Mavim bir huzur bir mutluluk ve bir masumluk. Mavim bir deniz dalgalı bir deniz. Kahverengim ise ölü içinde ölüler olan bir mezarlık. Ne suçlu ne masum ne iyi ne kötü. O tarafım bir ölü ve mezarlık. Ben ise mavi tarafamı dalgalı yapan, kahverengi tarafımı mezar yapan bir kızım. İnsanlar kahverengi tarafımda gömülüyor, ölüyor, nefes alamıyor ve acıyor... Bana acıyor. Bana değil geçmişime acıyor. İnsanlar mavi tarafımda boğulur yarattığım dalgalar arasında. Suyun en dibine çökerler kimse onları bulamaz. O okyanusun içinde kaybolurlar. Ben ise mavi ve kahverenginin ta kendisiyim. Bazen kahverengimde toprağa gömülürüm. Yada gömerim. Bazen mavimde boğulurum yada boğarım. Ben buyum mavi ve kahverengi arasındaki çelişki...
Tae ile karşı karşıya oturmuş Tae nin sorusunu bekliyordum.
"Sana neden babandan korkuyorsun? "
Tam ortasından vurmuştu. Kaskatım kesildi. Ona babamın bana neler yaptığını direk geçmişimi anlatmamı istiyor beni tanımak mı istiyor?
"Geçmişimi anlatmamı mı istiyorsun? "
"Evet. "
"Ama korkarım. "
"Anlat, korkularını beraber yenelim. "
"Üzülürüm, ağlarım. "
"Ben senin yanındayım. "
"Onu geri hatırlarım. "
"Daha güzel anılarla onu unutmanı sağlarım. "
"Anlatmam gerekiyor değil mi? "
"Tam ondan yapman gerekiyor. "
Anlatmaya başladım bu sözlerin ardından...
"Daha 6 yaşındaydım. Babamla dövüşüyordum. O bana vuruyor bende sadece kendimi koruyordum. Onu yere devirebilirdim. Ama o ona vurmasam da beni dövüyordu vurursam dahs fazla. Her yerim morarmış ve yara bere içindeydi. Çığlık atarsam daha çok dövüyordu. En son yanıma geldi. Eline bir taş aldı. Çok korkuyordum. Orda ölmek istemiyordum. Kendimi savundum ona vurdum ayağımla yere düşünce son hızımla koşmaya başladım. Eve girdim. Odama koştum. Arkamdan geliyormuş son bir hızla. Ellerimle ağzımı kapattım çığlıklarımı ağlama sesimi duymasın diye. Ece diye bir arkadaşım vardı. Onun ecelim olmasını istiyordum ama o olmadı. Sonrasında taşındı. Onu bulamadım. Ece benim tek arkadaşımdı. O Zamanlar annem yeni intihar etmişti babam yüzünden... " Kendimi tutamadım ağlamaya başladım. Tae nin gözleri kızarmıştı. Yanıma geldi. Ben daha fazla ağladım. Sarıldı. Ona sarılarak ağladım. Hıçkıra hıçkıra ağladım. Ağlayarak anlatmaya devam ettim.
"O gün kimse be- beni kurtarmadı. Ne ece nede polisler. Bana yaklaştı. Vurdu bir kere. Ağzımı kapatan elimi daha fazla sıktım. Dayanamadım yine dayanamadım. " Sonra bağırmaya başladım.
"BEN BAĞIRDIM ÇAĞIRDIM DAHA ÇOK DÖVDÜ YİNE BAĞIRDIM BİDAHA DÖVDÜ. BILMEM KAÇ KEZ O DEMİR SOPASIYLA VURDU! ... ben se onu öldürdüm. Onun olduğunu anlamayayım diye tersti..."
Daha sıkı sarıldı Tae.
"Tamam Sana. Ozamanlar küçüktün. Denize gidelim mi? Hadi Winter ida çağır hazırlanalım çıkalım gel. " dedi ve beni kucağına aldı.
"Ta- Tamam. "
Evimin kapısına gelince ağlayan Winter i gördüm. Tae beni yere indirdi.
"Sa- Sana ben o Eceyim. Lakap takmıştım kendime. Kendimi Ece diye tanımıştım sana. O kızın gerçek ismi Winter Sana. Ogün seni kurtaramadım özür dilerim. Beni affet." dedi. Bana sarıldı. Onun Ece olabileceğimi tahmin etmiştim. Hiç birsey demedim.
~
Denize geldik. Normal bir mayo almıştım yanıma.
"YUPPIIII DENİZE GIDIYORUZ! " diye bağırdım. En sonunda denize vardık. Biz hemen denize girdik.
"TAE SENDE GEL!!! "
"TAMAM SANAA! "
Denizde baya oyun oynadık. Baya da eğlendik. En sonunda yoldaydık.
Arabada BLACKPİNK-KISS AND MAKE UP çalışıyordu. Bu şarkıyı çok seviyordum. Yolu Blackpink şarkılarını dinleyerek ve söyleyerek geçirdik. Bu gurub geçekten iyiydi. Özellikle Jennie. Ahh ne güzel bir gündü. Tae ve Winter la geçirdiğim her günüm güzel geçiyordu. Onları seviyordum. Hemde çok. Odama geçtim ve bir şiir yazmaya başladım.
Aşkını ver ona hakkediyorsa
Kalbini ver ona oda sana verdiyse
Duygularını paylaş onunla bir ömür boyu onlaysan
O insan senin tek varlığın olsun. Tek hayatın. Denizler onun için dalgalansın. Çiçekler onun için tekrardan açsın bırak o kişi kalbinin anahtarı olsun.Uyarı!
Bu kitab tamamen kurgudur! Gerçeklerle ve benle alakası yoktur!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'IN VE KADERİN' İDOL'U =texting
Ficción GeneralO ay ve kaderin idolu Sana. Japon bir idol. Katil olabilir mi? Yada eski bir katilin sevgilisi? O diğer İdoller den farklı. Bazen bir ajan bazen bir ajan eğitmeni bazen bir idol bazen bir iş insanı bazende çok iyi bir dost. İsterse o hersey olur. Ay...