Keremin numaramı almasının üstünden 2 hafta geçmişti ama hala bir değişiklik yoktu keremle o iki hafta boyunca hiç konuşmamıştım.Niye bilmiyorum ama her kerem konusu açılınca konudan uzak oluyorum.Hiç dinlemiyormuş gibi.Kaan'la bu konu hakkında uzun uzun konuşmuştuk ve bana "hoşlantı olabilir kanka." demişti biliyorum biraz hızlı oldu ama ne yapalım.Yalniz iyi de bu olamaz diye düşünmeye başladım.Hem mantıksal olarak hem de doğru düzgün bir akılla düşününce.Kerem'in sevgilisi vardı.Onu seviyordu yani,ben araya mı girecektim? Hayır tabii ki de.Rüya sayesinde de tecrübeli olduğum bir konu olduğu için.Uzun süre hoşlantının geçeceğini ya da aşka dönüşeceğini düşünmüştüm.Son zamanlarda da hiç izin yapmıyordum neredeyse 38 gün art arda 14 saat çalışıyordum.Bu ay bitince yıllık izine ayrılmak istedim açıkçası.Rüya ile de aramız kötü değil,rüya kendi kendine trip atıyordu bana.Nedenini sormaya bile halim yoktu yani düşünün.
17 Eylül 202?
Uzun süredir kerem'e olan hoşlantımı gidip ona açık açık söyleyecektim.Yaklasik bir buçuk aydır nursuyla ayrılar.Bana kalsa bir sonraki hafta söylerdim de işte kaan'ın işleri bunlar...
Tesis kapısının önünde arabadan birşey alıp geri kapıyı açacakken iki dakikalığına diğer tarafa çağırdım.
Öykü: Kerem bir bakabilir misin?
Kerem: Tabi
Oturduk.En zor olan yere geldik.Ben nasıl yapacağım bunu?Uzun süre düşündükten iç çekip direkt konuya girdim.
Öykü: Kerem ben çok özür dilerim ama birkaç aydır senden hoşlanıyorum.Nursu ile yakışıyorsunuz diye uzun zamandır söyleyememiştim.
Kerem: Nasıl yani?
Öykü: Bak çok özür dilerim bunu söylediğim için senden cevap beklemiyorum.Sadece içimde kalmasın diye.
Kerem: Bekleme zaten cevap.Keşke içinde kalsaydı.
Masadan ayrıldı.Ne bekliyordum ki zaten? Sevgilisinden ayrılmış,unutamamış birinin sevgisini mi? Komik şakaymış.Ben cevap beklemediğim halde çok kırıldım.Açıkçası keremin cevabını biliyordum ama ben açık sözlü birisiyim.Tutamıyorum içimde olmuyor.
Kaan: Ne yaptın? Söyledin mi?
Öykü: Keşke söylemeseydim.
Kaan: Ha yok diyorsun yani...
Öykü: Evet öyle diyorum. diyerek telefonumu gösterdim. Instagramdan engellemişti beni.Bu kadar hızlı mı?...
Kaan: Ya takma kanka ya elalemin oğlunu kerem yüzünden antrenman'a gelmemezlik yapma bak.
Öykü: Ondan önce benim iş seyahatim var gitmem gerekiyor yani uzun süre buralarda yokum.
Kaan: Ya bak o kerem yüzündense-
Öykü: Yok yemişim keremi ya.Sana söylemiştim zaten ben moda tasarımcıyım biliyorsun.Tasarladığım kıyafetleri diktirip yurt dışındaki mankenlerle tanıtım yapacağız.Sonbahar kreasyonu olduğu için her şirketten bir kişinin tasarladığı kıyafetlerle yürüyüş yapılıyor.Evet bende gidiyorum,kendi kıyafetlerimi tanıtma amacıyla.
Kaan: eee ne kadar sürecek bu?
Öykü: İki ayda sürebilir 1 yılda belki bir hafta bile
Kaan: Niye o kadar uzun?
Öykü: En beğenilen,ilgi gören kıyafetler satışa sunulacak benimde imzalarım gerekiyor.Bu da uzun bir süreç olabilir.Ondan dolayı.
Kaan: Uzun süre yokum diyorsun yani.
Öykü: Öyle diyorum maalesef kaan...
Kaan: Ya kendi kendini üzme gider dolanır gelirsin hava alırsın unutursun birilerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok Olmaktır || Kerem Aktürkoğlu
CasualeÖylesine güzel seviyorum ki seni. Öylesine saf, öylesine derin ve öylesine değil.