Sabah saat hala 9:50'ydi. Toplantıya çok vardı. Saate baktıktan sonra yataktan kalktım. Banyoya doğru ilerledim ve soğuk bir duş aldım. Daha sonrasında dolaptan siyah diz kapağımın üstünde biten bir fırfırlı etek ve üzerime beyaz bir gömlek aldım. Ayakkabı olarakta kısa topuklu dizimin altına kadar olan bir bot aldım. Kıyafetlerimi giydikten sonra siyah saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Makyaj olarak ise dudağıma kırmızı bir ruj sürdüm, hafif allık yaptım ve düz bir eyeliner çektim. Saate tekrar baktığımda saatin 10 olduğunu gördüm. Hızlıca kahvaltımı yaptım ve yola koyuldum. Ne kadar basit, normal hayatım var demek isterdim ama değil. Şimdi NMZ ENTRAINMENT şirketine gidip Pink cool gurubu için imza atmamız gerekecek. Ben gurubun vocalisti ve lideriyim. Gurub üyeleriyle stajerken tanışmıştım. Winter la çok yakın olmuştuk. Toplantıdan sonra tesis e gidecem eğitim vermek için... Evet idol dışında aynı zamanda ajanım. Şirketin önünde durunca arabadan indim. Tam şirkete giriyordum ki Winter in bana seslendiğini fark ettim. "SANAAA!"
Sesi huzur veriyor bu kızın. Oda rapper. Biz vocalist ve rapper ikilisiyiz! Birden arkamı döndüğümde Winter bana çarptı tam düşerken refleksle onu tuttum. O ise hala bana gülümsüyordu ama biraz donuk bir gülümsemeydi. Onu kaldırdım. "Sakar idol Winter i yine refleksli idol Sana kurtardı." Winter in bu dediğiyle ikimizde gülerek bekleme odasına geçtik.
"Winter sanki çok normal bir hayatımız var. Ama normal değil. Bugün tesisteki eğitime gelecek misin?"
"Evet! Gelicem. Bencede normal bir hayatımız varmış gibi ama işte çeğreyini yaşıyoruz şuanda hayatımızın. O çeğreyi normal diğer kalanların hepsi ise anormal yani şöyle ben böyle hayatı ta!"
"Haklısın Winter. Rapına çalıştın mı ben vocalime çalıştım."
"Evet,bende çalıştım."
"Toplantı odasına herkez!!! "
"Hadi gidelim anons yapıldı Sana. " Winter de bizim tesiste bir eğitmen benim gibi ve bir ajan. O benim tesisimde yeni çalışmaya başladı. Toplantı salonuna Anna ve Yuna girince toplantıyı başlattılar.
"Sözleşmeyi imzalamadan önce herkezi deneyeceğiz."
Bu deneme olayları çok karmaşık. Yani benim şarkımın adı Today. Sözleri:Today is the last day. Today my flowers will wither. Today I will end, you will end, our life will end. Remember this is the last day. Today you will drown, today you will be lost in death. You'll perish in death. Don't forget that today is the last day... Şarkının sözlerini kendim yazmıştım. Bence anlamlı bir şarkıydı. 5 gün sonra doğum günüm demişim miydim? 19 yaşıma gireceğim. 18 Temmuz doğum günüm. Winter in babası o daha beş yaşındayken vefat etmiş. Winter çok soylu bir aileden geliyor. Bi dakka Yuna şarkısını söylemeye başlamış!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN VE KADERİN' İDOL'U =texting
Ficção GeralO ay ve kaderin idolu Sana. Japon bir idol. Katil olabilir mi? Yada eski bir katilin sevgilisi? O diğer İdoller den farklı. Bazen bir ajan bazen bir ajan eğitmeni bazen bir idol bazen bir iş insanı bazende çok iyi bir dost. İsterse o hersey olur. Ay...