Ben senden değer istememiştim kerem.Bu kadar zorlanacağını da hiç düşünememişim kusura bakma.
"Hayır öyle demek istemedim."
Öyle değilse ne kerem ne? 'Ben diğerleri gibi birinin üstüne düşmeyi sevmiyorum.' diyorsun benim ne anlamam gerekiyor?
"Benim ilişkim olmadı kime ne davranacağım konusunda ölçülüyüm,kimseye güvenemiyorum güvende alamıyorum.Hatam varsa sana karşı kusura bakma."
Sen var ya...
Sözümü tamamlamaya kalbim izin vermedi ama beynim,kalbimin tersiydi.Bana yap diyrordu.Sonuçta ben ne olacak en fazla diye düşünen biriyim.
"Ben ne öykü? Ben ne söyle bileyim içinde tutma."
Sen ne sevgiyi ne de ilgiyi hak ediyorsun kerem.Sana Allahtan seviyorum dedim ilgiye muhtaç değer isteyen birisi olarak görmüşsün beni.Aksine benim ikisine de ihtiyacım yok kerem.Ben ailesiz büyümüş olabilirim,sevgisiz büyümüş olabilirim.Ama inan ki benim hiçbir şeye ihtiyacım yok.Bana acıyacağını biliyordum zaten.Ama ne yapayım içimde kalırsa içimdeki fırtına sönmeyecek,dinmeyecek gibiydi.Kaan bana hoşlantı demişti.Haklı çocuk.Kim aile terbiyesi almış saygılı birisine azda olsa hoşlantı duymaz ki.Ama bil ki benim sana karşı herhangi bir duygum yok.Sana bakınca birşey oluşmuyor kafamda.Ne sevgi,ne aşk...
Bu yaptığını insan insana yapmaz kerem.Sen nasıl beni orada bırakıp gidebildin üstelik bu nedenle? Bilerek olduğunu bile düşünemeyecek kadar saf biriymişim ben.Kusura bakma ama artık düşmanım bile değilsin.Ne ölüne ne ölüme derler ya aynen öyle yapalım.Ben seni tanıdığım kerem olarak beynimde bırakmak istiyorum."Bitti mi?"
Evet gidebilirsin
"Beni dinlemeden gidemezsin ama ben seni dinledim."
Daha fazla kalbim kırılsın istemiyorum kerem laflarını dinledikçe aklımda yerin daha da düşüyor.
"Pekala zorlamıyorum,istediğini yapabilirsin."
Aklımdaki kerem karakterini kafamda bitirmeye çalıştım ama olmuyor ne yapsam da.Sanki koca hayat beni karşısına almış bana meydan okuyor gibiydi.Yapamıyorum.Eskisi gibi değilim artık "amaaan salla bi erkek için ağlayacak değilim." diyen öykü şuan bunları düşünüyordu.Buğrayı'da çok seviyordum ama neden keremin ki bu kadar dokundu ki bana? Üstelik başka birisiyle de çıkmıyordu.Kalbim keremi düşünüyor beynim ise yolun devamında nasıl devam edeceğimi.dayı hep der ya
OYSA HERKES ÖLDÜRÜR SEVDİĞİNİ; KULAK VERİN BU DEDİKLERİME.
Kimi bir bakışıyla yapar bunu, kimi dalkavukça sözlerle. Korkaklar öpücük ile öldürür, yürekliler kılıç darbeleriyle... Kimi gençken öldürür sevdiğini, kimi yaşlıyken. Şehvetli ellerle boğar kimi, kimi altından ellerle. Merhametli kişi bıçak kullanır; çünkü bıçakla ölen çabuk soğur. Kimi yeterince sevmez, kimi fazla sever. Kimi satar, kimi de satın alır. Kimi göz yaşı döker öldürür, kimi de kılı kıpırdamadan. Çünkü herkes öldürür sevdiğini; ama herkes öldürdü diye ölmez.
Ben keremi sevmiyordum bile yaptıkları zoruma gidiyordu.Takıntıya aşk,sevgiye ihtiyaç,merhamet'e gereken,Saygı'ya görev diye diye bu hale geldik ya zaten.
SOĞUK OLAN HAVA DEĞIL. İNSANLAR SOĞUK. HAYAT ÇOK SOĞUK. HAVA SOĞUDUĞUNDA, INSAN GÖLGE VEREN AĞAÇLARI UNUTUR. MESELE ÖLMEK DEĞIL DOST BILDIĞIN EN GÜVENDIĞIN ADAMIN ELIYLE ÖLMEKMIŞ MESELE.
Ya da dayı olsaydı bana ne derdi?
BU HAYATI O KADAR FAZLA CIDDIYE ALMA, NASIL OLSA ZATEN IÇINDEN CANLI ÇIKAMAYACAKSIN.AMA BU HAYATTA IKI ŞEYE GÜVENIRIM: BIRI AYNAYA BAKTIĞIMDA GÖRDÜĞÜME, DIĞERI YUKARI BAKTIĞIMDA GÖREMEDIĞIME.
Bana en çok uyan ise
BAZEN HAYAT SENI ÖYLE ZORLAR KI, YOLUN BAŞINDA KIMDIN UNUTURSUN.
Doğruydu
Cenk: Abicim ben fişi çektim aşağı iniyorum biraz yürüyüş yapacağım
Öykü: Tamamdır abi
Cenk: Kızım bak yarın iş yine başlıyor sen yine uyuma bakayım kalkabiliyor musun?
Öykü: Abi üstüme gelme ya
Cenk: Tamam ya sanki ne dedik
Abim dışarı çıkınca ev bana kalmış gibi delicesine sevindim neden bilmiyorum ama.Salona geçtim kendime abimin fişini çektiği çay makinesindeki sıcak suyla kahve yaptıktan sonra telefonum çaldı kim arar ki beni? Üstelik maaşımı da daha almadım¿ Açtım
Öykü: Alo
W: Merhabalar efendim hangi arıtmayı kullanıyorsunuz?
Öykü: Ya öff
Telefonu kapatıp kendimi odama yatağa attım.Koskoca gün öyle boş öyle sadeydi ki sanki hayatımda kimse yokmuş gibi...
Herkes bir iki kere düşünür, bir ayda. Ben şuan yaşıyor muyum? Şuan gerçekten bunu yapabiliyor muyum ? Diye sanırım kafayı yedim çünkü kendi kendime konuşup cevap veriyorum ve hiçbir arkadaşım benimle konuşmuyor.(kaan ve halilişkom hariç) Not alın arkadaşlar "Kimseye zararınız olmasa bile hor görülürsünüz.Çünkü insan oğlu hayatları,yaşamları boyunca şükür etmeyi bilmezler.Bugün sana bir kişi mi günaydın dedi? Hemen üzülüp ağlamayın.Hala sizi merak eden birisi var belli ki.Onu kaybetmemeye çalışın.Herkese,bildiğiniz ilginin iltifatın yarısını bile göstermeyin.Sonucunda hatalı siz çıkarsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yok Olmaktır || Kerem Aktürkoğlu
AcakÖylesine güzel seviyorum ki seni. Öylesine saf, öylesine derin ve öylesine değil.