7.Korku

213 3 0
                                    

Evde volta atıyordum. Her an gelebilir korkusundan ama gelemez yani gelemeyeceğini düşünüyorum gelirse ben bittim adilin kendi toparlaması neredeyse 1 ay alabilir.

Aman bir ay boyunca evde onunla bir bekleyemezdim

atlas'ın karşısına çıkıp ondan kurtulmak istediğimi söylemem lazım.

Sanırım bunu yapacağımodama gittim üzerime gri eşofman üzerine gri kapşonlu giydim polarla olduğu için en sıcak tutacağını düşünüyordum

evden anahtarımı alıp çıktım nedense içimden atlası çağırsam hemen geleceğini söylüyordu bu nedenle içimden ve dışarıda ondan sonra Atlas dedim hemen önümde bir silüet belirdi
"Merhaba hayatım nasılsın beni özledinmi?"dedi bende göz devirdim"

bak Atlas sana karşı hissettiğim hiçbir duygu yok varsa da sadece nefret ve tiksintidir beni neden bu kadar çok istediğini anlayamıyorum anlasam en doğrusu seçmeye karar alacağım"dedim derken bana uzunca baktı elini boynuma götürdü okşadı kafasını boynuma gömüp kokladı ve öptü ona itmek istedim ama bana izin vermedi

"bak Atlas bırak beni başka kadın bul neden beni bu kadar istiyorsun ben seni istemiyorum anlasana"dedim ama o dinlemedi beni kucağına aldı"ya bırak beni pislik bağırıcam tecavüz ediyor diye atlas!"dedim ama dinlemedi"sen kaşındın İMDAT TECAVÜZ EDİYOR YARDIM EDİN LÜTFAN AH BIRAK BENİ AAA" dedim biraz hoşuma gitti onu sinirlendirmek anlamış olacak ki"sen bağır bana hayatım ben sana hep sinirlenirim öperim yerim seni"diyip boynuma birsürü öpücük kondurdu ama ben yapmam onu istemiyorum..

Geçmiş yıl 2000

Yazar anlatımı...

Hava soğuk karlı bir yolda boş boş yürüyorum..
Ne kimse var ne beni düşünen biri, kimse ve kimse..

Atlas kendi karanlığında boğulan bir vampirdi hayatında asla kimseye bağlanmamış ve asla aşık olmamıştır.bunun nedenini bilmesede bundan gayet memnundu
Karda ayaklaının çıkardığı ize bakarak yürüyordu,

Bi evden bir ses duydu bir kadın çığlığı hemen oraya gitmek istedi fakat onu durduran bir şey vardı. Açlığı....

Atlas çok açtı ya orada yaralanan biri varsa? Ya da orada dayanamayıp kadının boynuna atlarsa ve kanını emerse? Hepsini düşünerek gitmekten vazgeçti ama kadının çığlıkları duyamayacak gibiydi" IMDAT NE OLUN YARDIM EDIN DAYANAMIYORUM LÜTFEN YALVARIYORUM " diye bağışla duyduktan sonra vampir hızıyla gitti...

Ev demeye 1000 şahit lazım gerçekten ufacık bir kulübe Atlas kapıyı tıklattı kapıdan ses gelmeyince içeri kapıyı kırarak girdi girdiğinde yerde yatan bir kadın ve onun yanında yatan küçücük bir kız çocuğu vardı daha bebekti

Kadını hemen yanına Eğildim. Kadının karnına vurulmuştu çok acımasızcadı.
Kadını kontrol ettiğimde karnında iki tane kurşun izi vardı sanırım karnından siyahla vurmuşlardı.

Kadınla konuşmaya çalıştım fakat kadın nabzı gerçekten çok yavaş atıyordu üstüne de kan vardı fakat bu sefer canım hiç kan çekmemişti aksine bu kadına yardım edesim onu hastaneye götürüp onu bu izdiraptan kurtarasım gelmişti...

Ve kadına sordum" hanımefendi iyi misiniz?" Dediğimde kafasını bana dolmuş gözleriyle olumsuzca salladı.

" Yalvarırım beni bırak ne olur kızımı kurtar onu buradan al götür ben zaten yok oluyorum" dediğinde boğazımda yumru hissettim sanırım gözlerim mi dolmuştu benim? Yok canım! atlas Rover gözleri nasıl dolmuş olabilir? İmkanı yok kandan hemen dediğini onayladım mı yanındaki küçük çocuğu çocuğu kucağıma aldım çok güzeldi

Gözleri saçları o kadar güzeldi ki Kendi çocuğum olsun çok isterdim fakat o benim dünyama ait değil" hey bazı özel gecelerde kö-kötü şeyler oluyor. ben de bilmiyorum Allah'ım vergisi ne olur ona dikkat et..." Dedi ve gözlerini yumdu dışardan sesler gelmeye başlayınca hemen ışık hızıyla çıktık.

Bu tatlı bebek bana o kadar güzel ve tatlı bakıyordu ki onu koynuma alıp saatlerce öpesim vardı.

Ama bi anda yüzü ağlamaya başlayacağının haberini veriyordu.
"Şşşşş ağlama güzel kızım şş korkma"dedi yumuşak ses tonuyla.

BIRAK BENİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin