‏פרק 8

276 10 5
                                    

‏הגענו לים ותומאס ‏היה הראשון לצאת מהרכב. ‏בראיין יצא אחריו וכך גם אני. ״ ‏איפה כל השאר?״ ‏שאלתי ובראיין ענה ״ ‏ג׳וש וג׳ק בדרך״ ‏הוצאנו מהרכב את הדברים והתקדמנו בחול לאזור פרטי. ‏הורדנו את הבגדים ונשארנו בגדי הים שלנו ולא יכולתי ‏שלא לשים לב עד כמה תומאס היה מאד חתיך ובנוי היטב. ‏לפני שהספקתי להגיד משהו בראיין הסתער עליי ‏בנשיקות וכמעט הפיל אותי מרוב הלם. ‏גנחתי לתוך פיו ‏, הוא שיחרר והביט בפניי ״ ‏למה צמח לך חצקון את נראית מוזר״ ‏פניי החווירו מיד. ״‏זוהי דרכו של הטבע מה אתה מצפה שאעשה, אעלים אותו באורך קסם?״ הוא חייך חיוך עצבני ואמר ״ ‏תיזהרי עם המילים שאת בוחרת איתי ותרגיעי את הטון שלך..״ ‏תומאס כחכח בגרונו ואמר ״ ‏נראה לי שג׳ק וג׳וש באים״ ‏הוא הצביע קדימה. ‏לחשתי ״ ‏סליחה״
‏לבריאן והוא ליטף ‏את שערי. ‏"ככה אני אוהב אותך"

‏לאחר שהחברים הצטרפו הזמנו פיצה לים וכשבאתי לקחת משולש נוסף בראיין אמר ״ ‏אני מעדיף שלא... ארזתי לך סלט טונה״ ‏איזה חמוד, איזה מתחשב שהוא חשב עליי וארז לי אוכל..
‏הנהנתי והמשכתי לאכול את הסלט ‏שהוא ארז לי בזמן שגק זרק על תומאס פפרוני. ״תקשיב מנייאק אם עוד נקניק אחד פוגע בי אני מרחיב לך את החור תחת עם הנקניק שלי״ תומאס איים וכולנו נקרענו מצחוק ״תומאס... לא ידעתי שאתה בקטע של התחת שלי״ גק התגרה בו ובלע ביס של פיצה. ״אני מעדיף כוס משומש על החור המלא חרא שלך, אדיו-״ שיט. עוד נקניק נזרק על הפרצוף של תומאס.. ״חתיכת זונת ביובים-!!״ תומאס קם בזמן שגק עם פיצה בפה, הרים אותו על הגב ורץ איתו לים בצרחות. מחיתי דמעות של צחוק בזמן שכולנו נרגענו מהטמטום שהלך כאן. ״בריאן, אלה, אתם נכנסים?״ ג'וש שאל ובאתי להגיד כן אבל בריאן הקדים אותי. ״אחרי זה, תכנס כבר נבוא אחי״ אמר וגוש הנהן ורץ לים ״למה אנחנו לא נכנסים לים?״ שאלתי והסתובבתי אל בריאן, עכשיו ישבתי מולו על המגבת. ״אני רוצה קצת זמן לבד עם החברה שלי״ הוא אמר וחייכתי, הוא יודע להיות רומנטי שהוא רוצה ״אהה אז למה לא אמרת״ גיחכתי והוא חייך בזמן שהזיז את הדברים לצד הרחוק של המגבת. ״שבי עליי״ הלב שלי נפל ״מה?״ שאלתי והוא מתח רגליים כשבליטה נוצרה במכנסיו ״שבי עליי, לא אחזור שוב״ אמר ובלעתי רוק ״אבל ייראו אותנו״ אמרתי בחשש ״אלה..״ הוא הזהיר והתיישבתי עליו מרגישה את החום גוף שלו על שלי ״את כזו יפה את יודעת את זה נכון?״ הוא מישש את החזה שלי והוריד את החזייה למטה ״הם רואים את הגב החשוף שלך ומדמיינים מה אני עושה לך... הם היו מתים לראות ואת היית מתה שהם ייצפו בי משחית את הכוס הצר שלך נכון?״ הוא לקח את היד השניה במורד גופי והחדיר אליי שני אצבעות בזמן ששיחק בשד שלי. ״כזו רטובה וחמה..״ ראשו הונח על כתפי , הרגשתי אותו נושם על צווארי. החלתי לזוז על בריאן בתנועה מעגלית עד שכמעט הגעתי לשיא ״אבל את יודעת מה? ראיתי איך את מסתכלת על תומאס.. מתה שהוא יזיין אותך כמו זונה קטנה נכון??״ הוא מחץ את הכוס שלי מבפנים עד שכאב לי ונשך את הפיטמה ״מה לעזעזל??״ מלמלתי בהלם. ״ הנה תומאס מתקרב אולי תתני לו לראות אותך״ בריאן אמר ונלחצתי, מהר החזרתי את החזייה למקומה וניסיתי להתרחק ממנו שיוציא את האצבעות ״אני בטוח שתומאס יהנה לראות אותך רוכבת עליי״ תומאס נעמד ליידינו ונשך את שפתיו בזמן שייבש את שיערו ״ אלה רוצה ללכת איתי לזרוק זבל?״ שאל תומאס והנהנתי ״ כן״ קמתי מבריאן ששיחרר את האצבעות שלו ואז מצץ אותן בהתגרות. תומאס אחז ביד שלי ולקח אותי רחוק. ״הכל בסדר?״ שאל כשהתרחקנו ״כן ברור סתם דברים של זוגות אתה יודע״ נלחצתי מעט אבל שיחקתי את עצמי רגועה עד כמה שאפשר ״שמעתי הכל, שתדעי שבחיים לא אגע בך בניגוד לרצונך את יכולה לסמוך עליי, באמת.״ אמר שזרק את הזבל וביד השנייה ליטף את הזרוע שאחז בה. חזרנו בחזרה וכשתומאס ׳מסר׳ אותי בחזרה לבריאן הוא קרץ ״אם הייתה לי אישה כמוך לא הייתי משאיר אותה לבד אפילו דקה״ וחזר למים.

יומני היקר, הבטן שלי מתהפכת מלחשוב על תומאס

אי הסכמהWhere stories live. Discover now