קמתי בבוקר בתחושה של ייאוש. מה אני עושה עם עצמי? אני לא יודעת איך התדרדרתי ככה, ממתי אני נותנת לגבר לשחק בי ככה? אני מרגישה כמו בובה על חוטים. נכנסתי לטלפון וראיתי שיש לי הרבה הודעות. חלקן מבריאן וחלקן מכמה בנות שבאו מהאפליקציה לספרים דגיטליים. פתחתי קבוצה עם שש מהן שהרגשתי שבאמת רוצות לעשות קבוצה ואת השאר סיננתי. עברתי להודעה מבריאן.
אנחנו מדלגים היום על הבצפר כל החבורה הולכים לים תתארגני שימי משהו סקסי בעשר תומאס ואני נאסוף אותך.
הלב שלי דפקמעצם העובדה שתומאס ייראה אותי בביקני, לא שהוא לא ראה כבר מה נמצא מתחת לחצאית אתמול..ואז הבנתי. אני מתרגשת מהנוכחות של החבר הכי טוב של החבר שלי. מה דפוק איתי? התאפסתי על עצמי וראיתי שהשעה תשע. ויש לי שעה להתארגן. הלכתי להתקלח והבטתי במראה. כל הירכיים שלי כחולות. פאק. נכנסתי למקלחת וניסיתי לחפש פתרון. מה אם אשים מייקאפ ולא אכנס למים ? רעיון טוב רק שלא אזרק למים. יצאתי מהאמבטיה והלכתי לחדר. טריקת דלת נשמעה מודיעה שההורים הלכו סוף סוף. פתחתי את מגירת הבגדי ים והלכתי על הלבן. להראות טהורה,מה שאני לא. שמתי את החוטיני הקטן ואת החזיית ברזלים שהתאימה מושלם. עברתי לשידת איפור ומרחתי מייקאפ עמיד במים על הירכיים וקיבעתי בפודרה שקופה. שמתי סומק וגלוס. מה אם בריאן בוחן אותי? אולי הוא יודע על מה שקרה עם תומאס והוא בודק אותי? אסור לי להראות שאני מתרגשת מתומאס. אספתי את התלתלים לבאן מבולגן. שמתי חצאית מיני לבנה תואמת לסט וגופייה ורודה. רכב ציפצף מלמטה והבנתי שתומאס בחוץ,וגם בריאן. לקחתי קרם תיק צד וזרקתי בדרך למטה טלפון משקפי שמש מגבת וקרם הגנה. יצאתי מהדלת ושני גברים חתיכים חיכו ליד הגיפ שהיה של תומאס אני מניחה. שניהם נשענו על הדלת ובריאן התקרב אליי גורם לי לבחילה קטנה עמוק בבטן. הוא התקדם עוד כמה צעדים מצמיד אותי אליו ומנשק אותי חזק ואגרסיבי . העברנו ידיים זה על זה ובשנייה שהראש שלי היה לצד ראשו של בריאן הסתכלתי על תומאס מאחוריו שבהה לתוך עיניי בנשיכת שפתיים סקסית. חזרתי למזמז את בריאן וכשהתנתקנו התנשמתי בכבדות "השקעת הפעם בנשיקות שלנו" כן טוב דמיינתי את חבר שלך. "חרמנת אותי ממש עם התוקפנות הזו" לחשתי והתקדמתי לרכב. ישבתי מאחורה כששניהם היו מקדימה ותומאס שנהג לא הפסיק לבהות בי מידיי פעם. הטלפון צפצף והסתכלתי בהודעה.
בריאן: בואי נשחק משחק קטן
אוי לא לא לא. אני שונאת את המשחקים שלו.
אני:לא נראלי הפעם
בריאן:תזהרי מותק שלא אזיין אותך כשאת יושבת על החבר הכי טוב שלי.
מילותיו גרמו להתפתל. הסתכלתי על תומאס שלבש חולצה לבנה צמודה ובהה בי מהמראה. בריאן היה בטלפון כנראה מחכה להודעה ממני.
אני:מה המשחק?
בריאן: תשלחי תמונה של הכוס שלך ברגע זה מבלי שתומאס ייראה, אני יודע שהוא בוהה בך מהמראה, הוא רוצה את מה ששייך לי ואתן לו הצצה לגן עדן.
ההודעה גרמה לי לפרפרים רעים בבטן. איך אוריד תחתונים כשאני יושבת באמצע? הנחתי את הטלפון בצד והסתכלתי על תומאס מהמראה וסימנתי לו שקט עם אצבע והוא החזיר מבט מבולבל. מה אני עושה אלוהים יישמור. הכנסתי יד מתחת לחצאית ומשכתי צד אחד של התחתון למטה ואז את הצד השני. התפתלתי קצת אבל תומאס הגביר את המוזיקה ברדיו לאחר שהשתעל במבוכה שהבין מה הולך כאן. התחתון היה בברכיים שלי ונפל למטה. הנחתי אותו ליידי ותומאס העביר עיניים ביני לבין הכביש במבוכה. פישקתי רגליים ותומאס השתעל "אחי אתה יכול להעביר לי את הבקבוק?" שאל את בריאן שחייך והסתכל עלי מהצד כשהביא לו את הבקבוק "הכל בסדר?" שאל את תומאס שהנהן. לקחתי את הטלפון פתחתי על מצלמה והנחתי באמצע רגליי החשופות. קליק. התמונה נעשתה שלחתי לבריאן ששלח אמוגי של אוקיי וגיחך. בחיים לא הרגשתי כזו מושפלת כמו עכשיו. אני רוצה למות.
נכנסתי לקבוצה עם הבנות מהאפליקצייה ההיא ודיברנו. הן ממש נחמדות בגיל שלי בערך. שאלנו כל אחת על המצב הרומנטי של כל אחת וסיפרתי להן על האקס שלי שבגד ועל בריאן. שיקרתי להן שאני אוהבת אותו והכל מושלם איתנו, כי אולי אוכל להעמיד פנים איתן שהמערכת יחסים שלי איתו מושלמת. אבל לא חשבתי לעצמי שמאז אשקר להן כל כך הרבה פעמים על כל החיים שלי, על הזהות של בריאן ועל עצמי. הכל נהרס מאותו יום הזה שהחלטתי לשקר לכל החברים שלי. אף אחד חוץ מהחברים שלו לא ידע מי זה בריאן באמת. אין לי חברה אחת אמיתית שעד היום ראתה מי זה בריאן באמת. כשהמצב החמיר איתנו עשיתי דברים שלא חשבתי שאעשה מעולם. אם הייתי בקשר עם הבנות האלה היום הייתי מספרת להן מה באמת קרה . אבל אפילו אני לא הייתי סולחת לעצמי. בסופו של יום אני התחלתי את המערכת יחסים הזו, זו אשמתי.
יומני היקר- אני מאבדת את עצמי
YOU ARE READING
אי הסכמה
عاطفيةמעולם לא הסכמתי לזה. לא רציתי בזה. אבל היה לו כוח שכנוע מושלם. אף אחד לא האמין לי ואפילו עדיין לא מאמינים לי. חברות חושבות שהמצאתי לצחוקים. ההורים לא האמינו עד שהובהלתי לבית החולים על סף מוות. אבל לא נורא זה בסדר. כי עכשיו הם יקראו את הכל. את כל מה...