAHIM ÖĞLEN 4 BELKİ SANA NE YAVŞAK"

DH "BANA BAK ARİZONA KERTENKELESİ ÇABUK HAZIRLAN KAFEYE GİDİCEZ."

TZ "GELMİYORUM BEN UYİCAM."

DH "LAN BEN SANA GELMEK İSTER MİSİN Mİ DEDİM GİDİCEZ DEDİM SANA SEÇİM ŞANSI SUNMUYORUM BEN GELECEKSİN DİYOSAM GELCEN"

TZ "NİYE SEN CUMHURBAŞKANI MISIN DA EMİR ALCAM BEN SENDEN OÇ"

DH "CUMHURBAŞKANIYIM LAN BEN EVET EMİR ALACAKSIN BENDEN ÇABUK HAZIRLAN."

TZ "Yemek ısmarlicaksan gelirim."

DH "İyi ısmarlicam gel."

TZ "Yaa aşkııımmmmmm çok teseke ölürüm ölürüümmmmm."

real you // michaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin