Happy reading ~
Double up ya..
*
*
*
Selepas Farhan pergi dari tempat menyebalkan itu dia terus balik ke rumah yang ia duduki iaitu rumah Fero setelah sampai ia terus mengurung di dalam biliknya...mujur hari ni hari minggu hari cutinya dan si kembar kerana mereka akan menunggu lama mummy nya mengambil mereka kerana terlupa..
Farhan sedikit lega juga kerana Fero dan fernan tiada di rumah kerana mereka keluar entah kemana...gimana fernan boleh berjauhan sama Farhan?ya Kerna ingatkan fernan semakin lama dirinya bisa update gitu..
Dan Farhan menangis di dalam biliknya entah kenapa ia tidak bisa memberhentikan tangisan nya Kerna hati nya saat ini sangat hancur ...
"Pria ..brengsek Hiks..."
"Sialan Hiks..kalau gw tau sesakit ini..gw gak bakalan batalin cerainya ...cowok bangsat hiks.."
"Lu juga bodoh Farhan diperlakukan gitu aja udah jatuh cinta...Hiks"
Farhan memaki Galaksi dan juga dirinya sendiri...
*
*
Malam nya ...
"Haloo mamah udah balik nih...anak ku manaa~"ucap Fero yang baru sahaja balik
"Jangan jerit ii gila sakit telinga gw ih"ucap fernan entah ini keberapa kali dia menasihati sahabatnya itu kurangin untuk menjerit..
"Suka ii gw dong ..ini Farhan dimana deh sunyi aja"tanya Fero kerana selalunya waktu begini Farhan akan menonton tv antara menonton kartun favourite nya atau sinetron tapi kok gak ada..tidak mungkin ia sedang tidur ini terlalu awal..
Lalu seorang bibi pembantu rumah Fero datang menghampirinya dari arah dapur
"Tuan muda ...Farhan dari siang ia hanya mengurung diri di bilik ia juga belom makan "ujar bibi tersebut
"Hei ..jangan panggil tuan muda bukankah Fero udah bilang "ucap Fero sambil pura ii buat muka marah
"Hehe saya terlupa"
"Jadi Farhan memang tidak keluar langsung untuk makan?"tanya Fero
Bibi tersebut menganggukkan kepala nya "Farhan balik ii aja ke rumah terus ke bilik nya tapi masa Farhan kebiliknya tadi ...bibi lihat Farhan masuk kebiliknya sambil nangis loh"ujar bibi tersebut
Fero dan fernan yang mendengar itu menjadi khawatir
"Yaudah Fero ke atas dulu ya ..terima kasih bibi "
"Sama ii Fero"
*
*
Tok tok tok
"Farhan lu gak papa?ayuh bukain pintu nih"ujar Fero dia semakin khawatir kerana Farhan mengunci pintu tersebut..
KAMU SEDANG MEMBACA
chance (geminifourth)
FantasyGemini - galaksi fourth - Farhan/fernan Farhan seorang pembalap motor yang handal dan tidak pernah kalah setiap balapan tetapi entah bagaimana dia di sabotas oleh musuh nye lalu Farhan tewas meninggal tetapi yang aneh nye ia pikir skrg akan berad...