|06|

394 121 24
                                    

"හ්‍යුන්ග්.. අපි මේ කොහෙද යන්නේ.."

ජන්කුක් සීට් එකට වෙලා කකුල් දෙක දෙපැත්තෙන් අත තියාගන්න ගමන් ඇහුවා... වටින් පිටින් එලිය වැටීගෙන එනකොට ජන්කුක්ව නැගිට්ටවලා ලැහැස්ති කරගත්තු නම්ජුන් ජන්කුක් එක්කම වාහනේට ආවා....

"එහෙම කිව්වම ඒක පුදුම කිරීමක් වෙන්නේ නැහැනේ කුක්...ටිකක් ඉවසන්න..."

"යන්නේ නැද්ද ඉතින් අපි..."

"ඉන්න.. තව කෙනෙක් අපි එක්ක එකතු වෙනවා...."

නම්ජුන්ට කියලා ඉවරකරගන්න හම්බුනේ නෑ ටේහ්‍යොන්ග් ප්‍රධාන දොරෙන් එලියට ඇවිත් වාහනේ දොරට අත තිබ්බා...

මෙච්චර වෙලාම ජන්කුක්ගේ මූනෙ තිබ්බ හිනාව නැති වෙලා ගියේ ඉබේමයි... ජන්කුක් ඉක්මනින් සීට් එක කොනට වෙලා වීදුරුවෙන් එලිය බලාගත්තා.... පිටිපස්සේ සීට් එකට නගින්න දොරට අතට තිබ්බත් සුදු පාට වීදුරුව අතරින් පේන ජන්කුක්ගේ ඉරියව් දිහා බලලා ටේහ්‍යොන්ග් රියදුරු අසුනට යාබද අසුනට නැග්ගා....

"සුබ උදෑසනක් මිස්ටර් කිම්... "

එතනින් පස්සේ නම්ජූන් වාහනේ ඉස්සරහට අරන් ගියත් ජන්කුක්ගෙ කිසිම සද්දයක් තිබ්බෙ නෑ ... ඒත් ඒ ටික වෙලාවකට විතරයි නම්ජූන්ගේ වාහනේ හුරු පුරුදු තැනකින් නැවැත්තුවාම ජන්කුක් ඉක්මනින් ඔලුව උස්සලා වටපිට බලන්න ගත්තා...

"මිනී....!"

ගේට්ටුව අතරින් ඇවිත් වාහනේට නැග්ග ජිමින්ව අත් දෙකෙන්ම අල්ලගන්න ගමන් ජන්කුක් කෑ ගහනකොට ජිමින් ජන්කුක්ව බදාගත්තා....එතනින් පස්සේ නම් පිටිපස්සේ අසුන් වල හිටිය දෙන්නගේ කටවල් වලට නිවනක් ලැබුනෙ නෑ වගේම ඉස්සරහ අසුන් වල හිටිය දෙන්නාගේ කන් වලට නිවනක් ලැබුනෙත් නෑ....

ටිකක් දුර ගමනක් උන ඒක පුරාවටම විවිධ දේවල් තිබ්බා... ජන්කුක් ජිමින් දෙන්නම ගොඩාක් ආසාවෙන් වටපිට බැලුවා... නම්ජූන් ටේහ්‍යොන්ග් දෙන්නටම නගරයෙන් පිට කියන්නේ ඒ තරම් පුදුම සහගත දේවල් උනේ නෑ.. ඒත් මුල් වතාවට වගේ මේ තරම් දුර යනකොට තමන් ජීවත් උන නගරයට වඩා විශාල උනු නගර පහු කෙරුවා.... වෙලදසැල් ලොකු ගොඩනැගිලි , සිනමා ශාලා, උත්සව ශාලා.. ඒ හැමදෙයක්ම අතරේ නගර අතර පිහිටලා තිබුනු තැනිතලා, මුඩු බිම්, පහත් බිම් ඒ හැමදේමත් ජන්කුක්ගේ වගේම ජිමින්ගේ කටවල් වලට විවේකයක් දීලා තිබ්බා.. ඒත් ඔවුන්ගේ දෑස් නිරන්තරයෙන් ලස්සන දේවල් බලාගන්න ,අලුත් දේවල් බලාගන්න කාර්‍යබහුල උනා.....

• 𝐅𝐨𝐫 𝐘𝐨𝐮 𝐀𝐧𝐝 𝐌𝐞...•onholdWhere stories live. Discover now