25 FINAL

327 8 1
                                    

Hani bir his vardır ya tarifini veremezsin ama kötü olduğun her şekilde anlaşılır bilmiyorum anlatabiliyor muyum ama gerçek dışı birşey

.

Meğer o koskoca kanlı canlı sandığım hayatım gerçek değilmiş

"Abi."

"Öykü uyandın sonunda. Kardeşim seni çok merak ettik niye uyanmadın bunca zaman neden beni yalnız bıraktın."

Hemen bana sarıldı duraksadım beni yalnız bırakan kişi nasıl bunu diyebilirdi ki?

"Ne yalnız bırakması ya kerem nerde?"

"Kerem ?."

"Nişanlım var ya abi kerem."

"Ne nişanı kardeşim kerem kim öyle birini tanımıyorum."

"Çağır rüyayı o tanır."

"Rüya üç yıldır yurt dışında nasıl çağırayım."

"Ne yurt dışı abi beni yemeyin ya çağır bilir o keremi."

"Kardeşim anlaşıldı şimdi."

"Hatırladın mı keremi."

"Hayır tanıyamam çünkü yaklaşık 2 yıldır komadasın. O gördüklerin gerçek değildi hayal dunyandaydı rüya kabus gibi düşün orası gerçek değil kardeşim anlıyor musun beni lütfen oradan ayrıl burası dünya ben senin abinim cenk hatırlıyosun değil mi."

"Abi ne kabusu rüyası bildiğin nişanlandık biz."

"Doktoru çağırayım o daha iyi yardımcı olur."

"Dur anlatsana önce."

"Neyi abicim?"

"Nasıl komaya girdiğimi."

"En son emreyle eve geliyordunuz yolda kaza oldu biz arkanızdaydık tek yaralı sendin seni yetiştirdik ama uzun süre komada kalma ihtimalin olduğunu söylediler bizde kabul ettil yoksa şuan ölmüş olacaktın her iş çıkışı gelip seni kontrol ederim ben seslerimizi duymuş olman lazım."

"Ben hiç ses falan duymadım abi bak bu bir şakaysa gerçekten komik değil keremi çağırır mısın artık."

"Kerem diye biri yok kardeşim."

"Kerem aktürkoğlu şu futbolcu olan galatasarayda."

"Hiç duymadım öyle birini."

"Ya abi bu şaka mı şakaysa suyu çıktı yeter."

Siz hiç hayatınızın aşkını belki de ilk ve son aşkınızı kaybettiniz mi? Ben kaybettim. Hayatımı keremle doldurmak istiyordum ki o gerçekte yoktu bile düşünün arkadaşlar birisini öyle çok seviyorsunuz ki hayatınızı adayacak hale getiriyorsunuz kendinizi,ama o aslında yokmuş nasıl hissederdiniz ben başlayabilirim

Hayatımız boyunca başka kimseyi alamayacak durumda olurduk arkadaşlar Çünkü tekrardan bir düşünsenize sevgiliniz hayatınızın aşkını ruh eşiniz ya da platonik olduğunuz kişi ile hiç tanışmamışsınız ve ona aşıksınız hayatınızda olmayan sadece rüyada gördüğünüz kişiyle evlilik hayaliniz var ve bu da başarılı bir şekilde gerçekleşirken uyaniyorsunuz. Kendinizi ondan başkasıyla olamam diye düşündürtüyorsunuz ama bu bir beyin oyunu. Siz bunca yolu boşu boşuna gelmişsiniz ve ucunde bir başarı bir sonuç yok siz kafanızda zaten olayı kurmuşsunuz beyniniz sizi bu hikayeye çıraklık ettiriyor. Karaktersiniz ama bir olayı olmayan karaktersiniz. Tek amacınız önceden kafanızda olmasını kurguladığınız hikayeyi canlandırmak. Kerem karakteri benim kriterlerimin birleştirilmiş haliydi belli ki. Ben keşke yaşanmasa,ben altından nasıl kalkarım dediğim olayları yaşamışım ve nasıl hissedeceğimi kendime tecrübe etmişim. Düşünün hayatınızın aşkı diye biri yok hepsi bir kurmaca. Hayatta böyledir ya zaten. Hiç beklemediğiniz yerden darbe yersiniz bunu o yaptı dersiniz ama asıl amacını araştırmazsınız. Hayatta bir kurmacadır. Siz sadece karar verirsiniz ve kendi yolunuzu çizersiniz(diğer dünya için) Rüyadan gördüğüm bıçaklamalar asla yaşanmasını istemediğim ve altından kalkamayacağımı düşündüğüm bir şeydi. Meğer komadayken bunu en doğru dille anladım. Ben onsuz da yapabilirim ben abimsizde yapabilirim. Ama tüm zorluklarını da iliklerime kadar anlamış şekilde yapabilirdim. Bu benim sonum değildi bu benim kafamdaki 'gerçekliğe' veda edip artık diğer hayatıma devam etmemin bir başlangıcıydı...














EVVVET BİR KİTABIN DA FİNALİNE GELMİŞ BULUNMAKTAYIZ MAALESEF 🤧

Aşk Yok Olmaktır || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin