Öyle işte kız abimi kaç kez aldattı ama abim hala aşka inandığı için kızı bırakamıyor.
"peki sen?"
Ne ben?
"Sen ne düşünüyorsun aşk konusunda inanır mısın sende"
İnanırdım.
"Nasıl yani"
Bazı konuları yanlışlıkla da olsa duymuşsundur.Benim olan şeyleri elimden almak isteyen çok ne de olsa...
"Bak beni kimse alamıyor ama"
Kereme dönüp bir kahkaha attım şaka mıdır bu?
Seni almak isteyen yok ya ondandır
"Nasıl yok? Sen varsın."
Aynen canım ondan bayılıyorum sana ne diyorsun
"Ee böyle oturacak mıyız"
Başka fikrin var mı potter?
"Vaay demek ki lakabımı da çözmüşsün"
Yaaaniii önüme düşüyordu ordan görüyordum yani yoksa özel olarak seni aratmıyorum
"İnanayım mı?"
Telefonumu gösterdi bildirim geldiği için ekranı açılmış,duvar kağıdında da kerem vardı.REZİLLİK yemin ederim.
Yani eskiden koymuştum unutmuşum değiştirmeyi
"Bu maç daha iki hafta önceydi"
HAAAYDİİ çık işin içinden.
Olabilir belki benim iki haftada fikrim değişmiş olamaz mı?
"O kişi sensen olamaz."
Neyse ya ben sıkıldım burada gel bi devriye atalım
"Patron sensin."
En sevdiğim yere götürecektim.Mahalle arasında dar bir merdiven vardı ordan çıkmamız gerekiyordu.
Bak kerem burası ilk tek başıma geldiğim yer.Burda eski bir arkadaşım vardı.Azad.Azadla ben aynı okula giderdik aynı sınıflardaydık.
"Azad mı?"
Azad dediğime bakma o kızdı.Ailesi çok karmaşıktı.Babası kızını ararlarsa diye erkek ismi koymuştu
"Ararlarsa derken"
Kereme döndüm tebessüm ettim.
Kızın babası aranan birisiydi.Babası Ramiz'in eski bir arkadaşı varmış Kenan.Ramiz,Kenan'ın ilk aşkıyla evlenmiş.Kenan zamanla kendini büyütmüş böyle filmlerde gördüğün kötü adamlar gibi olmuş ama Ramiz abi ondan da kötüymüş.Ramiz abi'nin 3 oğlunu da öldürdüler.Selim,Uğur,Ali Temel...
Sonra zamanla Azad'ı da aramaya başladılar.Ramiz abi bunu bildiği için azad'ı yurtdışına yolladı ama orada bile hayatı tehlikedeydi.
"Bu nasıl hikaye?"
Azadla ilk burda tanışmıştık.Kendi evimin önünde kimse benimle oynamıyordu Azadla da aynı şekilde.Biz teyzemlerle yaşıyorduk.Teyzemin eşi de subay'dı eve uğrayamıyordu.Sonra sırayla yeni arkadaşlar edindim.
"Vay be güçlü kalabilmişsiniz"
Bunu duygulanda bana acı diye anlatmadım aklında olsun diye belki gün gelirde sorarsam diye.
"Niye sorasın ki,gerçi senin sağın solun belli olmaz."
Aferin kapmışsın
Biraz daha yürüdük sadece yürüdük hiçbir şey yapmadık,konuşmadıkta.Sonra sağımızdaki banka oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok Olmaktır || Kerem Aktürkoğlu
SonstigesÖylesine güzel seviyorum ki seni. Öylesine saf, öylesine derin ve öylesine değil.